کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق چربی در افراد لاغر و شرایط لازم آن

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ب.ظ

تزریق چربی در افراد لاغر و شرایط لازم آن

>> تزریق چربی در افراد لاغر

برداشت چربی های موضعی از یک بخش و انتقال آنها به بخش دیگر به منظور برجسته سازی آن ناحیه فکر خوبی بنظر می رسد ولی بسیاری از افراد نمیتوانند به این راحتی برای تزریق چربی اقدام کنند. افراد لاغر همیشه با نگرانی های خاصی برای تزریق چربی مواجه می شوند. بنظر شما افراد لاغر هم می توانند برای برجسته سازی سینه، باسن و سایر بخش های بدن خود اقدام به تزریق چربی کنند؟

>> شرط های لازم برای تزریق چربی در افراد لاغر

آیا فردی که چربی خیلی کمی در بدن خود دارد هم کاندید خوبی برای تزریق چربی است؟ برای تزریق چربی در بخش مورد نظرتان چه سینه باشد چه صورت، متخصص به سلول های چربی زیادی نیاز دارد. تزریق چربی شامل استخراج چربی از بخش های مختلف بدن و تزریق آن به بخش هایی که به حجم بیشتری نیاز دارند است. در واقع شما باید چربی داشته باشد که متخصص بتواند با لیپوساکشن برداشت کند.     تزریق چربی در افراد لاغر   متخصص ها به بیماران لاغری که برای تزریق چربی خود به کلینیک مراجعه می کنند، پیشنهاد می دهند که چند کیلو وزن اضاقه کنند و هر جایی از بدنشان که این اضافه وزن نشان داده بشود، می توان چربی ها را استخراج کرد و بعد در بخش مورد نظر تزریق کرد.

>> شاخص توده بدنی بیمار و ارتباط آن با تزریق چربی در بخش های مختلف بدن

شاخص توده بدنی یا "بی ام ای" به معنی اندازه گیری چربی بدن بر اساس قد و وزن فرد است. شاخص توده بدنی لازم برای تزریق چربی در بخشهای مختلف بدن با یکدیگر متفاوت است. در کل، برای تزریق چربی به بخش های بزرگتر بدن مثل باسن و ران، بیمار باید شاخص توده بدنی بالاتری داشته باشد ولی برای بخش های کوچکتر مثل لب ها و گونه ها به شاخص توده بدنی کمتری نیاز است؛ مثلا شاخص توده بدنی بیمار برای تزریق چربی در باسن باید حداقل 22 یا بالاتر باشد. اگر شاخص توده بدنی شما زیر 19 باشد، چربی بسیار کمی در بدنتان دارید. شاخص توده بدنی بین 20 تا 24 هم چربی کافی ندارد.

>> برای برجسته سازی بخش های مختلف بدن به چه مقدار چربی نیاز داریم؟

1- سینه ها

برای تزریق چربی در سینه ها باید بدانید که فقط می توانید یک سایز به سینه هایتان اضافه کنید. اگر شما فرد بسیار لاغری هستید که با لیپوساکشن چربی خیلی کمی را می توان از بدن شما استخراج کرد، باید بدانید که برای تزریق چربی در سینه کاندید مناسبی نیستید؛ هم از نظر سلامت بدنتان و هم از نظر نتایجی که قرار است بعدا بدست بیاورید، کاندید خوبی محسوب نمی شوید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که 49 درصد از چربی تزریق شده در بدن جذب می شود. البته فقط یک متخصص با تجربه و بامهارت می تواند از مقدار چربی های کمی که در بدنتان دارید، برای تزریق در سینه استفاده کند تا بتوانید به نتایج خوبی برسید و بعضی از متخصصها هم به بیماران پشنهاد میدهند که وزن بیشتری بدست بیاورند و بعد برای تزریق چربی در سینه اقدام کنند.

2- باسن

برای تزریق چربی در باسن به بیماران توصیه می شود که وزن ایده آلی داشته باشد، نه اینکه اضافه وزن شدیدی پیدا کنند. برای تزریق چربی در باسن نباید توقع برجسته شدن زیاد باسن خودتان را داشته باشید.

3- صورت و دستها

همانطور که می دانید برعکس چربی مورد نیاز برای سینه و باسن، برای تزریق چربی در صورت و دست به مقدار چربی کمتری نیاز داریم. مقدار چربی مورد نیاز برای تزریق در صورت و دست در هر بیماری متفاوت است و باید با مشورت با متخصص مقدار دقیق چربی که نیاز دارید را بفهمید. بسیاری از بیماران برای بهبود آثار پیری دست و صورتشان به کلینیک مراجعه می کنند؛ مقدار چربی که برای رفع چین و چروک و برجسته سازی دست و صورت احتیاج دارید، بستگی به وضعیت دستها و صورت شما دارد.

>> چگونه برای تزریق چربی، وزن خود را افزایش بدهیم؟

افزایش وزن برای تزریق چربی باید از طریق رژیم غذایی سالم صورت بگیرد. به نکات زیر توجه کنید:

1- کالری بیشتری بخورید

مصرف کالری زیاد یکی از نکات مهم برای افزایش وزن است یعنی شما باید بیشتر از نیاز بدنتان، کالری مصرف کنید. اگر می خواهید به سرعت به وزنتان اضافه بشود، به 800 الی 1000 کالری بیشتر از مقدار مورد نیازتان احتیاج دارید.

2- پروتئین زیاد بخورید

مهم ترین ماده مغذی برای افزایش وزن ساام، پروتئین است. ماهیچه ها از پروتئین ساخته شده اند و تحقیقات نشان میدهد که رژیم غذایی پر از پروتئین میتواند کالری های اضافه را به ماهیچه تبدیل کند. غذاهای حاوی پروتئین شامل گوشت، ماهی، تخم مرغ، محصولات لنبی، حبوبات، آجیل و غیره است.

3- غذاهایی بخورید که سرشار از مواد مغذی و اسیدهای چرب باشند

غذاهایی که به روند افزایش وزن شما سرعت بیشتری می بخشند شامل:

  1. مغزها: بادام، گردو
  2. میوه های خشک: خرما، کشمش
  3. لبنیات پر چرب: شیر، ماست، پنیر و خامه
  4. روغن های سالم: روغن آوودکدو و روغن زیتون

>> نکته هایی برای افزایش وزن سریع

  1. قبل وعده های غذایی، آب ننوشید. آب باعث پر شدن شکمتان و همچنین مانع جذب کالری می شود.
  2. از بشقاب های بزرگتر استفاده کنید. اگر میخواهید کالری بیشتری بدست بیاورید، در هنگام مصرف وعده های غذایی از بشقاب های بزرگ استفاده کنید زیرا بشقاب های کوچک باعث می شود که بطور ناخودآگاه غذای کمتری بخورید.
  3. به قهوه خود خامه اضافه کنید. این یک راه آسان برای بدست آوردن کالری بیشتر است.
  4. خواب با کیفیتی داشته باشید. خواب مناسب برای رشد ماهیچه ها واقعا مهم است.
  5. اول پروتئین را مصرف کنید و بعد سیزیجات. اگر در بشقاب خود ترکیبی از غذاهای مختلف را دارید، اول غذاهای پر کالری و پروتئین دار را میل کنید. سبزیجات را همیشه در آخر بخورید.
  6. سیگار نکشید. افرادی که سیگار می کشند نسبت به سایر افراد وزن کمتری دارند. ترک سیگار باعث افزایش وزن می شود.
  7. از رفتن به باشگاه و انجام حرکات ورزشی هم غافل نشوید. ورزش می تواند ماهیچه های شما را تقویت کند و وزن شما را هم افزایش بدهد.

اگر قصد تزریق چربی در بخش های مختلف بدنتان را دارید، شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی