کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

روش های درمان لاغر بودن پا و تزریق چربی برای پاها

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ق.ظ

روش های درمان لاغر بودن پا و تزریق چربی برای پاها

>> روش های درمان لاغر بودن پا و تزریق چربی برای پاها

بسیاری از افراد از لاغر بودن بیش از حد پاهای خود رنج می برند؛ این دسته از افراد از پوشیدن شلوارک، دامن و لباس شنا بسیار خجالت می کشند و احساس می کنند که باید پاهای خود را با لباس های بلند و بسیار گشاد مخفی کنند. دلایل لاغری بیش از حد پاها می تواند موارد زیر باشد:
  1. ژنتیک
  2. افزایش سن
  3. بیماری قلبی - رگی
  4. سوخت و ساز زیاد
  تزریق چربی برای پاها   ورزش به تنهایی هم نمی تواند لاغری بیش از حد پاها را برطرف کند ولی ترکیب ورزش با رزیم غذایی مناسب می تواند تا حدودی این مشکل را حل کند؛ البته در شرایطی که فرد بخاطر ژنتیک و بیماری دارای پاهای لاغر است، به احتمال زیاد نمی تواند با این روش ها جواب بگیرد. بسیاری از افراد سریع ناامید می شوند و حتی روحیه خود را می بازند ولی خوشبختانه گزینه ای به نام تزریق چربی در پاها هم وجود دارد؛ در این مقاله به روش های طبیعی برای رفع لاغری پاها و همچنین تزریق چربی در پاها و روش های دیگر می پردازیم.

>> روش هایی طبیعی برای رفع لاغری در پاها

  تزریق چربی برای پا
  1. کالری های مورد نیاز بدنتان را از منابع غذایی مناسب بدست بیاورید

شما نباید در هر وعده غذایی پرخوری کنید، بلکه باید کالری های مورد نیازتان را از منابع غذایی سالم بدست بیاورید. وقتی پاهایتان بیش از حد لاغر هستند و دوس دارید پاهایتان ذخایر چربی بیشتری داشته باشند، باید در رژیم غذاییتان کالری های زیادی را بگنجانید. غذاهای خوبی که می توانید در رژیم غذاییتان بگنجانید، عبارتند از:
  1. گوشت
  2. سبزیجات
  3. پنیر سویا
  4. حبوبات
  5. لوبیا
  6. میوه
از مصرف غذاهای فرآوری شده، شکر، آرد سفید، فست فود و غذاهای سبک خودداری کنید. این غذاها انرژی شما را می گیرند و نمی گذارند فعالیت های مفیدی که برای بهبود وضعیتتان لازم است را انجام بدهید.
  1. پروتئین زیادی مصرف کنید

بدن شما به پروتئین نیاز دارد تا بتواند ماهیچه های بیشتری را برای پاهایتان بسازد. سعی کنید در هر وعده غذایی، مقداری پروتئین مصرف کنید. منابع غذایی سرشار از پروتئین عبارتند از:
  1. مرغ
  2. ماهی
  3. گوشت گاو و سایر گوشت ها
اگر گوشتخوار نیستید، می توانید از تخم مرغ، لوبیا، کوینولا و جو استفاده کنید.
  1. از مکمل ها هم می توانید در کنار غذا استفاده کنید

بعضی از افراد فکر می کنند که مصرف مکمل ها می تواند باعث افزایش ماهیچه های بدن آنها بشود. از مکمل ها در کنار غذاهای سالم استفاده کنید و همراه با آنها، مقدار زیادی آب بنوشید. کراتین، ماده ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود و به رشد ماهیچه ها کمک می کند. مصرف کراتین در دوز 5 گرمی در روز می تواند برای رفع لاغری پاها مفید باشد. البته قبل از مصرف آن با متخصص خود حتما مشورت کنید.
  1. از دستگاه های مخصوص برای ورزش پاهایتان استفاده کنید

اگر تصمیم جدی گرفتید که پاهایتان پرتر بشوند، می توانید در باشگاه ثبت نام کنید و از دستگاه های موجود در باشگاه که مخصوص ورزش های پا هستند استفاده کنید. از دستگاه هایی استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا بتوانید وزن اضافه کنید و ماهیچه هایتان هم رشد کنند. از وسایلی شروع کنید که وزن مناسبی دارند و می توانید با پاهایتان 8 الی 10 دفعه بالا ببرید. می توانید از مربی کمک بخواهید تا در وزن مناسب وسیله ها به شما راهنمایی لازم را کند.
  1. دوچرخه سواری و پیاده روی کنید

بعضی از افراد بر این باورند که دوچرخه سواری و پیاده روی باعث کاهش حجم چربی ها و ماهیچه های پا می شود ولی انجام درست این فعالیت ها می تواند باعث تقویت ماهیچه پاهای شما بشود. البته دویدن به مدت طولانی باعث لاغر شدن پاهای شما می شود و سعی کنید بیشتر از 3 ساعت در هفته ندوید.

>> درمان لاغری پا با تزریق چربی

با تزریق چربی می توان به افزایش حجم پاها کمک کرد. فرآیند تزریق چربی برای رفع لاغری پاها بسیار ساده است. چربی که برای هر پا لازم است حدودا بین 1000 تا 1500 میلی لیتر است که بستگی به طول پا دارد. تنها نکته ای که باید توجه کنید این است که بیمار باید چربی لازم برای تزریق را داشته باشد.در واقع، نکته ای که تزریق چربی را بسیار خاص می کند این است که چربی هایی که از بدن بیمار گرفته می شوند، زنده هستند و می توانند به فعالیت های خود در پاها ادامه بدهند. معمولا این چربی ها از شکم و یا باسن گرفته می شوند و با دقت تمیز می شوند و در نهایت، چربی ها به نقاط مختلفی از پاها تزریق می شوند. بعد از تزریق چربی، پاها سفت، دردناک و متورم بنظر می رسند. بعد از تزریق چربی، بیمار اعتماد به نفس بیشتری می کند و براحتی می تواند از لباس هایی که دوست دارد استفاده کند. 7 روز بعد از تزریق چربی در پاها، بیمار می تواند شنا کند. البته به مدت 6 ماه باید از فعالیت های سخت فیزیکی خودداری کنید.

>> تزریق فیلر برای درمان لاغری پا

برای درمان لاغری پاها می توان از فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک استفاده کرد. تزریق فیلر برای پا، حدودا تا 2 سال ماندگاری دارد. مزیتی که تزریق فیلر می تواند به دنبال داشته باشد این است که به ریکاوری نیازی ندارد و و نتایج آن هم بسیار سریع مشخص می شود. البته استفاده بیش از حد فیلرها باعث واکنش های آلرژیک می شود. مهم ترین عیب فیلرها، عدم ماندگاری طولانی مدت آنهاست.

>> استفاده از ایمپلنت و پروتز برای رفع لاغری پاها

ایمپلنت ها از جنس سیلیکون هستند و می توان با قرار دادن آنها در پاها، به حجم دلخواه رسید. ایمپلنت ها، سایزها و حجم های متفاوتی دارند. سایز و حجم سیلیکون متناسب با طول پا انتخاب می شود. برای اینکه خانم ها پاهای زیباتری داشته باشند، بیشتر از ایمپلنت های متقارن استفاده می شود و برای اینکه ماهیچه های پاهای مردها بهتر نشان داده شود، از ایمپلنت های نامتقارن برای آنها استفاده می شود. فرآیند پروتز پاها به برش های کوچکی احتیاج دارد که معمولا متخصص در پشت زانو، این برش ها را ایجاد می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی