کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۱۶ ق.ظ

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد و نتایج بعد از لیزر موهای زائد

>> همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

با " کلینیک پوست و مو رز " همرا باشید با مقاله کاربردی و جامع " همه چیز در مورد لیزر موهای زائد " و نتایج بعد از لیزر موهای زائد .

همه چیز در مورد لیزر موهای زائد

>> واقعیت هایی در مورد لیزر موهای زائد

  1. - در لیزر موهای زائد برای جلوگیری از رشد موها، از تکنولوژی نورهای متمرکز استفاده می شود.
  2. - لیزر موهای زاید یکی از بهترین فرآیندهایی است که به جراحی نیازی ندارد و از سال 2016 تا کنون در آمریکا از این روش استفاده می شود.
  3. - از لیزر موهای زاید می توان برای همه ی بخش های بدن استفاده کرد.

>> ایمنی دستگاه لیزر موهای زائد

  1. - از سال 1960 بر روی کارایی دستگاه لیزر موهای زائد آزمایشات زیادی انجام شده است و از سال 1990 استفاده از لیزر آغاز شده است.
  2. - اولین دستگاه لیزر موهای زائد در سال 1995 ساخته شده است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا هم تایید شده است.
  3. - وسایلی که در ساخت دستگاه لیزر موهای زاید استفاده می شود، کاملا بی خطر است و کارایی کلیه اجزای دستگاه لیزر موهای زائد توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است.
  4. - معمولا برای لیزر موهای زاید، 3 الی 7 جلسه لازم است.
  5. - در اکثر موارد، بیماران درد کمی را در طول لیزر موهای زائد و بعد از آن احساس می کنند.
  6. - لیزر موهای زائد به دوره ریکاوری خاصی نیاز ندارد.

لیزر موهای زائد

>> کارایی لیزر موهای زائد :

  1. - بر طبق تحقیقاتی که در سال 2003 انجام شده است، 71 درصد از بیماران از نتایج لیزر موهای زائد خود رضایت کاملی دارند.
  2. - بر طبق تحقیقات در سال 2012، لیزر موهای زائد بیشتر توسط بیمارانی انتخاب می شود که پوست های تیره تری دارند.

>> لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد، یک روش غیر تهاجمی برای کاهش یا رفع موهای آزار دهنده بدن است. در بین بیش از 1 میلیون روش و فرآیند برای رفع موهای زائد، لیزر موهای زائد از سال 2016 یکی از پرطرفدارترین فرآیندها در آمریکا شناخته شده است. لیزر موهای زائد، گزینه خوبی برای کسانی است که موهای زائد زیادی دارند و به دنبال روشی برای کاهش یا رفع موهای زائد در تمام بخش های بدن خود هستند.

>> فرآیند لیزر موهای زائد

قبل از انجام لیزر موهای زائد، متخصص یا دستیارانش نقاط مشخصی از بدن را ضد عفونی می کنند. اگر بخش مورد نظر حساس باشد، می توان از ژل بی حسی هم استفاده کرد. در طول لیزر موهای زائد، همه ی افرادی که در اتاق لیزر حضور دارند، باید از چشمان خود در برابر نور لیزر محافظت نمایند. به محض اینکه نقطه مورد نظر بی حس شود، متخصص بر روی قرار دادن دستگاه لیزر بطور مستقیم بر روی نقاط مورد نظر متمرکز می شود. هر چقدر بخش های مورد نظر بزرگتر باشند، فرآیند لیزر موهای زائد بیشتر طول می کشد. لیزر بخش های کوچک تر، در عرض چند دقیقه انجام می شود ولی لیزر بخش های بزرگتر تا یک ساعت هم ممکن است طول بکشد. وقتی نور لیزر به فولیکول های مو می رسد، امکان دارد کمی بوی سوختگی هم احساس کنید.

>> آمادگی های قبل از لیزر موهای زائد

متخصص به شما در مورد آمادگی های قبل از لیزر موهای زاید توضیحاتی خواهد داد. البته انجام یک سری از کارها، تاثیر لیزر را برای رفع موهای زائد افزایش خواهد داد و حتی می تواند عوارض جانبی ناشی از آن را هم کاهش بدهد. چند تا از کارهای مفیدی که قبل از لیزر موهای زاید می توانید انجام بدهید، عبارتند از :
  1. - قبل از لیزر موهای زائد، به مدت چند روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید. لیزر موهای زاید نباید روی پوست آفتاب سوخته انجام بشود.
  2. - از وارد کردن هر گونه آسیب و جراحت به پوستتان خودداری کنید.
  3. - از وکس و سایر روش های اصلاح موهای زائد خودداری کنید.
  4. - دارو مصرف نکنید (مخصوصا داروی آسپیرین)
  5. - اگر در بدن شما عفونتی وجود دارد مانند تاول تبخالی یا حتی اگر عفونت باکتریایی در سطح پوستتان دارید، نمی توانید از لیزر برای رفع موهای زائدتان استفاده کنید.
علاوه بر اینها اگر پوست شما تیره باشد، ممکن است متخصص از شما بخواهد که اول پوستتان را در کلینیک با لیزر سفید کنید ( لیزر بلیچینگ ) و بعد برای رفع موهای زائد از لیزر استفاده کنید.

>> نتایج بعد از لیزر موهای زائد

بعد از لیزر، تعداد موهای زائد در بخش هایی که مورد درمان قرار گرفته است، تا حد زیادی کاهش می یابد. 2 الی 8 هفته بعد از لیزر موهای زائد، شاهد افزایش سرعت رشد موهای زائد خواهید بود زیرا تمام فولیکول های مو به یک اندازه به لیزر واکنش نشان نمی دهند. اکثر بیماران شاهد 10 الی 25 درصد از کاهش حجم موهای زائد خود، بعد از اولین جلسه لیزر موهای زاید هستند. حدودا بین 3 الی 8 جلسه طول می کشد تا موها بطور دائم از بین بروند. متخصص می تواند تعداد دقیق جلسات لازم را در اولین جلسه از لیزر به شما بگوید. علاوه بر این، مراجعه به کلینیک پوست و مو بطور سالانه هم تاثیر خوبی در نتایج نهایی لیزر موهای زاید شما خواهد گذاشت.

>> هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زاید به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله:
  1. تجربه متخصص
  2. موقعیت مکانی کلینیک پوست و مو
  3. حجم کار و بخش های مورد نظر برای لیزر
  4. تعداد جلسات

>> لیزر چگونه باعث کاهش تعداد موهای زائد می شود؟

در لیزردرمانی، برای رفع موهای زائد از نور متمرکزی استفاده می شود تا بر روی فولیکول های مو نهایت تاثیر را بگذارد. فولیکول های مو مانند حفره های کوچکی هستند که در زیر پوست قرار دارند و موها از همین حفره ها رشد می کنند. فولیکول های مو، نور لیزر را جذب نمی کنند بلکه این رنگدانه های مو هستند کگه این نور را به خودشان جذب می کنند و مو سریعا بخار می شود زیرا لیزر گرمای زیادی دارد. همانطور که می دانید رنگدانه های مو نور لیزر را جذب می کنند، بنابراین موهای تیره تر نور لیزر را بهتر جذب می کنند؛ بخاطر همین است که افرادی با موهای تیره و پوست روشن، کاندیدهای ایده آلی برای لیزر موهای زائد هستند. بیمارانی که پوست تیره تری دارند، باید از دستگاه لیزری استفاده کنند که بتواند بر روی موی آنها (جدا از رنگ پوستشان) تاثیر خوبی بگذارد. بیمارانی که رنگ موی روشن تری دارند، کاندیدهای خوبی برای لیزر موهای زاید نیستند زیرا شاهد نتایج خوبی از لیزر موهای زائد خود نخواهند بود. دستگاه لیزر بر روی موهای بدون رنگدانه، نمی تواند به خوبی متمرکز بشود. در واقع لیزر موهای زائد بر روی موهای بلوند، خاکستری یا سفید اثری ندارد.    
  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی