کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

شرایط لازم جهت کاشت مو چیست

rozclinic امیر | سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۱ ب.ظ

شرایط لازم جهت کاشت مو چیست

>> برای کاشت مو چه شرایطی لازم است ؟

کاشت مو، فرآیندی که همه ی بیماران نمی توانند از آن بهره مند بشوند. شرایطی که برای کاشت مو تعیین شده است تا حدودی خاص هستند. آیا شما شرایط لازم برای کاشت مو را دارید؟ در این مقاله سعی شده است که به این سوال پاسخ داده بشود.   شرایط لازم جهت کاشت مو  

>> شرایط لازم برای کاشت مو : 

>>> رنگ مو

یکی از شرایط کاشت مو، رنگ موی شماست. هر چقدر تفاوت کمتری بین رنگ مو و رنگ کف سر باشد، شما کاندید بهتری برای کاشت مو هستید و با کاشت مو می توانید به خوبی بخش های خالی سرتان را پوشش بدهید. برای مثال، مردی که موهای بلوند و پوست روشنی دارد را در نظر بگیرید؛ اگر حجم خیلی زیادی از موهایش را از دست بدهد، طاس بنظر می رسد زیرا رنگ پوست و رنگ موی این مرد با یکدیگر ترکیب می شوند و در نتیجه طاسی موها هم زیاد مشخص نمی شود و در مواردی که ریزش موی کمتری داشته باشد، هیچ کس متوجه نخواهد شد.   شرایط لازم جهت کاشت مو   در واقع، چشم انسان بیشتر به دنبال دیدن تضادهاست و رنگ پوست و مویی که تضاد چندانی با یکدیگر نداشته باشند، زیاد به چشم نمی آیند. جدا از اینها، افرادی که رنگ موی آنها نزدیک به رنگ پوستشان باشد، نیاز به کاشت حجم کمتری از مو دارند. اگر رنگ موهایتان روشن تر باشد، کاشت موی موفقیت آمیزی را می توانید تجربه کنید.

>>> بانک مو

افرادی که قصد کاشت مو دارند، باید در سرشان موهایی برای اهدا داشته باشند. معمولا موهای پشت سر و کناره های گوش ها برای اهدا به نقاط طاس انتخاب می شود و در اصطلاح به آنها "بانک مو" گفته می شود. بسیاری از روش های کاشت مو، برای بیمارانی که بانک موی خوبی ندارند، قابل اجرا نیست. البته در بعضی از روش های کاشت مو می توان از موهای بدن هم استفاده کرد ولی درصد موفقیت آنها در برابر موهای سر بسیار پایین است زیرا موهای بدن با موهای سر تفاوت زیادی از نظر ساختار، جنس، رنگ و غیره دارند.

>>> شکل و میزان ضخامت تار موها

ضخامت تار موها در انتخاب بهترین کاندیدها برای کاشت مو نقش زیادی دارد. ضخامت تار موها حتی از حجم موها هم مهم تر است. طاسی و کم پشتی سر در افرادی که تار موهایشان نازک تر است بیشتر دیده می شود. هر چقدر تار موها ضخامت بیشتری داشته باشد، طاسی سر کمتر به چشم می خورد. شکل هر کدام از تارهای موهای شما هم بسیار مهم است. هر چه موهایتان مجعدتر باشد، کاشت مو می تواند بخش بیشتری از نقاط خالی سرتان را بپوشاند.

>>> میزان انعطاف پذیری پوست سر

هر چه پوست سر شما شل تر باشد و یا قابلیت انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد، برای جراح گذاشتن فولیکول های مو در نقاط طاس راحت تر است. اگر پوست سر شما بسیار سفت است، شاید کاشت مو برای شما مناسب نباشد زیرا درصد موفقیت کاشت مو بسیار پایین می آید.

>>> بیماری های پوستی

اگر دچار بیماری های پوستی هستید مثل آلوپسی، کاندید خوبی برای کاشت مو نیستید. مردهایی که بیماری آلوپسی پراکنده در سر خود دارند، نباید اقدام به کاشت مو کنند زیرا این دسته از بیماران فولیکول موهای اهدا کننده ناسالمی دارند. بیماری که دارای امراض پوستی است، نتیجه خوبی از کاشت مو نمی گیرد و فقط وقت و پول خود را به هدر داده است.

>>> سلامت بدن

قبل از هر گونه اقدام برای کاشت مو، بیمار باید سالم باشد تا جراحی با موفقیت انجام بشود. سلامت سیستم ایمنی بدن هم بسیار مهم است. کسانی که بیماری خاصی دارند و تمایل زیادی به کاشت مو دارند، ابتدا باید درمان بشوند زیرا بیماری، احتمال ایجاد عوارض و مشکلات را بعد از کاشت مو افزایش می دهد. اگر بیماری مزمن و سختی مثل دیابت دارید یا داروها (مثل قرص های رقیق کننده خون) مصرف می کنید که بر نتایج کاشت مو تاثیر می گذارند، حتما با متخصص خود مشورت کنید تا برنامه ای خاص برای درمان شما ترتیب داده بشود.

>>> سبک زندگی

سبک زندگی هم یکی از فاکتورهایی است که لازم است قبل از کاشت مو بررسی بشود. منظور از سبک زندگی، نوع و کیفیت تغذیه، ورزش، مصرف سیگار، الکل و یا سایر کارهایی است که بر نتایج کاشت مو تاثیر زیادی می گذارند؛ حتی سبک زندگی پر استرس هم می تواند تاثیر منفی روی کاشت مو بگذارد، پس لازم است خودتان را از فشارهای روحی و روانی دور نگه دارید. سبک زندگی سالم می تواند وضعیت سیستم ایمنی بدن شما را بهبود ببخشد و در نتیجه دوره ریکاوری شما هم بعد از کاشت مو کوتاه تر می شود، به بدنتان آبرسانی کنید، رژیم غذایی متعادلی داشته باشید و هر شب هم خواب کافی داشته باشید. قبل از اینکه برای کاشت مو به نزد متخصص مراجعه کنید، سبک زندگی خودتان را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه مواردی وجود دارد که باید آنها را تغییر بدهید.  

>>> جنسیت بیمار

ریزش موی زنان با ریزش موی مردان از نظر شکل و ظاهر بسیار متفاوت است. ریزش موی بسیار پراکنده است ولی مردها در بخش های خاصی از سرشان دچار ریزش مو می شوند. زنانی که تجربه ریزش مو به صورت پراکنده را دارند، کاندید خوبی برای کاشت مو نیستند ولی کسانی که الگوی ریزش موهایشان محدود است و مربوط به بخش خاصی می شود مثل جلوی موها و همچنین کسانی که موهای اهدا کننده آنها تحت تاثیر آلوپسی آندروژنیک قرار نگرفته باشد، کاندیدهای خوبی برای کاشت مو به شمار می آیند. بیمارانی که آلوپسی ناحیه ای دارند، کاندیدهای خوبی برای کاشت مو نیستند چون آلوپسی در هر دوره بخش خاصی از موها را درگیر می کند و بیمار نمی داند که در آینده قرار است چه مقدار از موهایش را از دست بدهد و یا اینکه موهای کدام بخش از سر قرار است دوباره رشد کنند.

>>> نژاد

نژاد هم می تواند فاکتور مهمی در کاشت مو باشد؛ در واقع نژادهای مختلف تراکم و حجم موهایشان هم با یکدیگر متفاوت است. مثلا آسیایی ها موهای صافی دارند ولی تراکم فولیکول موهایشان در مقایسه با نژادهای دیگر کمتر است. آفریقایی ها موهای مجعدتری دارند و نتیجه بهتری از کاشت مو می گیرند.

>>> هزینه

بعد از کاشت مو به احتمال زیاد نیاز به ترمیم موهایتان دارید. افرادی که پول کافی ندارند، نباید برای فرآیند کاشت مو اقدام کنند. همیشه قبل از کاشت مو، بیمار باید پول کافی داشته باشد زیرا کاشت مو، فرآیندی است که تقریبا به پول زیادی احتیاج دارد و امکان دارد بیمار در ماه های آینده هم نیاز به کاشت مجدد داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو و شرایط لازم برای کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

  • rozclinic امیر

کاشت مو

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی