کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

عوارض لیپوماتیک و انجام عمل لیپوماتیک در تهران

rozclinic امیر | شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

عوارض لیپوماتیک و انجام عمل لیپوماتیک در تهران

>> عوارض لیپوماتیک

عوارض لیپوماتیک چیست؟ مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به عوارض لیپوماتیک اختصاص دارد؛ در این مقاله به تمام سوالات بیماران در مورد عوارض لیپوماتیک پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.افرادی که به چاقی مفرط مبتلا هستند، همیشه به دنبال راهی برای خلاصی از شر چربی های اضافه بدنشان هستند.

استفاده از انواع قرص های شیمیایی و رژیم های لاغری نه تنها باعث کاهش وزن این افراد نمی شود، بلکه عوارض زیادی را هم برای بدن بیمار به دنبال دارد. لیپوماتیک یکی از روش های موثری است که می تواند شما را از شر چربی های اضافه بدنتان خلاص کند. لیپوماتیک هم مانند هر روشی، مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد.
عوارض لیپوماتیک

>> نحوه انجام لیپوماتیک

ابتدا بدن بیمار به خوبی معاینه می شود و اندام ها و نقاط مورد نظر برای لیپوماتیک و استخراج چربی ها انتخاب می شوند. متخصص بیهوشی موضعی را تزریق می کند تا بیمار در حین پیکرتراشی، هیچگونه دردی را احساس نکند. متخصص از دستگاه پیکرتراشیاینفراسونیک برای تخلیه چربی ها از بدن استفاده می کند. برای شروع برش بسیار کوچکی روی پوست بدن بیمار زده می شود تا لوله کانولا براحتی وارد بدن بشود. دستگاه پیکرتراشی بسیار پیشرفته است و فقط سلول های چربی را تخریب می کند. وقتی سلول های چربی تخریب می شوند، بصورت امولسیون در می آیند و با کمک دستگاه از بدن خارج می شوند.

لیپوماتیک

>> عوارض موقت لیپوماتیک

عوارض موقت لیپوماتیک شامل کمی کبودی، تورم، التهاب، قرمزی، خارش، احساس سوزن سوزن شدن پوست، درد، اسکار و کوفتگی بدن است. برشی که در حین تخلیه چربی روی بدن زده می شود هم بصورت اسکار در می آید که به زمان نیاز دارد تا جای آن کاملا برطرف بشود. معمولا بیمار در هنگام رفتن به دستشویی، دچار سرگیجه می شود که توصیه می شود بیماران در دستشویی را قفل نکنند تا اطرافیانشان بتوانند به آنها کمک کنند و یا بیمار می تواند هنگام چنین حالتی، سریع بنشیند و یا دراز بکشد. توجه کنید که ممکن است بیمار بعد از درآوردن گن و رفتن به حمام، از حال برود؛ پس لازم است تا چند روز اول تنها نباشد و کسی پیشش بماند. دوره نقاهت و ریکاوری بیمار هم طی 5 الی 6 روز است.

>> آمبولی در لیپوماتیک

آمبولی در اثر انسداد مویرگ ها و رگ های حیاتی بدن ایجاد می شود و باعث کاهش جریان خون در رگ ها می شود که می تواند حتی باعث به کما رفتن و یا مرگ مغزی بیمار هم بشود. خطر آمبولی در لیپوماتیک بسیار پایین است. لوله کانولا با ارتعاشات خود چربی ها را تخریب می کند و کاری به رگ ها و سایر بافت های موجود در بدن ندارد زیرا دستگاه پیکرتراشی اینفراسونیک بسیار پیشرفته است و احتمال عوارضی مثل آمبولی را در حین لیپوماتیک به شدت کاهش می دهد. فاکتور مهم دیگری که خطر آمبولی را کاهش می دهد، خونریزی بسیار کم بدن بیمار در حین پیکرتراشی است.

>> تورم بعد از لیپوماتیک

تورم یکی از عوارض موقت لیپوماتیک است. معمولا تورم در نقاطی که پیکرتراشی انجام شده است و همچنین در دستهای بیمار مشاهده می شود. مدت تورم بدن بیمار به شرایط او بستگی دارد و همچنین به اندامی که لیپوماتیک انجام شده است. در بعضی از بیماران، مدت تورم نسبتا طولانی ست و تا 6 ماه طول می کشد تا میزان تورم بدن بطور کامل رفع بشود. معمولا درصد زیادی از ورم تا 7 هفته بعد از پیکرتراشی برطرف می شود.

>> افتادگی پوست در لیپوماتیک

عارضه افتادگی و شل شدن پوست، دغدغه بیمارانی ست که قصد انجام پیکرتراشی دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لیپوماتیک نه تنها باعث افتادگی پوست نمی شود، بلکه باعث سفت شدن و لیفت پوست هم می شود. امواج اینفراسونیک در دستگاه پیکرتراشی با تحریک فیبروپلاست ها، عمل لیفتینگ پوست را هم بصورت خودکار انجام می دهند. دستگاه لیپوماتیک کمترین میزان انقباضات پوستی را به دنبال دارد. البته در مواردی که حجم زیادی از چربی یک مرتبه از بدن بیمار خارج می شود، احتمال افتادگی پوست وجود دارد؛ بخاطر همین پیشنهاد می شود که افرادی که می خواهند حجم زیادی از چربی را از بدن خود خارج کنند، بجای یک جلسه، در طی چند جلسه این کار را انجام بدهند.

>> بزرگ نشان دادن شکم در لیپوماتیک

شکم، اندام حساسی ست که ممکن است بعد از پیکرتراشی، پوست آن سفت تر از قبل به نظر برسد. همزمان با سفت تر شدن شکم، ابعاد آن هم جمع و جورتر از قبل نشان داده می شود. یکی از دغدغه های بیماران با گذشت چند ماه (حدودا 5 ماه) پس از لیپوماتیک این است که چرا شکم آن ها نسبت به ماه های اول بزرگتر نشان داده می شود. در واقع با گذشت چند ماه، شکم به حالت عادی خود بر می گردد و کمی بزرگتر از ماه های اول نشان داده می شود که جای هیچ گونه نگرانی ای نیست زیرا این فرآیند طبیعی، نشانه بازگشت دوباره چربی ها نیست.

>> سوالات بیماران در مورد لیپوماتیک

>> بهترین نقاط بدن برای لیپوماتیک کدام قسمت ها هستند؟

چربی های شکم، پهلو، بازو، پشت بدن، ران را می توان به راحتی با کمک لیپوماتیک برداشت. البته پیکرتراشی برای بسیاری از اندام ها استفاده می شود.

>> در هر جلسه لیپوماتیک، چند لیتر چربی را می توان خارج کرد؟

معمولا در هر جلسه می توان حداکثر تا 12 لیتر چربی را از نقاط مورد نظر استخراج کرد. در صورتی که بیمار تمایل داشته باشد که چربی بیشتری را از بدنش خارج کند، می تواند پیکرتراشی را طی چند جلسه و با فاصله چند ماهه انجام بدهد.

>> آیا ممکن است چربی های اضافه دوباره به بدن برگردند؟

اگر فرآیند استخراج چربی ها به خوبی انجام بشود و بیمار هم رژیم غذایی متعادل خود را ادامه بدهد، امکان بازگشت دوباره چربی ها بسیار کم است. انجام فعالیت های مختلف و ورزش هم می تواند نقش مفیدی در نتایج پس از پیکرتراشیداشته باشد. متخصصین بارها توصیه کرده اند که استفاده از گن بلافاصله پس از عمل لیپوماتیک، نقش بسیار مهمی در بهبود نتایج پس از آن دارد.

>> تا چند وقت بعد از اولین جلسه لیپوماتیک، می توان دوباره نسبت به آن اقدام کرد؟

فاصله بین تعداد جلسات پیکرتراشی بستگی به وضعیت بیمار و تشخیص پزشک دارد و در صورتی که بیمار در وضعیت خوبی از سلامت قرار داشته باشد و کم خونی هم نداشته باشد، معمولا در فاصله دو هفته تا یک ماه بعد می توان دوباره اقدام به پیکرتراشی کرد.

>> چرا تا چند روز بعد از لیپوماتیک نباید نشست؟

بعد از انجام لیپوماتیک، بیمار نباید صاف بنشیند زیرا وقتی فرد می نشیند، پوست چین می خورد و در این چین خوردگی ها، مایع جمع می شود. بهتر است بیمار هنگام نشستن، به چیزی تکیه بدهد تا پوست بدنش جمع نشود.

>> آیا ماساژ به بهبود نتایج بعد از لیپوماتیک می تواند کمک کند؟

هر گونه ماساژ نقاط مورد نظر باید طبق دستور پزشک انجام بشود. معمولا ماساژ ملایم به خروج خونابه ها و در نتیجه بهبود سریع تر بیمار کمک زیادی می کند.

>> هزینه لیپوماتیک

هزینه لیپوماتیک به اندامی که چربی های آن برداشته می شود، مدت زمان انجام این کار، تجربه و تخصص متخصص، نوع کلینیک پوست و مو ، ابزارها و دستگاه های مورد استفاده در پیکرتراشی بستگی دارد. در واقع هزینه لیپوماتیک در هر بیماری متفاوت است و بستگی به شرایطش دارد. کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته یکی از کلینیک های عمل لیپوماتیک در تهران می باشد وخدمات پیکرتراشی را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیپوماتیک، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.  
  • rozclinic امیر

عمل لیپوماتیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی