کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

جلسه اول لیزر موهای زائد و نتایج بعد از آن

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

جلسه اول لیزر موهای زائد و نتایج بعد از آن

>> جلسه اول لیزر موهای زائد

از وکس و شیو خسته شده اید؟ پس به لیزر موهای زائد نیاز دارید. تنها روشی که میتوان در طی چند جلسه از آن جواب خوبی برای کاهش و یا رفع موهای زائد گرفت، لیزر است. لیزر موهای زائد روشی غیر تهاجمی است که آسیبی به بدن شما وارد نمی کند و خیلی سریع هم انجام می شود. وقتی برای اولین بار میخواهید اقدام به لیزر موهای زائد خودتان بکنید، شاید در مورد لیزر اطلاعات چندانی نداشته باشید؛ مثلا نمی دانید که چگونه باید برای لیزرموهای زائد آماده بشوید، اولین جلسه از لیزر چه مراحلی دارد و اینکه نتایج بعد از اولین جلسه لیزر چگونه است.   جلسه اول لیزر موهای زائد   در این مقاله سعی شده است به تمام سوالات و نگرانی های شما در مورد اولین جلسه لیزر مواهی زائد پاسخ داده بشود.

>> تکنولوژی لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر خیلی پیشرفته به نظر می رسد ولی کار با آن بسیار ساده است. پالس ها و ضربات لیزر، ملانین فولیکول ها را هدف میگیرد تا به خود فولیکول آسیب برساند. ملانین، پالس ها را جذب می کند و فولیکول به حدی آسیب می بینند که نمیتوانند دوباره رشد کند. همه بیماران با هر نوع رنگ مو و رنگ پوستی می توانند جواب خوبی از لیزر بگیرند. لیزر ان دی یاگ طول موج بلندتری دارد و میتواند ملانین ها را بهتر مورد هدف قرار بدهد. لیزر ان دی یاگ میتواند بهتر در فولیکول ها نفوذ کند و به پوست و بافت های اطراف آن هم صدمه ای وارد نمی کند.

جلسه اول لیزر موهای زائد

>> آمادگی های لازم برای قبل از جلسه لیزر موهای زائد

اگر میخواهید برای رفع موهای زائد از دستگاه لیزر استفاده کنید، کلینیکی را انتخاب کنید که متخصصان با تجربه ای داشته باشد. اگر لیزر موهای زائد توسط تکنیسین یا پرستار انجام می شود، مطمئن شوید که لیزر موهای زائد تحت نظر دکتر انجام می شود و خود دکتر هم در جلسه اول حضور دارد. از سالن های آرایشی یا دیگر مکان هایی که افراد معمولی اقدام به لیزر موهای زائد می کنند هیچوقت استفاده نکنید. قبل از اینکه در مورد جلسه اول لیزر برنامه ریزی کنید، لازم است با متخصص خود در این زمینه مشورتی داشته باشید. متخصص از موهای زائد بدن یا صورت شما عکس می گیرد تا نتایج قبل و بعد لیزر را بتوانید بهتر مقابسه کنید. برای لیزر باید آمادگی هایی هم داشته باشید مثلا:

  1. در معرض آفتاب قرار نگیرید
  2. از وکس و الکترولیز و روشهای دیگر استفاده نکنید
  3. از محصول و کرم خاصی استفاده نکنید
  4. پوستتان باید کاملا پاکسازی بشود

>> تجربه بیمار از اولین جلسه لیزر موهای زائد

طول موج لیزری که برای شما انتخاب می شود، به بخشی که میخواهید موهای زائد را لیزر کنید بستگی دارد. اولین جلسه می تواند از چند دقیقه طول بکشد تا یک ساعت؛ مثلا لیزر کامل صورت 10 دقیقه طول می کشد، لیزر زیر بغل 1 دقیقه، پشت بدن 30 دقیقه، ناحیه بیکینی 15 دقیقه و پاها هم 5 دفیقه. قبل از اینکه لیزر شروع بشود، به شما عینکی برای محافظت از چشمها در برابر نور لیزر داده می شود. کرم بی حسی هم بر روی بخش مورد نظر از بدن شما زده می شود. به محض اینکه دستگاه لیزر در مجاورت پوست شما قرار بگیرد، احساس سوزش خواهید داشت و این تجربه برای شروع لیزر الزامی است زیرا نشان دهنده فعال شدن دستگاه و نفوذ پرتوهای آن به درون پوست شماست. جلسه اول لیزر موهای زائد شامل مجموعه ای از پالس های منظم دستگاه لیزر بر روی پوست شما خواهد بود.

>> نتایج و مراقبت های بعد از اولین جلسه لیزر

1 الی 2 روز بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

  1. دمای پوست شما نسبتا بالاست و کمی حساس به نطر می رسد. بهتر است لباس های گشاد نخی بپوشید.
  2. آلوئه ورا، تنها محصولی است که میتوانید 24 ساعت بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد از آن استفاده کنید. آلوئه ورا دمای پوست شما را پایین می آورد و هرگونه سوزشی را هم کاهش میدهد. بعضی از مرطوب کننده ها حاوی ترکیباتی هستند که باعث سوزش و التهاب پوست می شوند پس فقط از الوئه ورا استفاده کنید.
  3. ار ضد آفتاب استفاده کنید.
  4. بعد از لیزر موهای زائد فقط میتوانید از مواد آرایشی که در ترکیبات خود مواد طبیعی دارند استفاده کنید. شما میتوانید 24 ساعت بعد از اولین لیزر مقداری آرایش کنید.
  5. اگر احساس میکنید که پوستتان بیش از حد قرمز شده است یا لکه های قهوه رنگی را روی پوستتان می بینید، بخاطر این است که قبل از لیزر، در معرض نور آفتاب قرار گرفته بودید. این عوارض بعد از چند روز برطرف می شوند.

4 الی 5 روز  بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

  1. پوست شما پوسته پوسته می شود تا سلول ها و بافت های مرده پوست از بین بروند و بتوانید به بهترین نتایج لیزر برسید.
  2. شما میتوانید موهای زائدی که رشد کرده ند را شیو کنید. وکس و سایر روش ها پیشنهاد نمی شود چون موهای زائد را از ریشه خود جدا می کند و بناراین لیزر نمی تواند به فولیکول آسیب برساند.
  3. در استفاده از کرم های برنزه کننده پوست عجله نکید زیرا باعث خراش و آسیب به پوستتان می شوند.

5 الی 14 روز بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

در این چند روز موهای زائد شروع به ریزش می کند.

>> تعداد جلسات لارم بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد

بیشتر افراد در جلسه اول لیزر موهای زائد خود شاهد کاهش حجم زیادی از موهایشان هستند. میزان تاثیر گذاری لیزر در جلسه اول به خوبی مشخص می شود. درست است که شاهد نتایج خوبی بوده اید ولی هنوز کلی کار دارید و باید برای جلسات لیزر در آینده هم برنامه ریزی کنید. بیشتر بیماران 4 الی 6 هفته بعد از اولین جلسه، برای جلسات دوم و سوم خود اقدام می کنند. اگر بین جلسه اول و جلسات بعدی لیزر تاخیر بیفتد، اشکالی ندارد زیرا به موها فرصت داده می شود تا رشد کنند. بعضی از افراد به 6 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارند، در حالیکه دسته ای دیگر از افراد، تعداد جلسات لیزر مواهی زائدشان به 10 جلسه هم می رسد. تعداد جلسات لیزر به نوع مو، نوع پوست و بخش مورد نظر بستگی دارد و متخصص به پروسه کاهش موهای زائد شما در طول جلسات مختلف نگاه می کنند و تعداد جلسات لازم را به شما می گوید. تخقیقات در بین بیماران نشان میدهد که حداکثر جلسات لازم در بین بیماران مختلف، 10 جلسه است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی