کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

شل شدن پوست و تورم بعد از عمل لیپوماتیک

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ق.ظ

شل شدن پوست و تورم بعد از عمل لیپوماتیک

>> شل شدن پوست و تورم بعد از عمل لیپوماتیک

با اینکه لیپوماتیک نتایج بسیار خوبی را برای بیمار به دنبال دارد ولی در موارد زیادی پوست بدن بخصوص در بخش شکم ممکن است شل و آویزان بشود. البته نه تنها در شکم بلکه در بخش هایی از بدن مثل بازوها، ران و هر جایی از بدن که چربی ها خارج می شوند، هم همین مشکل بوجود می آید.

  تورم بعد از عمل لیپوماتیک   در این مقاله سعی شده است که پدیده افتادگی و ایجاد پوست های اضافه در نقاط مختلفی از بدن بیمار بطور مفصل بررسی بشود و بیمار را از سایر مشکلاتی که ممکن است در اثر افتادگی و چین های پوست ایجاد بشود، به خوبی بتواند آگاه کند.

>> شل شدن پوست بعد از لیپوماتیک

لیپوماتیک با تجزیه و بیرون کشیدن سلول های چربی از بدن می تواند به بدن شکل ایده آلی را بدهد. لیپوماتیک برای کاهش وزن به کار نمی رود ولی کاهش وزن هم می تواند یکی از نتایج این فرآیند باشد. در واقع هر چقدر وزن بیشتری داشته باشید، می توانید چربی بیشتری را با کمک لیپوماتیک از بدنتان خارج کنید.   شل شدن پوست بعد از عمل لیپوماتیک   همانطور که متوجه شده اید، لیپوماتیک می تواند چربی ها را خارج کند؛ نه پوست اضافه را. بنابراین تمام آن پوست های اضافه ای که در بخش های مختلفی از بدن شما رشد کرده اند، همچنان بعد از لیپوماتیک باقی می مانند. طبیعی است که هر چه چربی بیشتری از دست داده باشید، پوست اضافه تر و شل تری در آن ناحیه از بدنتان خواهید داشت.

>> قابلیت ارتجاعی پوست بعد از لیپوماتیک، به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قابلیت ارتجاعی پوست و اینکه چه مقدار از پوست شما بعد از لیپوماتیک خود به خود جمع می شود، به غیر از مقدار چربی خارج شده از بدن به عوامل زیادی بستگی دارد. فاکتورهایی که بر قابلیت ارتجاعی پوست تاثیر می گذارند، عبارتند از:

1. مدت زمانی که اضافه وزن داشته اید و بدنتان دارای چربی های موضعی بوده است

در واقع قبل از لیپوماتیک، هر چه بیمار به مدت طولانی تری اضافه وزن داشته باشد، احتمال اینکه پوست به طور طبیعی جمع بشود هم کمتر است.

2. سرعت کاهش وزن

با کاهش وزن، پوست به تدریج نسبت به تغییرات بدن واکنش نشان می دهد. در واقع هر چه در مدت زمان کوتاه تری مقدار زیادی از وزنتان را از دست بدهید، فرآیند جمع شدن پوست هم سخت تر است.

3. سن

هر چه سنتان بالاتر باشد، قابلیت ارتجاعی پوستتان هم کمتر است

4. سلامت پوست

پوست سالم، قابلیت ارتجاعی خوبی هم دارد.

5. ژنتیک

گاهی اوقات تاثیراتی که ژنتیک می تواند در قابلیت ارتجاعی پوست بگذارد، خارج از کنترل است و نمی توان کاری کرد.

>> آیا تکنیکی در لیپوماتیک وجود دارد که بتواند از شل شدن و افتادگی پوست جلوگیری کند؟

انجام یک سری تکنیک های خاص می تواند تاثیر خوبی در قابلیت ارتجاعی پوست بعد از لیپوماتیک بگذارد؛ مثلا در حین لیپوماتیک نه تنها می توان لایه های چربی را از عمق بافت های بدن خارج کرد، بلکه می توان چربی های سطحی که درست در زیر پوست وجود دارند را هم از بدن خارج کرد تا انقباضات پوست به طرز جالبی بهبود یابد. در واقع اگر چربی های سطحی هم برداشته بشوند، پوست می تواند بهتر جمع بشود و در نتیجه اثراتی مثل شل شدن و افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک کمتر به چشم می خورد. با اینکه این تکنیک در جلوگیری از افتادگی پوست بسیار مفید است ولی خارج نمودن بیش از حد چربی های سطحی در زیر پوست باعث ایجاد فرورفتگی های زیادی در سطح پوست می شود و در نتیجه به پوست بیمار ظاهر بسیار بدی می دهد و دیگر مثل قبل صاف نیست. البته استفاده از امواج اولترا (فرا صوت) در لیپوماتیک هم تاثیرات خوبی در کاهش میزان افتادگی پوست دارد. استفاده از لیزر در حین لیپوماتیک هم می تواند تا حدودی مفید باشد ولی عوارضی مثل انقباضات پوستی و ایجاد فرورفتگی در سطح پوست را هم می تواند با خود داشته باشد. اگر قصد لیپوماتیک را دارید، می توانید با متخصص خودتان در مورد آخرین تکنولوژی های روز صحبت کنید و از او بخواهید که در مورد تکنیک هایی که قصد دارد برای کاهش افتادگی و شل شدن پوست در حین لیپوماتیک بکار ببرد و عوارض هر یک، برای شما توضیحاتی را ارائه بدهد.

>> افتادگی و شل شدن پوست منجر به چه مشکلات دیگری می شود؟

در بسیاری از موارد، افتادگی پوست باعث بوجود آمدن مشکلات دیگری هم می شود. اینکه بعد از لیپوماتیک چقدر به پوست خودتان می رسید و دوش می گیرید، نمی تواند در عدم ایجاد یک سری از مشکلات تاثیری بگذارد زیرا افتادگی و شل شدن پوست می تواند باعث تجمع ذرات عرق و سایر آلودگی ها هم بشود؛ تجمع این مواد می تواند باعث خارش، زخم و یا حتی باعث ایجاد عفونت هم بشود. عارضه دیگری که بر اثر افتادگی و شل شدن پوست ایجاد می شود، سرخی و التهابی است که در چین های پوست ایجاد می شود و علت اصلی آن هم، مالش سطوح مختلف پوست با یکدیگر است. این عارضه در بخش هایی که پوست ها دچار چین خوردگی می شوند مثل شکم، کشاله ران، زیر بغل و زیر سینه ها ایجاد می شوند. این عارضه می تواند باعث ایجاد سوزش دردناکی بشود زیرا سایش و اصطکاک لایه های مختلف پوست بر روی هم، گرما و رطوبت نامطلوبی را هم ایجاد می کند. البته برطرف کردن این عارضه هم تا حدودی سخت و زمان بر است. اگر این عارضه درمان نشود، بخاطر گرما و رطوبتی که ایجاد می شود می تواند حتی باعث عفونت هم بشود. البته انواع دیگری از عفونت هم می تواند ایجاد بشود؛ مخصوصا اگر پوست بر اثر اصطکاک و خراش دچار زخم و شکاف هم بشود. چین خوردگی های پوستی، باعث ایجاد مشکلات جدی دیگری هم می شود؛ ممکن است در ماهیچه ها و مفصل هایتان دردهایی را احساس کنید که میزان این درد به بخشی از بدن که دارای افتادگی و پوست های اضافه است و همچنین به میزان افتادگی پوست بستگی دارد. یک مشکل رایج برای کسانی که در پشت بدن و در نزدیکی کمر خود پوست شل و افتاده دارند، عارضه کمر درد است که دردهای شدید آن مانع انجام از فعالیت های روتین می شود. البته این مشکل در سایر بخش های بدن که دارای پوست اضافه و شل هستند هم می تواند اتفاق بیفتد. منتظر مقاله "روش های درمان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک " در کلینیک پوست و مو رز باشید.
  • rozclinic امیر

عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی