کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق ژل در زیر چشم و فواید آن

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۳ ب.ظ

تزریق ژل در زیر چشم و فواید آن

>> تزریق ژل در زیر چشم

تزریق ژل در زیر چشم یک راه موثر برای برگرداندن حجم از دست رفته زیر چشم، رفع دایره های سیاه و گودی ریز چشم و درمان چشمان پف کرده است. ژل ها می توانند به پوست آبرسانی کنند و باعث بهبود کیفیت پوست و تولید کلاژن بشوند. بیشتر بیمارانی که این مشکلات را در زیر چشمان خود دارند، خطوط اشک هم در زیر چشمانشان دیده می شود. تزریق ژل می تواند باعث جوانسازی پوست زیر چشم بشود.

تزریق ژل در زیر چشم

>> فرایند تزریق ژل در زیر چشم ها

تزریق ژل در زیر چشم معمولا درد خاصی ندارد. ژل را میتوان با سرنگ کوچک در روی استخوان زیر چشم و یا در بافت نرم زیر چشم تزریق کرد. چند ماه بعد از تزریق، ژل های هیالورونیک اسید جذب بافت های زیر چشم می شوند و آب جای آنها را می گیرد؛ وقتی که ژل های هیالورونیک اسید به طور کامل در بدن جدب بشوند، دیگر اثری از آنها باقی نمی ماند.     این ژل ها حجم طبیعی به بافت زیر چشم می دهند و تزریق ژل حدودا بین 10 الی 15 دقیقه طول می کشد و نتایج آن هم بلافاصله بعد از تزریق قابل مشاهده است. بعد از تزریق ژل، تورم و کبودی تا چند روز بوجود می آید. میزان ماندگاری ژل ها به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ مثل سن بیمار، نوع پوست، سبک زندگی، فعالیت ماهیچه ها و نوع ژلی که تزریق می شود.

>> انتخاب ژل برای تزریق در زیر چشم

از بین انواع مختلف ژل، "رستیلن" بهترین ژل برای تزریق در زیر چشم است زیرا رستیلن با ماندگاری بلند مدت خود یک ژل طبیعی برای جوانسازی پوست زیر چشم محسوب میشود. مدت ماندگاری رستیلن تا بالای یک سال است. رستیلن جزو ژل های اسید هیالورونیک است و در صورت لزوم و در شرایط خاص میتوان به راحتی آن را از زیر پوست برداشت. بیشتر بیماران به یک سرنگ از ژل رستیلن نیاز دارند ولی بیمارانی که مشکلات جدی تری در در زیر چشمان خود دارند، به چندین سرنگ رستیلن نیاز دارند. البته از ژل "بلوترو" هم میتوان برای تزریق در زیر چشم استفاده کرد. بقیه ژل ها برای تزریق در زیر چشم زیاد مناسب نیستند. تزریق ژل "ژوویدرم" در زیر چشمها باعث برجسته شدن بیش از حد پوست زیر چشم می شود زیرا این ژل، آب زیادی را به خود جذب می کند و میتواند باعث پف کردن و ورم چشمها بشود که تا چندین ماه به همین حالت قرار دارد. تزریق سایر ژل ها مثل ژل های حاوی کلاژن، رادیسه، آرتفیل و حتی سیلیکون باعث بروز عوارض و اثرات جانبی ناخواسته ای در این ناحیه حساس شده است و نتایج بسیار ضعیفی را به دنبال داشته اند.

>> برای تزریق ژل در زیر چشم از چه وسیله ای استفاده می شود؟

تزرق ژل در زیر چشم با دو تکنیک تزریق می شود؛ تکنیک کانولا و تکنیک سوزن. امروزه برای تزریق ژل در زیر چشم بیشتر از تکنیک سوزن استفاده می شود. استفاده از تکنیک سوزن مزیت های زیادی را به دنبال دارد؛ مثلا این تکنیک بسیار دقیق است و متخصص دقیقا می داند که در کدام نقطه باید ژل را تزریق کند. در مواردی که متخصص از کانولا برای تزریق استفاده می کند، در اکثر موارد ژل در نقطه نادرستی تزریق می شود و نمی توان خیلی عمیق و ماهرانه ژل را تزریق کرد. استفاده از کانولا باعث تورم و پف زیر چشم و ایجاد توده هم می شود. تزریق ژل در زیر چشم به مهارت زیادی نیاز دارد و امروزه دیگر استفاده از کانولا به ندرت برای تزریق ژل استفاده می شود.

>> فواید تزریق ژل در زیر چشم

  1. بهبود حالت چشم ها
  2. برطرف شدن ورم پلک چشم
  3. رفع دایره های سیاه یا خطوط اشک زیر چشم

>> چرا از ژل برای رفع گودی و سایر مشکلات زیر چشم استفاده کنیم؟

  1. تزریق ژل، نتایج طبیعی را به دنبال دارد
  2. تا 15 ماه ماندگاری دارد
  3. گودی زیر چشمان را پر می کند
  4. هرگونه چین و چروک زیر چشم را هم برطرف کند
  5. ریکاوری بعد از تزریق ژل هم بسیار سریع است

>> عوارض تزرق ژل در زیر چشم

  1. کبودی زیر چشم
  2. تورم زیر چشم
  3. قرمز شدن پوست زیر چشم
  4. پخش شدن ژل به نقاط دیگری در صورت
  5. ایجاد توده و برآمدگی در پوست زیر چشم
  6. سردرد
  7. واکتش آلرژیک

>> عوارض نادر تزریق ژل در زیر چشم

  1. کاهش بینایی
  2. بافت مردگی پوست زیر چشم

>> محدودیت های تزریق ژل در زیر چشم

اگر:

  1. به ژل ها یا لیدوکائین حساسیت دارید
  2. در زیر چشمانتان عفونت فعالی وجود دارد
  3. بطور مرتب از الکل استفاده می کنید
  4. باردار هستید
  5. به نوزاد خود شیر می دهید، در تزریق ژل در زیر چشم محدودیت دارید.

>> چه افرادی میتوانند در زیر چشمان خود ژل تزریق کنند ؟

کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل در زیر چشم کسانی هستند که پوست انعطاف پذیری دارند. پوست بیمار باید از نظر ضخامت در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.

>> نکاتی که به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری از تزریق ژل در زیر چشم هایتان بگیرید

نکات و موارد زیادی وجود دارند که یک فرد میتواند انجام بدهد تا میزان موفقیت تزریق ژل در زیر چشمانش بیشتر بشود و نتایج خوبی از این روند بگیرد مثل :

  1. قبل از تزریق ژل برای جلوگیری از کبودی، از مصرف ویتامین E و داروهای ضد انعقاد خون خودداری کنید. از متخصص خود بپرسید که چند هفته قبل از تزریق ژل باید از مصرف این موارد خودداری کنید. در بیشتر موارد، حداقل 10 روز قبل از تزریق نباید از این داروها و مکمل ها استفاده کنید. استفاده از یخ در زیر چشم هم میتواند تاثیر خوبی در کاهش کبودی زیر چشم داشته باشد.
  2. بعد از تزریق ژل که شاهد تورم و کبودی در ناحیه زیر چشمانتان هستید، از کرم آرنیکا مونتانا که کاملا گیاهی است برای کاهش این اثرات جانبی استفاده کنید.
  3. اگر اتفاق مهمی در پیش رویتان دارید، برای تزریق ژل اقدام نکنید.
  4. 24 ساعت بعد از تزریق ژل از ورزش خودداری کنید تا احتمال تورم هم کاهش پیدا کند.
  5. از متخصص بخواهید که عکسهای قبل و بعد بیمارانی که در زیر چشمان خود ژل تزریق کرده اند را به شما نشان بدهد. اطمینان حاصل کنید که متخصصی که انتخاب کرده اید، تا بحال سابقه چندین تزریق ژل موفقیت آمیز در زیر چشم بیماران را داشته است.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تزریق ژل

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی