کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

همه چیز که باید در مورد تزریق ژل ژوویدرم بدانید

rozclinic امیر | دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۱۸ ب.ظ

همه چیز که باید در مورد تزریق ژل ژوویدرم بدانید

>> همه چیز که باید در مورد تزریق ژل ژوویدرم بدانید

ژوویدرم، نام ژلی است که از اسید هیالورونیک ساخته شده است. برند ژوویدرم محصولات مختلفی را تولید می کند. محصولات برند ژوویدرم برای کسانی ساخته می شود که می خواهند اثرات پیری و افزایش سن را در صورت خود مخفی کنند.از تزریق ژل ژوویدرم برای برجسته سازی اجزای مختلف صورت و رفع خطوط و چین و چروک استفاده می شود.

هر محصول از برند ژوویدرم، دارای مقادیر مشخصی از اسید هیالورونیک بوده و به گونه ای خاص طراحی شده است. هر یک از محصولات ژوویدرم، وقتی در صورت بیمار تزریق می شوند، مشکل خاصی را حل می کنند. ژل ژوویدرم بیشتر بر روی صورت متمرکز است و مخصوص استفاده در گونه ها، لب ها و اطراف دهان است. سازمان غذا و داروی آمریکا از سال 2006، استفاده از ژل ژوویدرم را تایید کرده است.

تزریق ژل ژوویدرم

>> انواع ژل ژوویدرم

انواع مختلف ژل ژوویدرم عبارت است از : 1. ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی (XC) ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی، باعث افزایش حجم بافت های زیرین پوست شما می شود و سایز و حجم گونه ها را تغییر می دهد. از ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی، بیشتر برای برجسته سازی گونه ها استفاده می شود. 2.ژل ژوویدرم ایکس سی و ژل ژوویدرم وولور ایکس سی ژل ژوویدرم ایکس سی و ژل ژوویدرم وولور ایکس سی، مخصوص پوست هایی هستند که قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده اند. این ژل ها می توانند خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و بینی که به عنوان خطوط خنده شناخته می شوند را براحتی برطرف کنند. 3. ژل ژوویدرم اولترا ایکس سی و ژل ژوویدرم ولبلا ایکس سی از ژل ژوویدرم اولترا ایکس سی و ژل ژوویدرم ولبلا ایکس سی، برای برجسته کردن لبها استفاده می شود.

تزریق ژل

>> کاربردهای ژل های ژوویدرم در صورت

  1. گونه ها : ژل ژوویدرم ولوما ایکس سی
  2. اطراف بینی و دهان : ژل ژوویدرم اولترا پلاس ایکس سی و ژل ژوویدرم وولور ایکس سی
  3. لب ها : ژل ژوویدرم اولترا ایکس سی و ژل ژوویدرم ولبلا ایکس سی

>> فرآیند تزریق ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم با اسید هیالورونیکی که دارد، بافت های صورت را پرتر می کند. ابتدا متخصص یا دستیارانش، نقاطی که باید ژل ژوویدرم تزریق بشود را در صورت بیمار مشخص می کنند. متخصص، ژل ژوویدرم را به این نقاط تزریق می کند و در حین تزریق، ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ می دهد تا ژل ژوویدرم به خوبی در سطح بافت های زیرین صورت پخش بشود و احتمال تورم بعد از تزریق ژل هم کاهش یابد. تزریق ژل ژوویدرم بین 15 الی 60 دقیقه طول می کشد و بستگی به نقاطی دارد که ژل ژوویدرم باید تزریق بشود. در هنگام تزریق ژل ژوویدرم از لیدوکائین استفاده می شود تا درد بیمار کاهش پیدا کند. 

>> آمادگی بیمار برای تزریق ژل ژوویدرم

قبل از اینکه ژل ژوویدرم تزریق کنید، با متخصص در مورد اهداف و توقعاتتان از تزریق این ژل صحبت کنید. فرآیند تزریق ژل ژوویدرم می تواند در همان روزی که بیمار برای مشاوره به نزد متخصص مراجعه می کند هم انجام بشود. قبل از اینکه برای مشاوره با متخصص به کلینیک پوست و مو مراجعه کنید، از مصرف داروهایی مثل آسپرین، ایبوپروفن و مصرف داروهای گیاهی خودداری کنید. بیمار باید یک هفته قبل از تزریق ژل ژوویدرم، از مصرف الکل خودداری کند و از سیگار هم قبل از تزریق نباید استفاده بشود. رعایت مواردی که نام بردیم، از کبودی صورت بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم جلوگیری می کند. اگر آلرژی یا حساسیت خاصی دارید، هم حتما به متخصص اطلاع بدهید.

>> هزینه تزریق ژل ژوویدرم

هزینه تزریق ژل ژوویدرم، به تعداد سرنگ هایی که در حین تزریق استفاده می شود و همچنین به تجربه و تخصص پزشک بستگی دارد. 

>> دوره ریکاوری بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم و نتایج تزریق ژل

ریکاوری بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم، بسیار کوتاه است. بیمار باید از انجام فعالیت های سخت و شدید، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، آرایش و مصرف الکل تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل ژوویدرم خودداری کند. معمولا تاثیر ژل ژوویدرم در رفع چین و چروک و یا برجسته کردن اعضای مختلف صورت، بعد از تزریق ژل مشخص می شود و یا بعد از اینکه از تورم صورت کاسته شود، نتایج تزریق ژل ژوویدرم تا حدی معلوم می شود. اثرات ژل ژوویدرم بر روی صورت، بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد که میزان دقیق آن هم به نوع ژل ژوویدرم بستگی دارد.

>> مزیت های تزریق ژل ژوویدرم

  1. ژل ژوویدرم، لب ها و گونه ها را برجسته می کند
  2. ژل ژوویدرم، تمامی چین و چروک ها و خطوط صورت را برطرف می کند
  3. تزریق ژل ژوویدرم در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود
  4. دوره ریکاوری بیمار بعد از تزریق ژل ژوویدرم، بسیار کوتاه است
  5. ماندگاری طولانی مدتی دارد و درصد زیادی از بیماران، از نتایج آن کاملا راضی هستند

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل ژوویدرم

بعد از تزریق ژل ژوویدرم، شاهد کبودی و تورم خفیفی در سطح پوستتان هستید. سایر اثرات جانبی که بعد از تزریق ژل ژوویدرم ممکن است بوجود بیایند، عبارتند از:
  1. قرمزی
  2. التهاب پوستی
  3. ایجاد توده در زیر پوست
  4. درد خفیف
  5. خارش
تمامی این اثرات جانبی که نام بردیم، بعد از 2 الی 4 هفته خود بخود برطرف می شوند. اثرات جانبی جدی تر زمانی بوجود می آیند که ژل ژوویدرم اشتباهی در رگ خونی تزریق بشود. عوارض جدی تری که ممکن است بعد از تزریق ژل ژوویدرم بوجود بیاید، شامل ایجاد اسکارهای دائمی در سطح پوست، مشکلات بینایی، کوری و یا حتی سکته هم می شود؛ به خاطر همین است که باید در انتخاب متخصص دقت کنید.

>> تعداد جلسات لازم برای تزریق ژل ژوویدرم

معمولا بعد از گذشت 9 ماه، ژل ژوویدرم در آب حل می شود و در نهایت توسط بدن جذب می شود. همانطور که می دانید، ژل ژوویدرم به طور دائم چین و چروک های صورت را برطرف نمی کند و تاثیرات آن بر حجیم سازی لب و ها گونه ها هم دائمی نیست ولی بیمار می تواند با تزریق منظم ژل ژوویدرم در کلینیک پوست و مو که تحت نظر متخصص انجام می شود، ماندگاری این ژل را در بافت های صورت افزایش بدهد.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی