کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

توضیحات جامع در رابطه با کاشت ابرو زنده

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ب.ظ

توضیحات جامع در رابطه با کاشت ابرو زنده

>> کاشت ابرو زنده

تمامی روش های کاشت ابرو بصورت زنده انجام می شوند و از فولیکول های سالم برای کاشت استفاده می شود. در بین روش ها و تکنیک هایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود؛ امروز می خواهیم به شما تکنیک ان یو هارت را (Nu/Hart) معرفی کنیم.

کاشت ابرو زنده

>> کاشت ابرو به روش Nu/Hart

کاشت ابرو به روش ان یو هارت طرفداران زیادی دارد زیرا ابروهایی که با این روش کاشته می شوند، به خفط تعادل صورت و هماهنگی بیشتر اجزای آن کمک زیادی کرده و باعث بهبود ظاهر صورت فرد هم می شوند. از دست دادن ابروها به دلایل مختلف، عدم تقارن و همانگی ابروها با یکدیگر و یا ابروهایی که از فرم و شکل خوبی برخوردار نیستند، همگی اینها باعث نامرتب نشان دادن ظاهر شما می شوند.   کاشت ابرو زنده   افرادی که بخاطر آسیب هایی مثل مثل بیماری آلوپسی منطقه ای، سوختگی، تاتو، عفونت، اصلاح مکرر یا به دلایل ارثی ابروهای خود را بطور کامل از دست داده اند، میتوانند از مزایای کاشت ابرو برخوردار بشوند. کاشت ابرو به روش ان یو هارت میتواند همه ی بخشهای ابرو را به خوبی پوشش بدهد و ابروهای کلفت تر و پهن تری را برای شما بوجود بیاورد که حتی میتواند اسکارهایی که از قبل روی ابروهایتان به وجود آمده اند را کاملا بپوشاند و یا فرم ابروها را اصلاح کند. افرادی که به دلایل پرشکی مثل شیمی درمانی ابروهای خود را از دست داده اند، کاندید خوبی برای کاشت ابرو نیستند. وقتی که بیمار دوره شیمی درمانی خود را تکمیل کند، میتواند برای کاشت ابرو به روش ان یو هارت اقدام کند. کاشت ابرو به روش ان یو هارت به فرآیندی گفته می شود که در آن فولیکول ها بصورت جداگانه از بخش های اهدا کننده گرفته می شوند و در جهت و شکل دلخواه بیمار کاشته می شوند. از بی حسی موضعی هم میتوان استفاده کرد تا بیمار در حین کاشت ابرو بیدار و هوشیار بماند و در عین حال هم هیچگونه دردی را احساس نکند. یک ابرو به طور متوسط به 400 فولیکول مو نیاز دارد. ابروهایی که فقط به ترمیم نیاز دارند، به فولکول های کمتری احتیاج خواهند داشت. تعداد فولکیولهایی که در ناحیه ابروها کاشته می شوند، در جلسه مشاوره تغیین می شود. کاشت ابرو به روش ان یو هارت درست شبیه به فرآیندهای دیگری است که قبلا آنها را بررسی کرده ایم. اگر کاندید خوبی برای کاشت ابرو به روش ان یو هارت باشید، میتوانید نتایج کاملا دائمی از این فرآیند بگیرید. نتایج کاشت ابرو بسیار طبیعی است و به جذابیت صورت شما می افزاید.

>> قبل از اینکه برای کاشت ابرو به روش ان یو هارت اقدام کنیم، چه کارهایی را باید انجام بدهیم؟

اولین قدم برای کاشت ابرو به روش ان یو هارت، ارزیابی کلی وضعیت شما توسط متخصص در طی جلسه مشاوره است و در طول جلسه مشاوره در مورد توقعاتتان از کاشت ابرو، سابقه خانوادگی، اینکه ریزش ابروهای شما در حال حاصر در کدام مرحله قرار دارد و همچنین در مورد تجربیات شما از ترمیم ابروهایتان در گذشته سوالاتی پرسیده می شود و بعد متخصص به شما می گوید که کدام روش برای شما بهتر است؛ استفاده از دارو برای قطع ریزش ابروها یا کاشت ابروها به روش ان یو هارت. اگر کاشت ابرو به روش ان یو هارت برای شما بهترین گزینه باشد، باید یک سری نکات دیگری را هم در نظر بگیرید:

  1. - آیا تکنیک نئو گرافت در کنارکاشت ابرو به روش ان یو هارت برای شما مفید است
  2. - تعداد فولیکول هایی که باید برداشته بشوند
  3. -هزینه لازم برای کاشت ابرو
  4. -برنامه ریزی در مورد اولین جلسه کاشت ابرو
  5. - نکاتی برای مراقبت از ابروهایتان بعد از کاشت

>> فرآیند کاشت ابرو به روش ان یو هارت

1- استفاده ار بیحسی موضعی و برداشت فولیکول ها از بخش های اهدا کننده

برای کاشت ابرو به روش ان یو هارت، ابتدا بی حسی موضعی به ناحیه سر شما تزریق می شود. متخصص و دستیارانش با کمک یکدیگر موهای اهدا کننده را استخراج می کنند که از پشت یا کناره های سر برای این فرآیند استفاده می شود. اگر تکنیک نئوگرافت هم با کاشت ابرو به روش ان یو هارت ترکیب بشود، فولیکول های مو تک به تک برداشته می شوند و نیازی به بخیه ندارید. اگر از تکنیک رپید رزالت (Rapid Results) در حین کاشت ابرو استفاده بشود، تکه ای از بافت های پوستی اسکالپ هم برداشته می شوند و بعد سر بیمار بخیه می خورد که باعث می شود اسکار خطی روی سر باقی بماند که با موهای باقی مانده در رو سر میتوان آنها را پوشاند.

2- بررسی و جدا سازی واحد های فولیکولی

در تکنیک رپید رزالت، تکنسین ها بافت پوستی که از سر برداشته اند را به گروهها یا واحدهای فولیکولی تفسیم می کنند که هر کدام از این واحدها شامل 1، 2 یا 3 تار مو می شود. در تکنیک نئوگرافت، فولیکول ها برای گذاشتن در ابروها آماده می شوند.

3- آماده سازی بخشهای گیرنده فولیکول

بعد از اینکه از بی حسی موضعی برای بخش های گیرنده استفاده می شود، شکافت های بسیار ریزی برای هر کدام از گرافت ها بوجود می آید. نکته ای که در ایجاد شکاف وجود دارد این است که به عمق و زاویه این شکاف ها توجه زیادی می شود. توجه به این نکات ریز باعث می شود که روش ان یو هارت نتایج کاملا طبیعی را به دنبال داشته باشد.

4- قرار دادن کرافت ها

در روش ان یو هارت، توجه خاصی به این مرحله می شود و فولیکول ها طوری قرار داده می شوند که ابروها ضخیم تر و پرتر از قبل باشند. برای اینکه ابروها از نظر ضخامت مشکلی نداشته باشند، از واحدهای فولیکولی تکی یا دوتایی برای ابروها استفاده می شود. متخصص به تمام ابعاد ابرو توجه می کند و بخاطر اینهمه دقتی که در حین گذاشتن فولیکول ها به خرج داده می شود، ابروها کاملا طبیعی به نظر می رسند.

>> کارهایی که باید بعد از کاشت ابرو به روش ان یو هارت انجام بدهید

  1. در شبهای اول، از دو بالش برای خواب استفاده کنید تا سرتان در وضعیت خوبی قرار داشته باد و فشاری به ابروهایتان وارد نشود
  2. از داروهای متخصص حتما استفاده کنید

>> آیا شما هم میتوانید برای کاشت ابرو به روش ان یو هارت اقدام کنید؟

اگر بخش مهمی از ابروهایتان را از دست داده اید و دوست دارید تا ظاهر طبیعی صورتتان همچنان حفط شود، کاشت ابرو گزینه خوبی برای شماست زیرا از موهای طبییعی خود شما استفاده می شود و از فولیکولهای سالمی برای افزایش ضخامت ابروها کمک گرفته می شود. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد عمل زیبایی کاشت ابرو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی