کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق بوتاکس لب برای لبخندی زیباتر

rozclinic امیر | يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ب.ظ

تزریق بوتاکس لب برای لبخندی زیباتر

>> تزریق بوتاکس لب

تزریق بوتاکس در لب ها می تواند فواید زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. بوتاکس می تواند به طور موقت ماهیچه های لب را ضعیف یا فلج کند.   تزریق بوتاکس لب   یک بار تزریق بوتاکس در لب ها می تواند تا 3 ماه ماندگاری داشته باشد. خطوط و چین و چروک های روی لب می تواند در اثر فاکتورهای زیر بوجود بیاید:
  1. خندیدن
  2. اخم کردن
  3. بوسیدن
  4. سیگار کشیدن
  5. افزایش سن
  6. از بین رفتن بافت های زیرین لب
  7. کاهش تولید کلاژن
کاهش تولید کلاژن باعث ضعیف شدن پوست لبها می شود و در نتیجه چین و چروک هایی در لب بالایی بوجود می آیند.   تزریق بوتاکس لب   افرادی که دهان خود را بسیار تکان می دهند، احتمال ایجاد چین و چروک در لب های بالایی آنها بیشتر از افرادی است که از لب های خود کمتر استفاده می کنند. یک دیگر از دلایل ایجاد چین و چروک در لب بالایی، کشیدن سیگار است. پوست افراد سیگاری زودتر از بقیه افراد، پیر و شکسته می شود زیرا سیگار باعث انقباض رگ های خونی زیر پوست می شود و با کاهش جریان خون و جمع تر شدن دهان، احتمال ایجاد چین و چروک در لب بالایی بیشتر می شود.

>> فواید تزریق بوتاکس برای لب ها :

  1. کاهش چین های روی لب بالایی و پایینی
  2. بهبود خطوط گوشه دهان
  3. بوتاکس از نمایان شدن لثه در حین خندیدن جلوگیری می کند
  4. تزریق بوتاکس باعث می شود لب بالایی بالاتر برود که در اصطلاح به آن "لیفت لب با بوتاکس" گفته می شود
تاثیر بوتاکس بر روی لب های شما به نقاطی که بوتاکس تزریق می شود هم بستگی دارد؛ برای مثال، لیفت لبها با تزریق بوتاکس در اثر غیر فعال شدن ماهیچه های اطراف لب ها بوجود می آید و در واقع تزریق بوتاکس باعث بزرگ شدن لبها هم می تواند بشود. در بیشتر موارد، تزریق بوتاکس معمولا بین 10 الی 15 دقیقه طول می کشد. تزریق بوتاکس به دوره ریکاوری نیازی ندارد و شما می توانید بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس به فعالیت های روتین خودتان بپردازید.

>> تکنیک تزریق بوتاکس به منظور لیفت لبها

لیفت لبها، فرآیندی است که با کمک تزریق بوتاکس انجام می شود. برای اینکه بوتاکس باعث لیفت لبها بشود، متخصص چندین واحد بوتاکس را در وسط لب بالایی شما تزریق می کند. وقتی ماهیچه های لب غیر فعال و یا فلج بشوند، لب ها به سمت بالا می روند و به طور طبیعی بزرگ می شوند. اگر قصد دارید لبهایتان را برجسته کنید، می توانید با متخصص صحبت کنید تا بر روی لب هایتان فیلر تزریق کند. شما می توانید از بوتاکس و فیلر لب به طور همزمان استفاده کنید تا شاهد نتایج فوق العاده آن باشید.

>> تکنیک تزریق بوتاکس برای لبخندی زیباتر

تزریق بوتاکس با تکنیک مخصوصی می تواند لثه ها را در حین خندیدن بپوشاند تا شما صاحب لبخند زیباتری بشوید. بعضی از انسانها در حین خندیدن، دندان های بالا و لثه هایشان مشخص می شود که در اصلاح به آن "خنده دندانی" گفته می شود چون موقع خندیدن انگار تمام دندان هایشان مشخص می شود. دسته ای دیگر از افراد هم هستند که موقع خندیدن، لثه هایشان معلوم نمی شود یا فقط بخش بسیار کوچکی از لثه هایشان مشخص می شود. یکی از تکنیک های تزریق بوتاکس مربوط به حل این مشکل می شود که متخصص بوتاکس را در بخشی از لب به نام "کمان کوپید" تزریق می کند. کمان کوپید در قسمت میانی بالای لب های شما قرار دارد که در زیر آن ماهیچه قرار دارد. این ماهیچه مسئول جمع تر کردن لب ها است. وقتی بعد از تزریق بوتاکس می خندید، ماهیچه های غیر فعال شما به پوشاندن لثه های شما کمک می کنند و باعث جلوه بیشتر لب های ما در حین خندیدن می شوند. اگر می خواهید از این تکنیک تزریق بوتاکس بهره مند بشوید، حتما از قبل به متخصص اطلاع بدهید.

>> اثرات جانبی تزریق بوتاکس در لب

در صورتیکه بوتاکس توسط متخصص با تجربه ای در لب تزریق بشود، کاملا بی خطر است و عوارض خاصی را به دنبال ندارد. البته سازمان غذا و داروی آمریکا هنوز استفاده از بوتاکس برای لب را تایید نکرده است. بعد از تزریق بوتاکس در لب، شاهد عوارض جانبی خفیفی خواهید بود که چند روز طول می کشد تا برطرف بشوند؛ عوارض و اثرات جانبی تزریق بوتاکس در لب شامل:
  1. بی حسی و کرختی لبها
  2. کبودی لب ها
  3. تورم لبها که باعث می شود لب ها بزرگتر از حد واقعی خود به نظز برسند
  4. حساسیت
  5. سردرد
  6. حالت تهوع
تزریق بوتاکس در ماهیچه ی لب و کاهش چین وچروک های اطراف دهان باعث می شود تا نتوانید بعضی از کارها را مثل قبل انجام بدهید؛ مثل سوت زدن، بوسیدن و یا مکیدن بعضی از غذاها. تزریق بوتاکس می تواند بر روی صحبت کردن شما و تلفظ کلمات هم تاثیر بگذارد. بعضی از افراد هم بعد از تزریق بوتاکس، به طور غیر عمدی لب هایشان را گاز می گیرند. بعضی از اثرات جانبی وقتی به وجود می آیند که بوتاکس از سمت ماهیچه لب ها به سمت ماهیچه ها و بافت های دیگر حرکت می کند. این دسته از عوارض جانبی شامل:
  1. ضعف کلی ماهیچه ها
  2. تنگی نفس
  3. ایجاد مشکلاتی در صحبت کردن
  4. ایجاد مشکلاتی در خوردن غذا
  5. اختلالات بینایی
اگر باردار هستید و یا قصد بارداری را در سه ماه آینده دارید، برای تزریق بوتاکس در لب هایتان محدودیت دارید.

>> قبل از تزریق بوتاکس در لبهایتان

  1. به نتایجی که دوست دارید از تزریق بوتاکس در لبهایتان بگیرید فکر کنید
  2. عکس قبل و بعد بیمارانی که در لبهایشان بوتاکس تزریق کرده اند را بررسی کنید
  3. در جلسه مشاوره، در مورد توقعاتتان از تزریق بوتاکس با متخصص صحبت کنید
  4. قبل از تزریق بوتاکس، در مورد تمام اثرات جانبی که بوتاکس می تواند به دنبال داشته باشد مطالعه کنید
  5. در مورد مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس از متخصص خود کمک بگیرید

>> هزینه تزریق بوتاکس در لب

تزریق بوتاکس، فرآیند طبیعی محسوب می شود زیرا غیر تهاجمی است و به جراحی نیازی ندارد. نتایج تزریق بوتاکس موقتی است و تا 6 ماه یا بیشتر ماندگار است. هزینه تزریق بوتاکس در لب به نوع بوتاکس و مقدار مورد نیاز از بوتاکس بستگی دارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس در لب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی