کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق بوتاکس در واژن و هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ب.ظ

تزریق بوتاکس در واژن و هزینه تزریق بوتاکس در واژن در کلینیک پوست و مو

>> تزریق بوتاکس در واژن

منظور از تزریق بوتاکس در واژن چیست ؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به تزریق بوتاکس در واژن اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسم، مزایا و معایب آن اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. شاید با شنیدن بوتاکس واژن خیلی تعجب کرده اید و در مورد آن اطلاعاتی ندارید؛ ولی تزریق بوتاکس در واژن، زندگی بانوانی زیادی را عوض کرده است.

خیلی از خانم ها به دنبال محصولات تنگ کننده و جوان کننده برای واژن هستند. تزریق بوتاکس در ماهیچه لگن یا در واژن می تواند به تسکین این بافت و همچنین به رفع ناراحتی ها و دردهای خانم ها در حین رابطه کمک کند. این روش مناسب خانم هایی ست که ماهیچه های لگنی آنها در حین رابطه، بیش از حد منقبض می شود. مطالعات نشان داده است که تزریق بوتاکس در واژن می تواند سلامت و سبک زندگی خانم ها را ارتقا بدهد.

 

تزریق بوتاکس در واژن

 

>> تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسم و سایر موارد

تزریق بوتاکس یکی از راه های درمان ناتوانی جنسی در خانم هاست. آمارها نشان می دهد که نزدیک به 43 درصد از خانم ها از این مشکل در زندگی مشترکشان رنج می برند. این دسته از خانم ها در حین رابطه درد زیادی را احساس می کنند و نمی توانند از رابطه جنسی لذت کاملی ببرند.

این مشکل در خانم های جوان باعث می شود که حتی نتوانند باردار هم بشوند. ناتوانی جنسی در خانم ها 2 دلیل دارد :

 

تزریق بوتاکس

 

دیواره ی رحم یا ماهیچه های لگنی بیش از حد منقبض می شوند و فرد نمی تواند به رابطه خود ادامه بدهد. تزریق بوتاکس در واژن یا دیواره ماهیچه های لگنی می تواند این بافت ها را تا حدی آرام کند و فرد می تواند رابطه طولانی تری نسبت به قبل داشته باشد.

دیواره ی رحم به علت افزایش سن یا مشکلات آمیزشی، بیش از حد شل می شود. تزریق بوتاکس می تواند شل بودن دیواره داخلی رحم را برطرف کند و همچنین سطح رضایت بیمار را از روابط جنسی بالا ببرد.

البته تزریق بوتاکس می تواند باعث بهبود شکل ظاهری اندام تناسلی هم بشود و اعتماد به نفس و حس رضایت از روابط جنسی را دوباره به بیمار بازگرداند.

>> تزریق بوتاکس برای درمان اندومتروز

اگر مشکلات زیر را دارید:

  1. درد زیاد در ناحیه واژینال (چه در طول رابطه جنسی، چه در هنگام استفاده از تامپون)
  2. گرفتگی شدید عضلات در حین رابطه
  3. درد در حین آزمایشات لگنی
  4. درد و گرفتگی شدید عضلات در حین ادرار و دفع مدفوع

اگر یکی یا همه ی مشکلات بالا را دارید، بهتر است برای تشخیص اندومتروز نزد پزشک چکاپ شوید.

>> مزایای بوتاکس واژن

  1. از تزریق بوتاکس برای زیبایی واژن هم استفاده می شود. تزریق بوتاکس می تواند نقش موثری در افزایش حجم سطح خارجی ناحیه واژینال، انعطاف پذیری سطح داخلی واژینال، رفع هر گونه چین و چروک در این ناحیه و همچنین افزایش میل جنسی داشته باشد؛ بنابراین از تزریق بوتاکس می توان برای جوانسازی ناحیه واژن هم استفاده کرد.
  2. تزریق بوتاکس در واژن، باعث می شود تا دوران قاعدگی خوبی را تجربه کنید. تزریق بوتاکس به کاهش درد و کاهش انقباضات زیر شکم هم کمک زیادی می کند. 
  3. با حل شدن مشکلات در حین رابطه جنسی، اعتماد به نفس خانم ها هم افزایش می یابد و سطح رضایت از زندگی زناشویی هم بالا می رود.
  4. مشکلات مثانه و بی اختیاری ادرار هم می تواند با تزریق بوتاکس به خوبی درمان شود.

>> میزان ماندگاری تزریق بوتاکس در واژن

معمولا تزریق بوتاکس در واژن، 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد. بیمار می تواند برای تزریق مجدد بوتاکس دوباره به کلینیک پوست و مو مراجعه کند.

>> نحوه اثر تزریق بوتاکس در واژن

به محض اینکه بوتاکس به دیواره های واژن تزریق می شود، تقریبا یک هفته طول می کشد تا اثرات تزریق بوتاکس در واژن نشان داده شود.

>> تعداد جلسات لازم برای تزریق بوتاکس در واژن

در بیشتر موارد، یک جلسه تزریق بوتاکس برای درمان انقباضات دردناک مهبل کافیست. البته بعد از اتمام مدت ماندگاری 4 الی 6 ماهه بوتاکس، می توان نسبت به تزریق مجدد آن اقدام کرد.

>> چرا برای کاهش دردهای واژینال در حین رابطه، باید از بوتاکس استفاده کرد؟

اگرچه بسیاری از افراد از تزریق بوتاکس برای کاهش چین و چروک و خطوط صورت استفاده می کنند ولی تزریق بوتاکس می تواند در ریلکس کردن ماهیچه لگنی و کاهش و یا توقف انقباضات دردناک ماهیچه های واژن هم بسیار مفید و موثر باشد.

با توجه به شدت انقباضات مهبلی در بیمار، تعداد ماهیچه های واژنی که تحت تاثیر این انقباضات قرار می گیرند و همچنین سایز ماهیچه هدف، میزان دوز بوتاکسی که باید تزریق شود به خوبی مشخص می شود و در ماهیچه های بزرگتر، دوزهای بالاتری از بوتاکس تزریق می شود.

>> آیا تزریق بوتاکس در واژن درد دارد؟

تزریق بوتاکس با بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار در طول تزریق، هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. تزریق بوتاکس با سوزن های بسیار کوچکی انجام می شود و بیمار نباید هیچ نگرانی بابت آن داشته باشد.

>> تزریق بوتاکس در واژن چقدر طول می کشد ؟

تزریق بوتاکس در واژن حدودا 10 دقیقه الی یک ربع طول می کشد.

>> فعالیت های لازم بعد از تزریق بوتاکس در واژن

بعد از تزریق بوتاکس می توانید ورزش های خاصی را تحت نظر پزشک انجام بدهید تا به نتایج بهتری برسید.

>> ریکاوری بیمار بعد از تزریق بوتاکس در واژن

ریکاوری بیمار بعد از تزریق بوتاکس بسیار سریع است. بیمار بعد از تزریق ، نیازی به استراحت مطلق ندارد و هیچگونه محدودیتی هم در انجام فعالیت های روتین برای بیمار ایجاد نمی شود.

>> آیا تزریق بوتاکس در واژن کار خطرناکی است؟

همانطور که می دانید، از بوتاکس استفاده های زیادی می شود؛ از رفع چروک گرفته تا درمان میگرن. استفاده از بوتاکس برای بهبود وضعیت بیمار از نظر سلامت جسمانی کار بسیار معقولانه ای است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد.

مثلا تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسم، اگر توسط پزشکی با تجربه و در کلینیکی با سابقه انجام بشود، می تواند مشکلات زیادی را در زندگی مشترک خانم ها حل کند. معمولا تزریق بوتاکس در دوزهای بالا می تواند مشکلات و عوارضی را برای بیمار ایجاد کند ولی پزشکی که با تجربه و کار بلد باشد، از دوز مناسبی برای تزریق بوتاکس استفاده می کند.

>> هزینه تزریق بوتاکس در واژن

هزینه تزریق بوتاکس بستگی به میزان بوتاکس تزریق شده در واژن، تجربه و مهارت پزشک متخصص و سابقه کلینیک پوست و مو دارد.

کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق بوتاکس  را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس ، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

 

  • rozclinic امیر

تزریق بوتاکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی