کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی

rozclinic امیر | يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۱ ب.ظ

زمان خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی

>> تورم بعد از تزریق چربی

داشتن تجربه ای خوب از تزریق چربی و دوره ریکاوری آن جزو مهم ترین مسائلی است که ما در کلینیک تخصصی پوست و مو رز به آن اهمیت می دهیم. هدف ما در این کلینیک، فراهم کردن یک عمل جراحی با کیفیت بالا و با یک دوره ریکاوری سریع برای بیمار است. دوره ریکاوری بعد از تزریق چربی همیشه با مقداری تورم و کبودی همراه خواهد بود. درجه تورم به نحوه تزریق چربی، وسعت و حجم تزریق چربی و عملکرد طبیعی بدن خود بیمار بستگی دارد.     خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی   ما در کلینیک تخصصی پوست و مو رز تلاش می کنیم تا میزان تورم بعد از تزریق چربی را با تکنیک بسیار دقیقی کنترل کنیم و در طول تزریق چربی و بعد از آن از کرم آرنیکا در بخش های مورد نظر صورت و بدن بیمار استفاده کنیم. بعد از تزریق چربی هم می توانید در خانه از کرم آرنیکا بر روی نقاطی که تزریق چربی داشته اید به راحتی استفاده کنید.   خوابیدن ورم بعد از تزریق چربی   هفته های اول بعد از تزریق چربی، بیمار شاهد تغییرات سریعی در صورت و بدن خودش است که یکی از این تغییرات افزایش میزان تورم در نقاط مورد نظر است و بعد از گذراندن دوره ای نسبتا طولانی، شاهد کاهش میزان تورم است. تورم، چند ماه بعد از تزریق چربی برطرف می شود و سرعت بهبود  بسیار پایین است و حتی بعضی از بیماران احساس می کنند که یک سال طول می کشد تا تورم کاملا برطرف بشود و نقاطی که تزرریق چربی داشته اند، نرمال بنظر برسند.

>> تغییرات بیمار از نظر میزان تورم در طول هفته های اول و دوم

>>> هفته اول

در هفته اول، شاهد تورم بسیار زیادی خواهید بود؛ هم در بخشی که چربی تزریق کرده اید و هم در بخش هایی که از آن چربی گرفته اید. در هفته اول، ماساژ پوست به آرامی می تواند میزان تورم را کاهش بدهد. شما می توانید برای کاهش تورم از کمپرس سرد مثل یخ هم در بخش های مورد نظر استفاده کنید.

>>> هفته دوم

در روزهای هفتم تا دهم بعد از تزریق چربی، شاهد کاهش میزان تورم خواهید بود. در هفته دوم، هنوز هم مقداری تورم در بخش های مورد نظر وجود دارد.

>> تورم در بخش های اهدا کننده چربی

در بخش های اهدا کننده چربی که از آنها چربی های لازم برای تزریق را استخراج کرده اید، باید از گن یا باند برای جلوگیری از تجمع خون یا مایعات بدن در زیر پوست استفاده کنید. در مواردی که چربی زیادی از بخش های اهدا کننده گرفته شده باشد، مایعات جمع شده در زیر پوست باید از بدن تخلیه بشوند. بیماران در هفته های دوم و سوم، شاهد کاهش میزان تورم در بخش های اهدا کننده چربی خود خواهند بود.

>> تاثیر سبک زندگی در کاهش تورم بعد از تزریق چربی

سبک زندگی شما هم تاثیر زیادی بر کیفیت و سرعت دوره ریکاوری شما بعد از تزریق چربی می گذارد. بیمارانی که رژیم غذایی آنها حاوی مواد مغذی باشد، به طور منظم ورزش می کنند، سیگار نمی کشند و همچنین وزن ایده آلی هم دارند، قطعا به سرعت خوب خواهند شد. بسیاری از مکمل ها و حتی مصرف الکل، دارای اثرات ضد انعقاد خون هستند و باعث روان شدن بیشتر جریان خون در بدن می شوند و در نتیجه، میزان تورم افزایش می یابد و ما به شما پیشنهاد می دهیم که حداقل تا دو هفته قبل از جراحی، از هیچ مکملی بعد از تزریق چربی استفاده نکنید و از مصرف الکل و همچنین سیگار خودداری بفرمایید. 48 ساعت بعد از تزریق چربی می توانید از مکمل ها استفاده کنید. لیست داروها و مکمل هایی که می تواند باعث افزایش میزان تورم بشوند، عبارتند از:
  1. ایبوپروفن
  2. آسپیرین
  3. موترین
  4. ناپروکسن
  5. ویتامین E
بیمارانی که می خواهند سرعت دوره ریکاوری آنها افزایش پیدا کند و از میزان تورم آنها هر چه سریع تر کاسته بشود، می توانند با متخصص های کلینیک تخصصی پوست و مو رز مشورت کنند.

>> نحوه خوابیدن بعد از تزریق چربی و تاثیر آن بر روی تورم

برای اینکه سریعتر بهبود پیدا کنید و از میزان تورم بعد از تزریق چربی هم کاسته شود، به شما پیشنهاد می کنیم که هنگام خواب سرتان را با کمک 1 الی 2 بالش جوری تنظیم کنید که به بخشی که چربی تزریق کرده اید، فشاری در حین خواب وارد نشود. خواب هم فاکتور مهمی برای ریکاوری سریع تر بیمار است و استراحت مناسب بیمار می تواند نقش موثری در کاهش تورم بعد تزریق چربی داشته باشد.

>> تورم بعد از تزریق چربی در سینه

فرآیند لیپوساکشن باعث تجمع مایعات در بدن می شود و مایعات بدن هم به سمت پایین بدن جریان می یابند. بعد از تزریق چربی در سینه، احتمالا تا یک هفته شاهد مقداری تورم در پاها، زانوها و قوزک پاهایتان هستید زیرا مایعات در بدن پخش می شوند. میزان تورم در بعضی از بیماران، بعد از مدت بسیار طولانی کاهش می یابد. گن و یا پوشیدن لباس های بسیار تنگ می تواند به شما در کاهش تورم در سینه ها و سایر اعضای بدن کمک زیادی کند. یکی دیگر از مواردی که می تواند از ایجاد تورم در پاها جلوگیری کند، قرار دادن بالش در زیر پاها در هنگام خواب است. در کل، تورم بعد از تزریق چربی دوره خاصی دارد و شما باید صبور باشید.

>> تورم بعد از تزریق چربی در صورت

تورم و کبودی بعد از تزریق چربی در صورت، بعد از 2 هفته از بین می رود. در هفته دوم، از میزان تورم صورت به قدری کاسته می شود که بیمار با مقداری آرایش می تواند به راحتی به بیرون از منزل برود. بیمارانی که سابقه تزریق چربی در صورت خود داشته اند، شاهد کاهش تدریجی تورم در طول چند هفته بوده اند.

>> چه زمانی بعد از تزریق چربی می توانیم در محیط کاری خود حضور پیدا کنیم ؟

اکثر بیماران به محض اینکه از میزان تورم صورتشان کاسته بشود، در محیط های کاری خود حضور می یابند. حدودا 1 الی 2 هفته بعد از تزریق چربی می توانید به بیرون از منزل بروید.

>> چه زمانی بعد از تزریق می توانیم تمرینات ورزشی را انجام بدهیم ؟

اکثر متخصص ها توصیه می کنند که حداقل تا 4 ساعت بعد از تزریق چربی از فعالیت های فیزیکی خودداری کنید. زمانی می توانید تمرینات ورزشی را انجام بدهید که از میزان تورم کاسته شده باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تورم بعد از تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی