کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

میکروپیگمنتیشن چیست؟

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ق.ظ

میکروپیگمنتیشن ابرو

>> میکروپیگمنتیشن چیست؟  

میکروپیگمنتیشن که با عنوان آرایش دائمی هم در بین افراد شناخته می شود، فرآیندی است که پیگمنت ها با رنگدانه های کاملا طبیعی و غیر ارگانیک در زیر اولین لایه پوست با کمک سوزن کوچکی گذاشته می شوند؛ البته این تکنیک کم کم ارتقا یافت و امروزه برای آرایش تقریبا دائمی هم استفاده می شود. با کمک میکروپیگمنتیشن، صورت و ابروهای فرد همیشه زیبا و دارای آرایش است. این تکنیک توسط تکنیسین با تجربه ای انجام می شود و می تواند نتایج کاملا طبیعی را برای بیمار فراهم کند.

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست

>> آیا میکروپیگمنتیشن هم نوعی تاتو است؟

بیشتر افراد فکر می کنند که میکروپیگمنیشن ابرو نوعی تاتو است ولی این فکر کاملا اشتباه است. در میکروپیگمنتیشن از آنجایی که رنگدانه ها روی پوست گذاشته می شوند، شاید کمی شبیه به تاتو باشد ولی نتایج آن با تاتو کاملا متفاوت است. میکروپیگمنتیشن را نمی توان با رنگدانه های تاتو انجام داد. دستگاه تاتو هم برای انجام میکروپیگمنتیشن مناسب نیست و سوزن های تاتو وارد بخش عمیق تری از پوست می شوند.   عوارض جانبی میکروپیگمنتیشن ابرو   میکروپیگمنتیشن در 2 الی 3 جلسه انجام می شود و تمامی فرآیندهای آن از جمله رنگ و شکل ابروها طبق سلیقه مشتری انجام می شود. فرآیند میکروپیگمنتیشن قابل تحمل تر از تاتو است و 20 دقیقه قبل از شروع فرآیند، از کرم بی حسی موضعی برای فرد استفاده می شود تا هر گونه دردی را کاهش بدهد.

>> میکروپیگمنتیشن ابرو

ابروهایی که بسیار روشن و کم پشت هستند را می توان با میکروپیگمنتیشن تغییر داد و آنها را زیبا کرد. ابروها هم بسیار مهم هستند و وقتی ابروها پرپشت تر باشند، چهره فرد جوان تر به نظر می رسد. با میکروپیگمنتیشن ابروهایتان می توانید شنا کنید، تنیس بازی کنید و صورتتان را خشک کنید؛ بدون اینکه نگران از دست دادن ابروهایتان باشید. کسانی که از آلوپسی رنج می برند و یا تجربه سرطان داشته اند هم می توانند برای رسیدن به ابروهایی زیبا و پر پشت از میکروپیگمنتیشن استفاده کنند.

>> فرآیند میکروپیگمنتیشن ابرو

ابتدا از کرم بی حسی موضعی استفاده می شود؛ برای طراحی قالب ابرو از مداد آرایشی کمک گرفته می شود؛ قالب ابرو طبق سلیقه فرد طراحی می شود. رنگدانه ها هم مطابق سلیقه و میل فرد انتخاب می شوند و رنگدانه های انتخاب شده با یکدیگر ترکیب می شوند و از این رنگدانه با کمک سوزن و وسیله الکتریکی دستی بر روی ابروها استفاده می شود. رنگدانه های ابرو بعد از مدتی کم رنگ می شوند و نیاز به ترمیم دارند؛ معمولا هر 6 الی 18 ماه بیمار باید افدام به ترمیم میکروپیگمنتیشن ابروهایش کند.

>> کدام دسته از افراد می توانند از میکروپیگمنتیشن استفاده کنند؟

افراد به دلایل مختلفی از میکروپیگمنتیشن استفاده می کنند؛ مثلا بعضی از افراد می خواهند همیشه زیبا به نظر برسند. بعضی از افراد هم هستند که به دلایل پزشکی از میکروپیگمنتیشن استفاده می کنند. دلایل استفاده از میکروپیگمنتیشن عبارت است از:
  1. حساسیت به لوازم آرایشی
  2. وقت نداشتن برای آرایش
  3. داشتن ابروهایی نامتقارن و کم پشت
البته میکروپیگمنتیشن فقط برای ابروها بکار نمی رود، بلکه برای ایجاد خط لب دائمی، خط چشم و غیره هم از میکروپیگمنتیشن استفاده می شود.

>> عوارض و اثرات جانبی میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو هم مانند هر فرآیندی، دارای یک سری عوارض و اثرات جانبی خاصی است. عوارض و اثرات جانبی میکروپیگمنتیشن ابرو عبارت است از:
  1. قرمزی
  2. تورم
  3. واکنش آلرژیک و حساسیت پوستی
  4. خونریزی
  5. پخش رنگدانه ها در سطح پوست ابرو
  6. آسیب به فولیکول موهای ابرو
  7. ایجاد اسکار
  8. عفونت
  9. درد
البته اثرات جانبی مثل قرمزی و تورم، موقتی هستند و بعد از چند روز از بین می روند. برای جلوگیری از ایجاد واکنش آلرژیک و حساسیت پوستی، می توانید درخواست کنید که در بخش کوچکی از پوستتان تستی انجام بشود تا ببینید که آیا پوستتان نسبت به مواد میکروپیگمنتیشن حساسیت دارد یا خیر. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که میکروپیگمنتیشن را در مراکز معتبر و کلینیک ها انجام بدهید تا از عوارض و اثرات جانبی ناشی از آن دور بمانید. اگر میکروپیگمنتیشن ابرو در محیطی کاملا بهداشتی و استرلیزه انجام بشود قطعا با مشکلات و عوارض کمتری همراه است.

>> بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو چه کارهایی باید انجام بدهید؟

بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو، تمام گفته های متخصص را با دقت انجام بدهید تا احتمال ایجاد عوارض کاهش پیدا کند. کارهایی که می توانید بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو انجام بدهید، عبارتند از:
  1. از تماس با نور مستقیم آفتاب خودداری کنید
  2. تا چند روز از لنز استفاده نکنید
  3. تا چند هفته شنا نکنید
  4. به ابروهایتان آسیب و خراش وارد نکنید
  5. از مواد آرایشی و انواع مدادهای ابرو برای ابروهایتان استفاده نکنید
  6. می توانید تا 3 الی 5 روز بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو، از وازلین استفاده کنید.

>> چه کسانی نمی توانند از میکروپیگمنتیشن ابرو استفاده کنند؟

کسانی که از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار دارند و بیماری پوستی و یا عفونتی ندارند، می توانند برای ابروهایشان از میکروپیگمنتیشن استفاده کنند ولی کسانی که باردار هستند و به بچه شیر می دهند، نمی توانند از این فرآیند استفاده کنند. بیمارانی که دیابت دارند و مشکلات قلبی دارند، برای میکروپیگمنتیشن ابرو مناسب نیستند. اگر داروی خاصی مصرف می کنید هم حتما به متخصص اطلاع بدهید. اگر مستعد کلوئید و یا اسکارهای برآمده هستید، ممکن است بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو هم شاهد اسکار در قسمت ابروهایتان هم باشید.

>> دوره ریکاوری در میکروپیگمنتیشن ابرو

 میکروپیگمنتیشن ابرو به دوره ریکاوری نیازی ندارد. ممکن است ابروها در روزهای اول تیره تر بنظر برسند که به تدریج روشن تر می شوند و به رنگ طبیعی تری می رسند. جلسه دوم میکروپیگمنتیشن ابرو بیشتر برای کامل کردن شکل و فرم ابرو وهمچنین عمیق تر کردن رنگدانه های ابرو است. با اینکه مقداری قرمزی و تورم در ابروها به وجود می آید ولی بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو می توانید به فعالیت های روتین خود بپردازید.

>> میکروپیگمنتیشن ابرو را در کجا انجام بدهیم؟

امروزه افراد زیادی میکروپیگمنتیشن ابرو را در سالن های آرایشی انجام می دهند؛ میکروپیگمنتیشن ابرو جزو فرآیندهای پزشکی محسوب نمی شود و افرادی که پیشینه و سابقه پزشکی ندارند هم می توانند این کار را انجام بدهند. از آنجایی که ساختار ابروها کمی پیچیده تر از بقیه بخش های صورت است، لازم است فردی این کار را انجام بدهد که با تجربه و با مهارت باشد. بهتر است میکروپیگمنتیشن ابرو نزد تکنیسین معتبری انجام شود تا نتایج خوب و بدون عوارضی را برای فرد به دنبال داشته باشد.

کلینیک پوست و مو رز بزرگترین مرکز زیبایی در تهران می باشد که آماده خدمات رسانی در زمینه کاشت ابرو و .. به علاقه مندان گرامی می باشد.

  • rozclinic امیر

کاشت ابرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی