کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ق.ظ

جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس

>> جوانسازی پوست صورت

همه ی ما شنیده ایم و می دانیم که چندین سال است که سلبریتی ها از تزریق بوتاکس برای جوانی صورت خود استفاده می کنند. تزریق بوتاکس، راهی برای کاهش چین و چروک های عمیق صورت است و به هیچ جراحی نیاز ندارد. تزریق بوتاکس در صنعت آرایشی و بهداشتی، طرفداران زیادی دارد و استفاده از آن آسان و موثر بوده و با عوارض بسیار کمی همراه است.

در این مقاله در مورد بوتاکس که راز جوانی سلبریتی ها است، بیشتر می خوانیم.

جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس

>> تاریخچه بوتاکس

"جاستینوس کرنر" برای اولین بار در سال 1820 در مورد بوتولینوم توکسین تحقیق کرده است. کرنر بر روی حیوانات و حتی بر روی خودش آزمایشاتی را انجام داده و به این نتیجه رسیده است که این سم قدرت فلج کردن ماهیچه ها را دارد ولی روی احساسات جاندار تاثیری نمی گذارد و از آن می توان برای درمان بعضی از مشکلات هم استفاده کرد. حدودا 1 قرن بعد بود که از توکسین برای درمان اسپاسم های ماهیچه ای و حرکات غیر ارادی استفاده شد؛ دکتر ریچارد کلارک که اهل کالیفرنیا بود، برای اولین بار از بوتاکس استفاده نمود.   تزریق بوتاکس   سازمان غذا و داروی آمریکا هم هنگام کشف تاثیر تزریق بوتاکس در بیماری هایی مثل باز و بسته کردن غیر ارادی چشمها و دوبینی چشم ها، از سال 1980 استفاده از بوتاکس را تایید کرده است. سازمان غذا و داروی آمریکا در آپریل سال 2002، با استفاده از بوتاکس برای درمان خطوط عمیق اخم که بین ابروها وجود دارد، موافقت کرده است. 7 نوع متفاوت از بوتولینوم توکسین وجود دارد؛ از نوع A گرفته تا G؛ البته از بوتولینوم توکسین نوع A در صنعت آرایشی استفاده می شود. بوتولینوم توکسین از باکتری بوجود می آید؛ درست مثل پنی سیلین که در کپک کشف شده است. البته امروزه، بوتاکس در مکان استریل آزمایشگاه هم تولید می شود.

>> تزریق بوتاکس چگونه می تواند باعث جوانتر شدن شما بشود؟

بسیاری از چین و چروک های صورت زمانی بوجود می آیند که ما از ماهیچه های صورتمان برای بیان احساسات و عواطفمان استفاده کنیم و با حالت صورت، پیام خود را به مخاطبمان برسانیم؛ مثلا وقتی می خندیم، چین و چروک های گوشه های چشمانمان بیشتر مشخص می شوند و وقتی اخم می کنیم، خطوط عمودی بین ابروهایمان بیشتر به چشم می آیند. تا زمانی که جوان هستیم، صورت ما سریع به حالت اول خود بر می گردد ولی وقتی سن ما افزایش پیدا می کند، پوست ما حجم خود را از دست می دهد و اثری از ذخایر کلاژن و الاستین در بافت پوست نمی ماند؛ بخاطر همین است که متوجه افتادگی، خطوط و چین و چروک های صورتمان می شویم. بوتاکس از دریافت پیام عصبی در ماهیچه مورد نظر جلوگیری می کند؛ البته منظور از پیام عصبی، انقباض ماهیچه است. عدم دریافت پیام عصبی در دراز مدت باعث ضعیف شدن ماهچه می شود، چین و چروک ها را کاهش می دهد و خطوط صورت را هم ناپدید می کند. تزریق بوتاکس می تواند تا چند ماه، از فعالیت ماهیچه مورد نظر جلوگیری کند و به بیمار کمک کند تا حرکاتی مثل اخم کردن را دیگر انجام ندهد. البته بعد از اتمام ماندگاری تزریق بوتاکس، ماهیچه دوباره فعال می شود و در نتیجه چین و چروک ها دوباره در صورت بیمار ظاهر می شوند.

>> تزریق بوتاکس در مردان

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید درصد مردهایی که برای رفع چین و چروک و خطوط صورت خود بوتاکس تزریق می کنند، روز به روز افزایش می یابد. آمارها نشان می دهد که از سال 2000، تعداد مردهایی که داوطلب تزریق بوتاکس شده اند، 337 درصد افزایش پیدا کرده است. جالب است بدانید مردانی که کارمند هستند، دفاتر حقوقی دارند و یا در عرصه مد فعالیت می کنند، نسبت به سایر مردها بیشتر به دنبال تزریق بوتاکس هستند. اکثر مردها، بخاطر رقابت با سایر افراد اقدام به تزریق بوتاکس می کنند؛ وقتی مردها نتایج تزریق بوتاکس را در اطرافیان خود می بینند، بیشتر برای تزریق بوتاکس تحریک می شوند.

>> اثرات تزریق بوتاکس

اگر از بوتاکس به درستی استفاده شود، عوارض خیلی کمی را برای بیمار به دنبال خواهد داشت. بوتاکس در ماهیچه هایی تزریق می شود که باعث ایجاد چین و چروک می شوند. حجم کمی از بوتاکس در ماهیچه ها تزریق می شود و احتمال نفوذ بوتاکس در ماهیچه ها و بافت های دیگر بسیار کم است. تزریق بوتاکس کمتر از نیم ساعت طول می کشد که شامل صحبت بیمار با متخصص و در نهایت تزریق بوتاکس می شود. تزریق بوتاکس نیازی به بیهوشی ندارد و می توانید فورا به سرکارتان برگردید. ماندگاری اثرات بوتاکس در هر بیماری متفاوت است ولی اکثر بیماران نیاز دارند تا هر 3 الی 5 ماه، تزریق بوتاکس را تکرار کنند. در بعضی از بیماران هم اثرات تزریق بوتاکس در هر جلسه، ماندگارتر از دفعات پیشین می شود.

>> چه کسانی نمی توانند بوتاکس تزریق کنند؟

بیمارانی که باردار هستند، به بچه شیر می دهند یا بیماری های عصبی دارند، نباید از بوتاکس استفاده کنند. در واقع، تزریق بوتاکس برای رفع همه ی چین و چروک ها موثر نیست و اول باید با متخصص در این زمینه مشورت بشود.

>> عوارض و اثرات جانبی تزریق بوتاکس

  1. کبودی موقت، شایعترین عارضه تزریق بوتاکس است
  2. در موارد بسیار نادری ممکن است بیمار دچار سردرد بشود که بعد از 24 الی 48 ساعت از بین می رود
  3. درصد کمی از بیماران هم دچار افتادگی پلک می شوند که سه هفته طول می کشد تا کاملا رفع بشود. برای جلوگیری از انتقال مواد بوتاکس به سایر بخش ها، تا 12 ساعت به نقاطی بوتاکس تزریق کرده اید، دست نزنید و سعی کنید حداقل 3 الی 4 ساعت بعد از تزریق بوتاکس دراز بکشید.

>> کاربردهای بوتاکس

از بوتاکس استفاده های زیادی می شود مثل :
  1. خطوط عمودی بین چشم ها ( یا برآمدگی پیشانی میان دو ابرو ) که به خط اخم معروف است
  2. خطوط افقی پیشانی
  3. خطوط پنجه کلاغی (گوشه چشم ها)
  4. لیفت ابروها
  5. ماهیچه های روی گردن
  6. خطوط اطراف دهان
  7. خطوط کناره های بینی
  8. خطوط عمیق کنار بینی
  9. خطوط عمودی بالای لبها
تزریق بوتاکس می تواند هزمان با سایر فرآیندها هم انجام بشود، مثل تزریق فیلرها و لیز درمانی؛ تا بیمار بتواند به بهترین نتایج برسد. فیلرها باعث افزایش حجم پوست می شوند و اثرات پیری پوست را با برطرف کردن خطوط و چین و چروک های عمیق صورت از بین می برند. لیزر، هم لایه های خارجی و هم لایه های داخلی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد تا ظاهری جوانتر برای بیمار ایجاد شود.

امیدواریم مقاله جامع " جوانسازی پوست صورت " برای شما کابران گرانقدر مفید واقع گردیده باشد.

جدا از تزریق بوتاکس به منظور رفع چین و چروک و خطوط صورت، کلینیک پوست و مو رز برای درمان مشکلاتی مثل تعریق بیش از حد، سردردهای ناشی از انقباضات ماهیچه ای، بی اختیاری ادراری، اصلاح فک مربعی و غیره هم اقدام به تزریق بوتاکس می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی