کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

rozclinic امیر | يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ب.ظ

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

>> آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

خیلی از افراد دوست دارند برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنند ولی از این می ترسند که لیزر درد زیادی داشته باشد و همین مسئله هم آنها را از رفتن به نزد متخصص باز می دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که لیزر موهای زائد در هر یک از بخش های بدنتان چقدر درد دارد؛   آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟   برای اینکار، به دردی که بر اثر لیزر در هر یک از بخش های بدن احساس می شود از 1 تا 10 نمره می دهیم و شماره 10 به معنی بیشترین میزان درد است:

1- درد لیزر موهای زاید در صورت

میزان درد : 2 تا 8

میزان درد لیزر موهای زائد در صورت بسیار متغیر است و اصولا میزان درد در هر بیماری واقعا متفاوت از دیگران است زیرا میزان ضخامت پوست در بخش های مختلف صورت با یکدیگر فرق می کند.   آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟   لیزر لب بالایی نسبت به بقیه اجزای صورت، درد بیشتری را برای بیمار به دنبال دارد زیرا پوست بالای لب از هر جای دیگری نازک تر است. شاید با لیزر بخش بالای لب هایتان عذاب زیادی بکشید ولی از شر سبیل راحت می شوید. پوست صورت در چانه و زیر گونه ها ضخامت بیشتری دارد و کلفت تر است و در نتیجه، درد لیزر موهای زائد در این دو بخش واقع قابل کنترل است.

2- درد لیزر موهای زائد در زیر بغل

میزان درد : 9

درد لیزر موهای زائد در زیر بغل از همه ی بخش های بدن بیشتر است. درد لیزر در زیر بغل مثل فرو کردن یک سوزن به عمق پوست است ولی لیزر تاثیر خوبی در رفع موهای زائد زیر بغل دارد که باعث می شود اکثر بیماران بتوانند درد آن را تحمل کنند و تعداد جلسات خود را تکمیل کنند. برای اینکه شما هم به لیزر موهای زائد رغبت بیشتری پیدا کنید، فقط یک جمله را به خاطرتان بسپارید؛ به این فکر کنید که وقتی به مساقرت می روید، ژیلت را همراه خودتان نمی برید.

3- درد لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی

میزان درد : 8

اگر تا به حال برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی چند بار از وکس استفاده کرده اید، پس صد در صد می توانید درد لیزر را هم در این ناحیه تحمل کنید. بعضی از بیماران می گویند که درد لیزر موهای زائد بیکینی حتی از وکس هم کمتر است.

4- لیزر موهای زائد در بازوها

میزان درد : 3 میزان مقاومت بازوها در برابر لیزر بیشتر است و درد خیلی کمی در این ناحیه احساس می شود زیرا پوست بازوها کلفت تر است. درد در ناحیه باروها بسیار خفیف است و بیشتر بیمارانی که برای رفع موهای زائد بازوهای خود از هیچ کرم بی حسی قبل از لیزر استفاده نمی کنند.

5- لیزر موهای زائد در پاها

میزان درد : 6 یا 7

درد ناحیه پاها مثل نیشگون گرفتن پوست است و بیمار می تواند آن را تحمل کند. در واقع تا بیایید بفهمید که دردتان گرفته یا خیر، لیزر موهای زائد در مراحل پایانی خود قرار دارد.

6- لیزر موهای زائد در شکم

میزان درد : 4

پوست شکم کلفت است و درد کمتری در ناحیه شکم احساس می شود. در حین لیزر موهای زائد شکم، به احتمال زیاد احساس بی قراری می کنید و در طول لیزر هم بسیار تکان می خورید.

7- لیزر موهای زائد در پشت بدن

میزان درد : 8

اگر در پشت بدنتان موهای زائد دارید و قصد دارید با لیزر موهای زائد این بخش را برطرف کنید، باید خودتان را برای درد لیزر هم آماده کنید. پشت بدن بخش بزرگی محسوب می شود پس حتما قبل از لیزر موهای زائد پشت بدن از کرم بی حسی استاده کنید. با کرم بی حسی میزان درد در پشت بدن بین 2 تا 4 می شود. چه فاکتورهایی بر میزان درد لیزر موهای زائد تاثیر مستقیم می گذارند؟

1- موهای تیره :

کسانی که موهای زائد تیره رنگی دارند، درد بیشتری را احساس می کنند. موهای تیره نسبت به موهای روشن، نور بیشتری از لیزر را به خود جذب می کنند. هر چه پرتو لیزر بیشتر بر روی موهای تیره متمرکز باشد، بیمار درد بیشتری را احساس می کند.

2- جلسه اول :

کسانی که برای اولین بار از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند، درد بیشتری را احساس می کنند زیرا در جلسه اول تعداد و حجم موهای زائد بیشتر است. بعد از جلسه اول، حجم موها نسبت به گذشته خیلی کمتر می شود و بیمار درد کمتری را از جلسه دوم به بعد احساس می کند.

3- قدرت تحمل بیمار :

میزان دردی که بیمار در حین لیزر موهای زائد بخش های مختلف بدنش احساس می کند، به قدرت تحمل او هم بستگی دارد. بعضی از افراد قدرت تحمل درد را ندارند؛ شاید بخاطر این باشد که پوست این دسته از افراد بسیار حساس است.

>> اهمیت استفاده از کرم بی حسی قبل از لیزر به منظور کاهش درد بیمار

استفاده از کرم بی حسی قبل از شروع لیزر به بخشی از بدن که قرار است از دستگاه لیزر بر روی آن استفاده بشود و همچنین به آستانه تحمل بیمار بستگی دارد. در واقع فقط بعضی از بیمارها به کرم بی حسی نیاز دارند. 1 ساعت قبل از لیزر موهای زائد از کرم بی حسی بر روی بدن بیمار استفاده می شود. کرم های بی حسی موضعی میتوانند درد لیزر را در همه ی بخش های بدن تا حد زیادی کاهش بدهند. کرم بی حسی از انتقال پیام شیمیایی از اعصاب به مغز جلوگیری میکند و در نتیجه بیمار متوجه درد لیزز نمی شود. شما نمی توانید از کرم بی حسی استفاده کنید اگر:
  1. نسبت به مواد و ترکیبات موجود در کرم های بی حسی آلرژی دارید
  2. بیماری متهمو گلوبینمی (اختلال خون) دارید

>> اثرات جانبی استفاده از کرم بی حسی برای لیزر موهای زائد

مانند همه ی داروها، استفاده از کرم بی حسی موضعی هم عوارض خاصی را به دنبال دارد ولی کمتر کسی در مورد عوارض کرم بی حسی اطلاع دارد. اثرات جانبی کرم بی حسی شامل قرمزی پوست، کبودی خفیف، رنگ پریدگی موقتی پوست، سوختگی خفیف یا احساس خارش و وسوزش است. اثرات جانبی که به ندرت اتفاق می افتند شامل واکنش های آلرژیک، تورم، تنگی نفس، پایین آمدن فشار خون و کبودی است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد خود مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.     

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی