کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ق.ظ

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس در کلینیک پوست و مو رز

>> درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم با تزریق بوتاکس

استفاده از روش های خانگی برای درمان خطوط پنجه کلاغی، به اندازه کافی موثر نیست. تزریق بوتاکس، یکی از راه های درمان خطوط پنجه کلاغی محسوب می شود. البته با وجود اینکه تزریق بوتاکس می تواند به راحتی خطوط پنجه کلاغی را برطرف کند، بیمار باید اطلاعات زیادی در مورد تزریق بوتاکس داشته باشد.خطوط پنجه کلاغی جزو اولین خطوط و چین و چروک هایی هستند که در روی صورت ظاهر می شوند.

خطوط پنجه کلاغی به خطوطی گفته می شود که در گوشه چشمانتان ایجاد می شوند. قرار گرفتن در معرض آفتاب، نگاه با چشم نیمه باز و کشیدن سیگار مهم ترین دلایل ایجاد خطوط پنجه کلاغی در صورت هستند. وقتی شما می خندید، خطوط پنجه کلاغی بیشتر در روی صورتتان نمایان می شوند. هزینه، تعداد جلسات لازم، عوارض و اثرات جانبی هم از جمله اطلاعاتی هستند که بیمار باید بداند.  

درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم

>> تزریق بوتاکس در گوشه چشم ها برای رفع خطوط پنجه کلاغی

بوتاکس به وسیله سوزن های کوچکی در اطراف خطوط پنجه کلاغی تزریق می شود. اگر قدرت تحملتان بالا باشد، متخصص فقط از تکه ای یخ برای کاهش درد شما استفاده می کند ولی در مواردی که بیمار قدرت تحمل بالایی نداشته باشد، می توان از بی حسی موضعی هم کمک گرفت. به محض اینکه اطراف چشمانتان بی حس شود، متخصص فرآیند تزریق بوتاکس را شروع می کند. خطوط پنجه کلاغی، بخش کوچکی از صورت را می پوشانند و بوتاکس در این ناحیه، فقط چند دقیقه طول می کشد.     اگر بخواهید در بخش های دیگر صورتتان هم بوتاکس تزریق کنید، این فرآیند بیشتر طول می کشد. گاهی اوقات، از لیزر هم همزمان با تزریق بوتاکس استفاده می شود. بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی، به واحد کمی از بوتاکس نیاز دارد. برای هر چشمی، تقریبا به 5 واحد بوتاکس نیاز داریم. البته بعضی از متخصص ها برای رسیدن به نتایج بهتر، 24 واحد بوتاکس را برای بیمار تزریق می کنند.

>> مزیت های تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی

  1. تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی، بسیار سریغ انجام می شود
  2. بوتاکس، خطوط پنجه کلاغی را به طور طبیعی برطرف می کند؛ بطوریکه کسی متوجه نمی شود که بوتاکس تزریق کرده اید
  3. احتمال ادامه پیدا کردن اثرات بی حسی در نقاط تزریق شده وجود ندارد
  4. نیازی به بیهوشی یا ریکاوری طولانی مدت ندارد
  5. تزریق منظم بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی باعث ماندگاری بیشتر اثرات آن بر روی صورت می شود

>> آیا تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی واقعا موثر است؟

حدودا 3 روز طول می کشد تا تاثیرات بوتاکس در گوشه چشمانتان نشان داده شود. در واقع، ماهیچه های اطراف چشمانتان بعد از چند روز فلج می شوند. نتایجبوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی، 3 تا 4 ماه ماندگاری دارد؛ طبق تحقیقاتی که در سال 2016 بر روی 1362 بیماری انجام شده است که برای رفع خطوط پنجه کلاغی خود اقدام به تزریق بوتاکس کرده اند، نتایج حاصل از تزریق بوتاکس در گوشه چشم ها حداقل تا 4 ماه ماندگاری داشته است. باید با متخصصتان هماهنگ کنید تا هر چند ماه برای رفع این خطوط، بوتاکس تزریق کنید.

>> آیا تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی درد دارد؟

فرآیند تزریق بوتاکس در گوشه چشم ها برای رفع خطوط پنجه کلاغی، بدون درد انجام می شود؛ چند دقیقه قبل از تزریق بوتاکس، متخصص از کرم بی حسی و یا کمپرس سرد برای بی حسی اطراف چشمها استفاده می کند. هنگام شروع تزریق بوتاکس، بیمار احساس گزش خفیفی می کند ولی این احساس سریع برطرف می شود. به محض اینکه تزریق بوتاکس تمام شود، متخصص یا دستیاران او از کمپرس سرد در اطراف چشمانتان استفاده می کنند تا هیچگونه دردی را احساس نکنید.

>> اثرات جانبی تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی

برای افرادی که در صورتشان خطوط پنجه کلاغی دارند، بوتاکس بهترین روش است زیرا هم موثر است و هم دوره ریکاوری بیمار بسیار کوتاه است. احتمال بروز اثرات جانبی همیشه وجود دارد ولی احتمال عوارض جدی تر در بین بیماران، خیلی کم است. در بین بیمارانی که برای رفع خطوط پنجه کلاغی خود اقدام به تزریق بوتاکس می کنند، یک سری عوارض هم به چشم می خورد. معمولا بعد از تزریق بوتاکس در اطراف چشمانتان، مقداری قرمزی و تورم به وجود می آید. البته در اطراف چشمها، احتمال کبودی هم وجود دارد. معمولا اثرات جانبی زمانی بوجود می آیند که متخصص، بوتاکس را در ماهیچه ای به غیر از ماهیچه ی اطراف چشم که باعث خطوط پنجه کلاغی می شود، تزریق کرده باشد. التهاب هم یکی دیگر از عوارض نادر است. عوارض و اثرات جانبی دیگر عبارتند از:
  1. جاری شدن اشک از چشم ها
  2. خشکی پوست در اطراف چشم ها
  3. افتادگی پلک چشم
  4. افتادگی و یا کج شدن ابروها
  5. سردرد
اگر با عوارض زیر مواجه شدید، حتما به پزشک مراجعه نمایید :
  1. ضعف در ماهیچه ها که ابتدا از صورت شروع می شود و بعد در تمام بدن احساس می شود
  2. مشکلاتی در کنترل مثانه
  3. سخت نفس کشیدن
  4. عدم توانایی صحبت
  5. ضعف در بینایی
  6. مشکلاتی در بلعیدن غذا و نوشیدنی ها

>> دوره ریکاوری بیمار بعد از تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی

دوره ریکاوری بیمار بعد از تزریق بوتاکس نسبت به سایر فرآیندها، بسیار کوتاه است. اگر بعد از تزریق بوتاکس شاهد عرضه خاصی نبودید، می توانید بعد از تزریق به خانه بروید. در روزی که بوتاکس تزریق کرده اید، می توانید آرایش کنید، صورتتان را هم بشویید و حتی می توانید به سر کار هم برگردید. تنها کاری که نباید انجام بدهید این است که به پوست اطراف چشمانتان کاری نداشته باشید و دستتان را روی آن نمالید زیرا این کار می تواند اثرات تزریق بوتاکس را در رفع خطوط پنجه کلاغی به راحتی خنثی کند و باعث جابجایی بوتاکس و انتقال آن به سایر بخش های صورت هم بشود.

>> چه کسانی کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی هستند؟

بیمارانی که اقدام به تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی خود می کنند، در رنج سنی متفاوتی قرار دارند. بیماران جوانی که خطوط پنجه کلاغی آنها کمتر است هم کاندیدهای خوبی برای تزریق بوتاکس به شمار می آیند زیرا با بوتاکس می توانند از ایجاد خطوط عمیق تر پنجه کلاغی در گوشه های چشمانشان جلوگیری کنند. بیمارانی که از لیزر استفاده کرده اند و یا تجربه لیفت صورت داشته اند، هم تزریق بوتاکس می تواند برایشان بسیار مفید باشد زیرا بوتاکس از ایجاد خطوط پنجه کلاغی در صورت آنها جلوگیری می کند.  

 امیدواریم مقاله جامع " درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم " برای شما کاربران گرامی مفید واقع گردیده باشد

کلینیک پوست و مو رز

   
  • rozclinic امیر

تزریق بوتاکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی