کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کاشت مو به روش bht و هزینه کاشت مو به روش bht

rozclinic امیر | دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ق.ظ

>> کاشت مو به روش bht

کاشت مو به روش bht چیست ؟ با " کلینیک پوست و مو رز" همراه باشید تا درباره کاشت مو به روش bht اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، مشکل افرادی که بانک موی خوبی ندارند و از طاسی موهای خود رنج می برند هم براحتی حل شده است. کاشت مو به روش bht، یکی دیگر از روش های کاشت مو است که در آن از موهای بدن برای نقاط طاس سر بیمار استفاده می شود.

برای کاشت مو به روش bht ، می توان از موهای قفسه سینه، شکم، زیر بغل، پشت بدن، زیر بغل، پا، ران، بازو و صورت (ریش) استفاده کرد. البته در بیشتر مراکز کلینیک پوست و مو، از موهای قفسه سینه و ریش استفاده می شود. موهای بدن، منبع خوبی از چندین هزار گرافت برای کاشت مو در نقاط طاس سر هستند. در کاشت مو به روش bht، فولیکول ها با روش FUE ( استخراج واحد فولیکولی ) از بدن استخراج می شوند.

 

کاشت مو به روش bht

 

>> مراحل کاشت مو به روش bht

جراح کاشت مو نقاطی از بدن را که می خواهد فولیکول های اهدایی را از آنها استخراج کند را بصورت موضعی بیهوش می کند و سپس با دقت فولیکول های لازم را استخراج می کند.

در مرحله بعد، جراح نقاطی که باید فولیکول ها را انتقال بدهد را به طور دقیق علامت گذاری می کند و با کمک پانچ، سوراخ های ریزی را روی سر ایجاد می کند. جراح گرافت ها را با دقت به نقاط طاس سر انتقال می دهد و فرآیند کاشت مو را تکمیل می کند.

 

کاشت مو

 

>> نکات مهم در کاشت مو به روش bht

در کاشت مو به روش bht، نحوه استخراج فولیکول ها از بدن، چرخه رشد موهای بدن و سازگاری موهای بدن با پوست سر بسیار مهم است. جراح باید فولیکول های موهای بدن را با دقت استخراج کند تا آسیبی به آنها وارد نشود، نقاط گیرنده فولیکول ها را به خوبی مشخص کند، به خط رویش موها توجه کافی کند تا بیمار از روش کاشت مو به روش bht راضی باشد. مراقبت های بعد از کاشت مو هم از اهمیت بالایی برخوردار و بیمار باید به توصیه های پزشک کاملا عمل کند.     

>> مزیت های کاشت مو به روش bht نسبت به سایر روش ها

کاشت مو به روش bht، مزیت های زیادی را به دنبال دارد از جمله:

  1. افرادی که بطور کامل طاس هستند و امیدی برای کاشت مو ندارند، می توانند با استفاده از کاشت مو به روش bht، براحتی از موهای بدنشان برای کاشت در سر استفاده کنند
  2. محدودیتی که در کاشت مو وجود داشته است و بیمار فقط می توانست از موهای پشت و اطراف سر برای کاشت استفاده کند، کاملا برطرف شده است.
  3. در کاشت مو به روش bht، می توان از جاهای متفاوتی از بدن (از پا گرفته تا صورت) برای استخراج فولیکول ها استفاده کرد
  4. ابتدا بیمار می تواند به صورت آزمایشی این روش را امتحان کند تا از نتیجه آن مطمئن شود و بعد بطور کامل از این روش استفاده کند
  5. با کمک این روش، می توان طاسی و ریزش مو را به خوبی درمان کرد
  6. در کاشت مو به روش bht، خط رویش موها کاملا طبیعی ست
  7. دوره ی بهبود بیمار بعد از کاشت مو هم کوتاه است
  8. کاشت مو به روش bht ، تهاجمی نیست
  9. اسکاری که روی پوست بدن ایجاد می شود هم بسیار کوچک است و با گذشت چند هفته، سریع ترمیم می شود.

>> چه کسانی کاندید خوبی برای کاشت مو به روش bht هستند؟

افرادی که بانک موی خوبی ندارند و نمی توانند از موهای پشت سر خود برای نقاط طاس استفاده کنند و افرادی که ساختار موهای بدنشان شبیه موهای سرشان است، داوطلبان خوبی برای کاشت مو به روش bht هستند. البته برای کاشت مو به روش bht، بدن بیمار باید حجم زیادی از مو را داشته باشد تا متخصص بتواند از آنها برای نقاط طاس سر استفاده کند.

>> تفاوت های موهای بدن با موهای سر

در کاشت مو به روش bht ، موهای بدن تفاوت های زیادی با موی سر دارند؛ موهای بدن از نظر ساختار (صاف، فر و یا مجعد)، جنس، رنگ، ضخامت، تعداد و عمق فولیکول ها با موهای سر تفاوت دارند.

حتی نوع پوست سر و بدن هم با یکدیگر متفاوت هستند و باعث می شود تا با کاشت موی بدن در روی سر، شاهد نتایج متفاوتی باشیم؛ مثلا ممکن است بعد از کاشت مو، ساختار موهای بدن سریع تغییر کند و یا موهای بدن با پوست سر سازگار نباشند و نتوانند به خوبی روی سر رشد کنند.

موهای سر، دو برابر موهای بدن فولیکول دارند، یعنی گرافت های موهای سر دارای 1 الی 3 تار مو هستند ولی گرافت های موی بدن فقط شامل 1 تار مو می شوند.

چرخه ی رشد موهای بدن و موهای سر کاملا از یکدیگر متفاوت هستند. ممکن است موی بدن بعد از کاشت در روی سر، از نظر ساختاری تغییر کند و بلندتر و صاف تر از قبل بشود و یا به عبارتی دیگر، ساختار آن شبیه موهای سر بشود. جهت رشد واحدهای فولیکولی موهای بدن و موهای سر هم با یکدیگر متفاوت است.

>> عوارض کاشت مو به روش bht

کاشت مو به روش BHT، عوارض موقتی مثل اسکار، ورم و غیره را به دنبال دارد. یکی دیگر از مشکلات این است که ممکن است موهای بدن با موهای سر سازگاری نداشته باشند و نتوانند روی سر رشد کنند. ممکن است در طول زمان، ساختار موهای بدن تغییر کند و شباهتی به موهای سر نداشته باشد. در کل نتایج کاشت مو به روش BHT، غیر قابل پیش بینی ست و ممکن است بیمار از کاشت مو به روش bht راضی نباشد.

>> مراقبت های قبل از  کاشت مو به روش bht

در هر روشی از کاشت مو، بیمار نباید 2 الی 3 هفته قبل از کاشت، هیچ گونه دارو (مثل آسپرین) ، ویتامین ها، دمنوش های گیاهی، الکل، سیگار و قلیان مصرف کند زیرا خطر خونریزی را هنگام کاشت مو و حتی بعد از آن افزایش می دهند. در روزی که می خواهید کاشت مو انجام دهید، موهای سرتان را خوب بشویید. 

>> مراقبت های بعد از کاشت مو به روش bht

بعد از کاشت مو به روش bht ، لازم است استراحت کنید و از داروهایی که پزشک برایتان تجویز کرده است، به طور منظم استفاده کنید. اولین شستشوی موهای شما بعد از کاشت مو در کلینیک کاشت مو انجام می شود پس هرگز از قبل موهایتان را خیس نکنید زیرا احتمال بروز عفونت بالا می رود. موهای سرتان را آزاد قرار بدهید و هرگز آن را نپوشانید. بیمار نباید تا  تا 2 هفته از استخر و سونا استفاده کند.

>> هزینه کاشت مو به روش bht

جهت اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو به روش bht با مشاوران تلفنی ما در تماس باشید.

کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات کاشت مو  را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک پوست و مو ، هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو به روش bht، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

 

  • rozclinic امیر

کاشت مو به روش bht

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی