کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق ژل در پیشانی و مراقبت های بعد از آن

rozclinic امیر | يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

تزریق ژل در پیشانی و مراقبت های بعد از آن

>> تزریق ژل در پیشانی

خطوط پیشانی، جزو اولین چین و چروک هایی است که فرد متوجه آن می شود. چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم ها باعث می شود تا چهره فرد خسته یا عصبانی به نظر برسد. رسیدن به پوستی صاف هدف تمام افرادی است که درگیر خطوط سطحی و یا عمیق در سطح پیشانی خود هستند.   تزریق ژل در پیشانی

>> بهبود خطوط افقی پیشانی و خطوط اخم با تزریق ژل در پیشانی

خطوط افقی پیشانی بخاطر انقباض ماهیچه های پیشانی در هنگامی که ابروهایمان را بالا می بریم بوجود می آیند. بعضی از افراد برحسب شرایطی که در آن قرار می گیرند، ابروهایشان را به طور طبیعی کمی بالاتر می برند و دسته ای دیگر از افراد (بالای 40 درصد) هم همیشه ابروهای خود را بالاتر می برند تا با چشم هایشان بهتر بتوانند ببینند. برای رفع خطوط افقی پیشانی می توان ژل تزریق کرد. چهره اکثر زنها بعد از تزریق ژل در پیشانی خود بهتر به نظر می رسد ولی چهره مردها (مخصوصا مردهای مسن) با پیشانی کاملا صاف ممکن است تا حدودی غیر عادی به نظر برسد؛   تزریق ژل در پیشانی   بخاطر همین هدف اکثر مردها از تزریق ژل در پیشانی این است که از عمیق تر شدن این خطوط جلوگیری کنند؛ نه اینکه تمام خطوط پیشانیشان یکدفعه ناپدید بشود. تزریق ژل در پیشانی می تواند خطوط اخمی که در برآمدگی پیشانی بین دو ابرو وجود می آید را هم بهبود ببخشد. خطوط اخم در اثر متمرکز شدن فرد بر روی یک چیز، اخم یا نگاه با چشم نیمه باز بوجود می آیند. در طول زمان، 1 الی 2 خط در بین ابروهای ما بوجود می آیند. بهبود خطوط اخم، جزو اولین تغییراتی محسوب می شوند که بعد از تزریق ژل در پیشانی می توانید شاهد آن باشید. استفاده از ژل های رستیلن یا ژوویدرم برای پیشانی می تواند باعث لیفت پیشانی و بخش های اطراف آن هم بشود.

>> برای بر طرف کردن چین و چروک و خطوط پیشانی از چه نوع ژلی باید استفاده کنیم ؟

ژل های اسید هیالورونیک مثل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو برای رفع چین و چروک و خطوط پیشانی عملکرد بهتری نسبت به سایر ژل ها دارند. اگر تا به حال در پیشانی خودتان ژل تزریق نکرده اید، با تزریق ژل ژوویدرم شروع کنید و بعد از 6 الی 9 ماه نوع دیگری از ژل را امتحان کنید و ببینید که از کدام نوع ژل بیشتر خوشتان می آید؛ البته بهتر است انتخاب نوع ژل را به متخصص بسپارید زیرا او تجربه کافی در انتخاب بهترین و مناسب ترین ژل برای درمان خطوط پیشانی شما را دارد.

>> نحوه تزریق ژل های اسید هیالورونیک در پیشانی

ژل های اسید هیالورونیک را می توان به پوست و بافت های پیشانی تزریق کرد. ژل های اسید هیالورونیک با سوزنی کوچک در پیشانی تزریق می شوند تا دوز مناسبی از ژل تزریق بشود. بعد از تزریق، ژل در سطح بافت ها پخش می شود و متخصص هم با ماساژ ملایم به پخش متوازن ژل کمک می کند. بعد از تزریق ژل در پیشانی باید چند روز صبر کنید تا ترکیبات ژل بتواند در زیر بافت های صورت مستقر بشود و با بافت ها ترکیب بشود. تزریق ژل در پیشانی، آثار ماندگارتری نسبت به تزریق آن در اطراف دهان و لبها دارد و بیماران می توانند بعد از گذشت یک سال دوباره برای تزریق مجدد اقدام کنند. در مقایسه با سایر بخش های صورت، متخصص از حجم کمتری از ژل برای تزریق در پیشانی استفاده می کند.

>> آیا تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی به بی حسی موضعی نیاز دارد؟

30 الی 40 دقیقه قبل از تزریق ژل اسید هیالورونیک در پیشانی از بی حسی موضعی استفاده می شود و علاوه بر آن ژل های اسید هیالورونیک هم در ترکیبات خود دارای ماده بی حسی هستند. اگر نسبت به مواد بی حس کننده حساسیت دارید، حتما از قبل به متخصص اطلاع بدهید.

>> چه کسانی می توانند برای تزریق ژل در پیشانی اقدام کنند؟

همه ی زنها و مردهایی که احساس می کنند خطوط افقی پیشانیشان، ظاهر بدی به صورتشان داده است می توانند برای تزریق اقدام کنند. اکثر کسانی که برای تزریق ژل در پیشانی به کلینیک مراجعه می کنند، بالای 40 سال دارند و تعداد افراد جوانی که قصد تزریق ژل در پیشانی دارند، بسیار کم است. محدودیت های تزریق ژل های اسید هیالورونیک:
  1. حساسیت به هر یک از ترکیبات اسید هیالورونیک
  2. بیماری خود ایمنی
  3. افراد مستعد به کلوئید
  4. عفونت باکتریایی پوست
  5. ویروس تبخال
  6. بارداری و شیردهی به نوزاد
  7. نوجوان های زیر 18 سال
  8. کسانی که از سایر فیلرهای پوستی برای پیشانی خود استفاده کرده اند

>> نتایج تزریق ژل در پیشانی

بعد از تزریق ژل :
  1. سطح چین و چروک ها صاف می شود
  2. بخاطر آبرسانی، پوست پیشانی سفت تر می شود
  3. افزایش حجم پیشانی نسبت به قبل
  4. تولید کلاژن در پوست و جوان تر شدن صورت
نتایج نهایی تزریق ژل در پیشانی بعد از 3 الی 4 هفته مشخص می شود و متخصص و بیمار با هم در مورد جلسه بعدی تزریق ژل تصمیم می گیرند؛ مخصوصا در بیمارانی که چین و چروک و خطوط پیشانی شان عمیق تر است. بهتر است که چین و چروک های پیشانی به تدریج برطرف بشود و هر دفعه از ژل بیشتری در ناحیه پیشانی استفاده بشود؛ فاصله بین هر جلسه تزریق هم می تواند بین 3 الی 4 هفته باشد. بیمارانی که جوان تر هستند و زیر 40 سال سن دارند، معمولا با یک جلسه تزریق ژل در پیشانی خود به نتایج رضایت بخشی می رسند ولی بیماران مسن تری که بین 55 الی 60 سال سن دارند، به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

>> مراقبت های بعد از تزریق ژل در پیشانی

  1. از ژل هایی مثل آلوئه ورا و آرنیکا برای ماساژ پیشانی و اطراف آن استفاده کنید و روزی 2 بار پوستتان را ماساژ بدهید
  2. از داروهایی که متخصص برای رفع قرمزی، حساسیت و کبودی پوستتان تجویز کرده است، به طور مرتب استفاده کنید
  3. از ضد آفتاب با کیفیت و با اس پی اف 50 برای پوستتان استفاده کنید
  4. با مشورت با متخصص می توانید از مکمل های ویتامین C استفاده کنید
  5. سیگار را هم کنار بگذارید
شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.       

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com
  • rozclinic امیر

تزریق ژل

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی