کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق چربی در سینه

rozclinic امیر | دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

همه چیز درباره تزریق چربی در سینه در کلینیک پوست و مو رز

>> همه چیز درباره تزریق چربی در سینه

همه ی فرآیندهای پزشکی دارای معایب و مزایای مخصوص به خودشان هستند و این بیمار است که بعد از انجام هر فرآیند، مزایا و معایب آن را به خوبی درک می کند؛ البته وضعیت هر بیمار با بیمار دیگر کاملا متفاوت است و ممکن است انجام یک فرآیند پزشکی برای بیماری، برای بیمار دیگر مناسب نباشد. تزریق چربی در سینه هم با چالش های زیادی روبرو است. در این مقاله، با واقعیت های مثبت و منفی تزریق چربی در سینه بیشتر آشنا می شویم.

 

همه چیز درباره تزریق چربی در سینه

 

>> مزایای تزریق چربی در سینه :

1. تزریق چربی در سینه، میزان چربی های بدن را کاهش می دهد

شاید بهترین و واضح ترین مزیت تزریق چربی در سینه، کاهش حجم چربی در دیگر نقاط بدن بیمار باشد. اندام هایی که می توانند به سینه ها چربی اهدا کنند، شامل ران، شکم و غیره می شوند؛

در واقع از هر جایی از بدن که چربی های موضعی و زیادی دارد، می توان برای اهدای چربی به سینه ها استفاده کرد. بعد از لیپوساکشن و گرفتن چربی های لازم، بیماران احساس می کنند که چند اینچ از چربی هایشان را در آن بخش از دست داده اند و حتی بیمار احساس اعتماد به نفس بیشتری با پوشیدن لباس های تنگ تر و یا کوچک تر می کند.

 

تزریق چربی

 

2. سینه ها طبیعی تر بنظر می رسند

بعد از تزریق چربی، سینه ها کاملا طبیعی بنظر می رسند زیرا از چربی های خود بدن بیمار استفاده می شود؛ برعکس سیلیکون یا ایمپلنت پستان که در آن سینه ها ظاهری کاملا مصنوعی دارند.

4. نتایج حاصل از تزریق چربی در سینه ها دائمی است

از آنجایی که زنده ماندن سلول های چربی به میزان خونرسانی به آنها بستگی دارد، حدودا 50 الی 70 درصد از سلول های چربی تزریق شده در سینه ها زنده می مانند. بعد از 4 الی 6 هفته، سایز سینه ها ثابت می ماند. تا زمانی که وزن بیمار ثابت بماند، سایز سینه ها هم تغییری نمی کند.

اگر بعد از تزریق چربی افزایش وزن داشته باشید، سایز سینه ها هم افزایش می یابد و اگر کاهش وزن داشته باشید، از سایز سینه ها کاسته می شود.

5. تزریق چربی در سینه باعث ترمیم بافت پستان می شود

بخاطر وجود سلول های بنیادی در چربی، بافت پستان ها هم بعد از تزریق چربی می توانند به راحتی ترمیم بشوند. به عبارت دیگر، تزریق چربی در سینه خاصیت درمانی هم دارد.

در واقع، سلول بنیادی به سلولی گفته می شود که می تواند به انواع مختلفی از بافت ها تقسیم می شود و نمی توان سلول های بنیادین را به تنهایی به سینه ها تزریق کرد، بلکه باید با سلول های چربی ترکیب بشوند و سپس به سینه ها تزریق بشوند.

6. تزریق چربی در سینه نسبت به ایمپلنت پستان، ریسک کمتری دارد

ایمپلنت پستان، عوارضی مثل انقباضات دردناک، جابجا شدن ایمپلنت، حرکت ایمپلنت در زیر پستان و حتی پارگی ایمپلنت را به دنبال دارد. با تزریق چربی در سینه، بیمار از تمامی عوارض مربوط به ایمپلنت پستان ایمن می ماند. علاوه بر این، بدن هم چربی خودش را به هیچ وجه پس نمی زند.

7. میزان تهاجمی بودن تزریق چربی در سینه، بسیار کمتر از ایمپلنت پستان است

واقعیت این است که ایمپلنت روشی تهاجمی تری برای بیمار محسوب می شود؛ البته میزان تهاجمی بودن تزریق چربی در سینه، بستگی به مقدار چربی دارد که موقع لیپوساکشن از بدن گرفته می شود. مرحله تزریق چربی به سینه ها نسبت به گداشتن ایمپلنت در پستان، باز هم به میزان کمتری تهاجمی است. بطور کلی، دوره ریکاوری تزریق چربی در سینه، کوتاه تر و سریع تر از ایمپلنت است.

>> معایب تزریق چربی در سینه :

1. با تزریق چربی، سینه ها افزایش سایز قابل توجهی نخواهند داشت

بعد از تزریق چربی، بیمار شاهد افزایش 1 الی 2 سایز در سینه های خود است، در حالیکه ایمپلنت پستان می تواند سایز سینه ها را بیشتر از تزریق چربی افزایش بدهد. البته بیمار می تواند در طی چند جلسه در سینه های خود چربی تزریق کند ولی این فرآیند هم از نظر زمان نسبتا طولانی می شود و هم بیمار مجبور می شود هزینه بیشتری را پرداخت کند.

2. تزریق چربی در سینه، نیاز به استفاده از سیستم  " انبساط بافت های خارجی سینه " دارد

قبل از تزریق چربی، از سیستم انبساط بافت های خارجی در سینه های بیمار استفاده می شود. این سیستم با فرآیند ساکشن کار می کند. سینه های بیمار3 الی 5 هفته قبل از تزریق چربی و به مدت 10 الی 12 ساعت در روز، در کاپ های ساکشن قرار می گیرند.

این سیستم باعث انبساط بافت های سینه می شود تا سلول های چربی بعد از تزریق هم بتوانند براحتی در بین بافت های سینه ی بیمار قرار بگیرند. این سیستم باعث می شود تا گردش خون در سینه ها افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث زنده ماندن سلول های چربی هم می شود. بدون انبسط بافت های سینه، نتایج تزریق به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. حتی از این سیستم، تا 3 ماه بعد از تزریق هم استفاده می شود.

3. تزریق چربی باعث لیفت سینه ها نمی شود

بیمارانی که مشکلاتی مثل افتادگی سینه دارند، نمی توانند شاهد لیفت سینه هایشان بعد از تزریق باشند. در چنین مواردی، بیمار باید فرآیند لیفت سینه ها را جداگانه انجام بدهد.

4. برای تزریق چربی در سینه ها، به مقدار کافی از چربی نیاز داریم

برای اینکه سایز سینه ها بعد از تزریق چربی افزایش پیدا کند، باید به مقدار کافی از بدن چربی برداشت کرد که برای تزریق در سینه ها حدودا به هزار میلی متر چربی خالص نیاز داریم؛ بخاطر همین، زنان لاغر برای فرآیند تزریق در سینه، کاندیدهای خوبی محسوب نمی شوند.

5. درصد زنده ماندن چربی ها را در هنگام تزریق در سینه، نمی توان بدرستی پیش بینی کرد

سلول های چربی، برای زنده ماندن به خون موجود در بافت های سینه نیاز دارند و در نتیجه، مقدار کمی از سلول های چربی را می توان در سینه ها تزریق کرد.

اگر چربی بیشتری در سینه تزریق شود، بخاطر اینکه بعدا به آنها خونرسانی کافی نمی شود، سلول های چربی توسط بدن جذب می شوند. علاوه بر آن، جذب دوباره سلول های چربی به این معنا است که سینه های بیمار هیچ افزایش سایزی را نخواهد داشت.

” کلینیک پوست و مو رز ” با پزشکانی مجرب و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق چربی را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق، با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی