کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تورم بعد از تزریق ژل خط خنده

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۵ ب.ظ

تورم بعد از تزریق ژل خط خنده

>> تورم بعد از تزریق ژل خط خنده

تورم هم مانند کبودی یکی از شایعترین مشکلات بیماران بعد از تزریق ژل محسوب می شود. برای رفع خط خنده و چروک اطراف دهان معمولا از ژل های ژوویدرم و رستیلن استفاده می شود. تزریق ژل ژوویدرم و رستیلن به اطراف دهان، درجات مختلفی از تورم را به دنبال خواهد داشت. تورم بعد از تزریق ژل ممکن است بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد و احتمال اینکه طولانی تر بشود هم وجود دارد که باز هم بستگی به فاکتورهای زیادی دارد. بلافاصله بعد از تزریق ژل، بخاطر خاصیتی که ژل دارد تورم رخ میدهد؛ در واقع، جذب آب عامل اصلی ایجاد تورم در صورت بیمار بعد از تزریق ژل است.   تورم بعد از تزریق ژل خط خنده   ژل های ژوویدرم و رستیلن از اسید هیالورونیک ساخته شده اند؛ اسید هیالورونیک، ژلی است که می تواند آب را به خود جذب کند و درست مثل یک اسفنج، آب را در خودش نگه می دارد. خوشبخاته تورم بعد از تزریق ژل یا فیلرها معمولا به سرعت بهبود می یابد و فقط بیمار متوجه آن می شود.بیمارانی که در صورت خود ژل تزریق می کنند، می توانند بعد از تزریق به سرکارخود برگردند و بسیاری از بیماران در همان روز، مجددا کارهای خود را ادامه میدهند.   تورم بعد از تزریق ژل خط خنده   اکثر کسانی که تورم دارند، بغد از ویزیت متخصص سریع مشکلاتشان خل می شود. نکته جالب این است که تورم فقط برای خود بیمار آزار دهنده است و برای دوستان، خانواده و اطرافین آنها این مسئله چندان عجیب و غیر عادی نیست.

>> چگونه میتوان تورم بعد از تزریق ژل خط خنده را کاهش داد؟

هر چیزی که برای سلامت بدن شما مفید باشد، برای پوست شما هم خوب است و به تورم بعد از تزریق ژل خنده هم کمک زیادی می کند. حتما طبق دستورات متخصص خودتان عمل کنید و از دوره ریکاوری خود نهایت استفاده را کنید.

  1. با نوشیدن مقدار زیادی از مایعات مثل آب و آب میوه به بدن و پوست خود آب رسانی کنید
  2. از یک سری محصولات خاص گیاهی استفاده کنید؛ مثل کرم آرنیکا مونتانا و قرص آناهیل بروملین
  3. بر روی مصرف میوه ها و سبزیجات تازه متمرکز بشوید
  4. در بخشی که ژل تزریق کرده اید، از یخ استفاده کنید
  5. در هنگام خواب، سرتان را بالاتر از سایر اعضای بدنتان قرار بدهید
  6. از قرص های آنتی هیستامین استفاده کنید

>> از مصرف چه غذاهابی باید خوداری کنیم؟

بیماران میتوانند با عدم مصرف یک سری مواد غذایی به کاهش تورم صورت خود کم زیادی بکنند مثل:

  1. غذاهای فرآوری شده یا فست قود
  2. نمک زیاد
  3. بیشتر چای ها، مکمل ها و دمنوش های گیاهی
  4. غذاهای پر از ادویه
  5. داروهای ضد انعقاد خون شامل آسپرین وایبوپروفن
  6. سیگار کشیدن و در معرض دود سیگار قرار گرفتن (در کنار افراد سیگاری ننشینید)

>> روش های دیگر برای کاهش تورم در صورت بر اثر تزریق ژل حط خنده

  1. استراحت بعد از تزریق ژل خط خنده خیلی مهم است. متخصص ها توصیه می کنند که بیماران از انجام فعالیت های سنگین و یا ورزش در اولین روز یا بلافاصله بعد از تزریق ژل خط خنده خودداری کنند
  2. ماساژ آرام نقاطی که ژل تزریق شده است هم می تواند باعث بهبود تورم در بعضی از بیماران بشود. گاهی اوقات پوست کمی منبسط می شود و فقط به کمی ماساژ ملایم نیاز دارد تا خوب بشود. از وارد کردن فشارهای زیاد به این نقاط خودداری کنید. البته قبل از هر گونه ماساژ، حتما با متخصص خود مشورت نمایید.

در آخر، ممکن است تورم مربوط به چیز دیگری باشد و به تزریق ژل ربطی نداشته باشد؛ مثلا علت تورم میتواند به خاطر آلرژی، مشکل تیروئید، هورمون ها، اثرات جانبی دارو و یا بخاطر شرایط بیمار باشد. مثل همیشه با متخصص خود صخبت کنید تا به شما راهنمایی کند که از کدام روش برای کاهش تورم استفاده کنید. روش هایی که برای کاهش تورم در این مقاله ذکر شدند، نه تنها برای کاهش تورم بعد از تزریق ژل خط خنده بکار می رود بلکه برای کاهش و رفع تورم در سایر بخش های بدن و صورت هم بکار می روند.

>> روش هایی برای درمان تورم ناشی از تزریق ژل رستیلن برای خط خنده

از ژل رستیلن برای درمان چین و چروک ها استفاده می شود. بیشترین کاربرد ژل رستیلن، رفع خطوطی است که بین دهان و بینی قرار دارند و شامل خطوط خنده هم می شوند. رستیلن، یک ژل هیالوروینک اسید است که به طور طبیعی هم در پوست یافت می شود. رستیلن با جذب مولکول های آب در نقاطی که ژل تزریق می شوند، باعث کاهش چین و چروک می شود. یکی از اثرات جانبی که بعد از تزریق ژل رستیلن بوحود می آید، تورم است. تورم ناشی از تزریق ژل رستیلن را میتوان با چند روش کاهش داد:

1- تی بگ (چای کیسه ای)

تی بگ را هم می توانید برروی نقاط متورم قرار بدهید. ابتدا تی بگ را به مدت 5 دقیقه در یک لیوان آب گرم قرار بدهید، اجازه بدهید که تی بگ سرد بشود و سپس آن را به مدت 15 دقیقه بر روی صورتتان بگذارید. شما میتوانید چندین بار در روز از تی بگ استفاده کنید. استفاده از تی بگ به بهبود سریع تر شما و کاهش تورم و کبودی کمک زیادی می کند.

2- قرص تیلنول (استامینوفن)

از تیلنول برای کاهش درد و تورم استفاده کنید. البته در هنگام مصرف این قرص؛ به دوز آن هم توجه کنید.

3- سرکه

شما میتوانید از سرکه در نقاط متورم صورتتان استفاده کنید. استفاده از سرکه یک راهکار خانگی برای کاهش تورم و حتی کبودی است. یک پارچه کوچک را در محلول سرکه بیندازید، پارچه را فشار دهید تا سرکه خارج شود و کمی مرطوب به نظر برسد؛ پارچه نمناک را به مدت 45 الی 60 دقیقه بر روی بخش مورد نظر قرار بدهید.

4- گیاه نارون کوهی

گیاه نارون کوهی اسم های مختلفی دارد؛ مثل هاماملیس یا عنبر سائل. گیاه نارون کوهی درست مثل سرکه عمل می کند و به کاهش تورم کمک زیادی می کند. البته بوی این گیاه هم از سرکه خیلی بهتر است. گیاه نارون کوهی را روی پارچه نرمی قرار بدهید و از آن به مدت 30 الی 45 دقیقه در روز استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تزریق ژل

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی