کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳ ق.ظ

انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز

>> انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو

کاشت ابرو، یک هنر است و طراحی ابروهای جدید به دستان متخصص سپرده می شود. قبل از کاشت ابرو، از بیمار سوال می شود که آیا به دنبال تغییرات خاصی در فرم ابروهایش است و یا مدل خاصی را برای ابروهای جدید خود در نظر دارد؛ در واقع بیشتر کسانی که قصد کاشت ابرو را دارند، نمی دانند که چه مدل و فرم ابرویی را برای صورت خود انتخاب کنند.

انتخاب مدل و فرم جدید برای ابروها کار چندان ساده ای هم نیست و همیشه بیمار نسبت به مدل انتخابی خود، دچار شک و تردید می شود. در واقع انتخاب فرم جدید برای ابروها به فاکتورهای زیادی بستگی دارد، مثل شکل صورت، مدل ابروها و غیره. انتخاب فرم مناسب برای ابرو می تواند سن شما را هم کمتر نشان بدهد.   انتخاب مدل ابرو قبل از کاشت ابرو   در این مقاله سعی کردیم که در مورد چند تا از فاکتورهایی که میتواند به شما در انتخاب فرم و شکل ابروهای جدیدتان کمک می کند، برایتان توضیح بدهیم تا بتوانید کاشت ابرو خوبی را تجربه کنید و از فرم نهایی ابروهایتان هم لذت ببرید.

>> فاکتورهای مفید در انتخاب فرم و شکل ابروها

1. شکل صورت

شکل صورت شما تاثیر زیادی در انتخاب مدل ابرو دارد. اول از همه، باید شکل صورتتان را به خوبی تشخیص بدهید تا فرم ابروهای مناسب شما مشخص بشود. انواع شکل صورت و مدل ابروی مناسب برای آنها عبارتند از :   کاشت ابرو  

2. صورت گرد

اگر صورت شما گرد است، ابروهای زاویه دار برای شما مناسب است زیرا این مدل ابروها در صورت گرد توازن خاصی را ایجاد می کنند. هر چقدر قوس ابروها در صورت گرد بیشتر باشد، صورت زیباتر بنظر می رسد.

3. صورت قلبی شکل

اگر صورتتان قلبی شکل است، ابروهایی با قوس ملایم برای شما مناسب تر است. کسانی که صورتشان قلبی شکل است، می توانند ابروهایشان را پر پشت انتخاب کنند.

4. صورت بیضی شکل  

اگر صورت شما بیضی شکل است، هر مدل ابرویی می تواند برای صورت شما مناسب باشد. البته دسته ای از متخصصان هم بر این باورند که مدل ابروهای کلاسیک برای شما مناسب تر از مدل های دیگر ابرو است زیرا صورت های بیضی شکل کاملا متقارن هستند.

5. صورت مربع شکل

اگر صورت شما مربع شکل است، ابروهای کاملا قوس دار و بلند برای شما مناسب است زیرا صورت شما را کشیده تر نشان می دهد. سعی کنید رنگ ابروهایتان را هم پررنگ کنید تا تعادل بیشتری در چهره تان برقرار شود.

6. صورت لوزی شکل

اگر صورت شما لوزی شکل است، مدل ابرویی که انحنا و قوس های ظریفی دارد، می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

7. صورت کشیده

اگر صورت شما تا حدی کشیده است، سعی کنید انتهای ابروهایتان را کشیده تر طراحی کنید. البته ابروهای صاف بیشتر از سایر مدلها برای شما مناسب است؛ ابروهای صافی که زاویه کمتری دارند، باعث تعادل صورت شما می شوند و حتی می توانند صورتتان را از حالت کشیدگی در بیاورند. مدل ابروهایی که قوس زیادی دارند، برای شما مناسب نیستند زیرا صورت شما را لاغرتر نشان می دهند.

8. مدل چشم ها

مدل چشم به دو دسته تقسیم می شود :

1.8 مدل چشم های باز و گرد 

اگر مدل چشمهایتان باز و گرد است، ابروهای صاف (بدون قوس زیاد) و پرپشت برای شما مناسب است.

2.8 مدل چشم های بسته و با پلک افتاده

اگر مدل چشمهایتان بسته است، ابروهای قوس داری که تا پایان استخوان ابرو ادامه می یابد، می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. در کل، ابروهای دراز برای این مدل چشم می تواند هماهنگی خوبی را در صورت ایجاد کند. مدل ابروهای باریک و کوتاه اصلا مناسب این فرم از چشم ها نیستند.

9. فاصله بین ابروها

فاصله بین ابروها هم فاکتور مهمی در انتخاب مدل ابرو است. فاصله بین ابروها حتی می تواند صورت شما را هم تغییر بدهد. انتخاب فاصله مناسب برای ابروها می تواند ابروهای شما را بی نقص نشان بدهد. ابروها درست در بالای مجاری اشک قرار می گیرند پس در هنگام انتخاب مدل ابرو دقت کنید که ابروها نه به هم زیاد نزدیک باشند، نه زیاد دور.

>> ابروهای دلخواهتان را طراحی کنید

چه مدل ابرویی دوست دارید ؟ قبل از اینکه روی کاغذ، ابروهای دلخواهتان را طراحی کنید، به اجزای صورتتان خوب فکر کنید و ببینید دوس دارید چه تغییراتی را در ابروهایتان ایجاد کنید. برای طراحی از یک مداد و کاغذ استفاده کنید و شروع به طراحی ابروهایتان کنید. شما می توانید قسمت داخل ابروهایتان را با هر حجم مویی که دوس دارید پر کنید. طراحی سینه ابروها، قوس و انتهای ابروها هم نیاز به مهارت زیادی دارد و سعی کنید در این زمینه بیشتر از متخصص کمک بگیرید.

>> کاشت ابرو چه تاثیری در جلوه بیشتر ابروها در صورت دارد ؟

برخلاف کاشت مو که بخیه های بزرگی را در سر بیمار بوجود می آورد، کاشت ابرو فرآیند دقیق و حساسی محسوب می شود. برای کاشت ابرو می توان از قسمت هایی از بدن که موهای کوتاه تری دارد، مثل موهای پس گردن و یا حتی از موهای پا استفاده کرد. در کاشت ابرو توجه زیادی به قوس و ضخامت ابروها می شود. بعد از کاشت مو، شما باید از ابروهای جدیدتان به خوبی محافظت کنید؛ مخصوصا اگر برای کاشت ابرو از موهای سر استفاده بشود، مراقبت شما از این موها باید کاملا متفاوت با گذشته باشد. متخصص در هنگام کاشت ابرو به الگوی کاشت موها دقت زیادی می کند تا در آینده که موهای سر رشد می کنند، شبیه به موهای ابرو بشوند. ابروهای شما برای اینکه بطور کامل رشد کنند باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند؛ در نهایت، قرمزی و تورم ابروهایتان از بین می رود و ابروهای جدید هم شروع به رشد می کنند. تاثیرات مثبت کاشت ابرو در ایجاد چهره ای بی نقص و همچنین در جلوه بیشتر ابروها، قابل انکار نیست زیرا ابروهای خالی با موهایی کاملا طبیعی پر می شوند و نتیجه کار به قدری طبیعی است که بیمار را بسیار راضی نگه می دارد. هر چقدر طراحی و انتخاب ابروهای بیمار کامل تر و دقیق تر باشد و با اجزای صورتش هم هماهنگی بیشتری داشته باشد، قطعا میزان رضایت او از کاشت ابروهایش هم بیشتر می شود. البته تمامی مراحل انتخاب مدل و شکل ابروها، تحت نظر متخصص انجام می شود و اگر بیمار نیاز به راهنمایی داشته باشد، قطعا متخصص به او در این زمینه کمک زیادی می کند. >> کلینیک پوست و مو رز  ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی با تجهیزات پزشکی  روز دنیا می باشد.
  • rozclinic امیر

کاشت ابرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی