کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

رابطه زناشویی بعد از کاشت مو طبیعی

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۲ ب.ظ

رابطه زناشویی بعد از کاشت مو طبیعی

>> رابطه زناشویی بعد از کاشت مو

دوره ریکاوری بعد از کاشت مو به قدری اهمیت دارد که تمام فعالیت های بیمار باید کنترل بشود تا در نتایج کاشت مو تاثیر بدی نگذارد. همانطور که در مقاله های قبلی در مورد مراقبت های بعد از کاشت مو برایتان توضیح دادیم، فعالیت های شدید جزو مواردی هستند که بیمار باید از انجام آنها خودداری کند.   رابطه زناشویی بعد از کاشت مو   برقراری روابط جنسی بعد از کاشت مو هم یکی از موضوعات مهمی است که بیشتر بیماران از پرسیدن سوال در این زمینه خودداری می کنند. حالا سوال این است که آیا روابط زناشویی هم جزو محئدیت های دوره ریکاوری محسوب می شود یا خیر؟

>> اثرات جانبی روابط زناشویی بعد از کاشت مو

5 الی 7 روز بعد از کاشت مو نباید فعالیت هایی را انجام بدهید که باعث نفس نفس زدن و افزایش میزان تعریق شما می شوند. فعالیت هایی که قلب و رگ ها را درگیر می کند، بر روی نتایج کاشت مو هم تاثیرا منفی می گذارند.   رابطه زناشویی بعد از کاشت مو طبیعی   روابط زناشویی هم یکی از این فعالیت های شدید محسوب می شوند و متخصص ها در این مورد به بیماران تذکرات لازم را می دهند. روابط جنسی باعث رقیق شدن خون شما هم می شوند.

>> تا چند روز باید از روابط جنسی خودداری کنیم؟

محدودیت داشتن برای برقراری روابط جنسی برای بیشتر افراد کار سختی است زیرا روابط جنسی نشان دهنده علاقه شدید شما به همسرتان است و اگر اتفاقی همسرتان به گرافت های کاشته شده در سرتان دست بزند و به آنها فشاری وارد کند، باعث می شود گرافت های شما آسیب بینند و تمام زحمت هایی که متخصص برای شما کشیده است هم به باد برود. برقراری روابط جنسی بعد از کاشت مو باعث کاهش تعداد گرافت ها می شود زیرا فشار زیادی را به کف سر وارد می کند. رواط جنسی می تواند بر روی بخیه ها هم تاثیر بگدارد و باعث بشود که بخیه ها باز بشوند و حتی مقداری خونریزی هم بوجود بیاید. متخصص ها به بیمارانی که کاشت مو داشته اند، پیشنهاد میدهند که 7 الی 10 روز از برقراری روابط جنسی خودداری کننند زیرا آسیب به گرافت ها در هفته اول و دوم، تاثیرات بسیار بدی بر روی نتایج کاشت مو می گذارد و در نهایت کاشت موی خوبی را تجربه نمی کنید.

>> استمنا و خودرضایی

سوالی که برای بسیاری از بیماران پیش می آید این است که آیا استمنا هم جزو محدودیت های بعد از کاشت مو است یا خیر. جوابی که به این دسته از بیماران می توانیم بدهیم این است که اسمتنا و خود ارضایی بعد از کاشت مو مانعی ندارد. هر فعالیتی که سر را درگیر نکند و فشاری به گرافت ها وارد نکند، مانعی ندارد و خود ارضایی هم باید به صورت آرام انجام بشود تا مشکلی برای گرافت ها پیش نیاید. موضوع خودارضایی هم واقعا شخصی است و کمتر کسی حاضر می شود از متخصص خود در این مورد سوالاتی را بپرسد.

>> برقراری روابط جنسی بعد از کاشت مو

حدودا 10 روز بعد از کاشت مو یا کمی بیشتر (که بستگی به وضعیت بیمار دارد) ، بیمار می تواند با همسر خود روابط جنسی برقرار کند زیرا گرافت ها در روی سر ثابت شده اند و در وضعیت خوبی قرار دارند. البته هنوز هم یک سری احتیاط هایی باید انجام بشود و از مالش سرتان باید خودداری کنید.

>> اثرات فیناستراید و ماینوکسیدیل بر روی روابط جنسی بعد از کاشت مو

>>> فیناستراید

قفیناستراید، دارویی است که بعد از کاشت مو برای اکثر بیماران تجویز می شود تا از ریزش موهای آنها تا حدودی جلوگیری کند و هم اینکه به رشد گرافت ها کمکی بکند. در زمینه تاثیر فیناستراید بر روابط جنسی بیماران بعد از کاشت مو، تحقیقات زیادی انجام شده است. نتایج بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که فیناستراید بر روی روابط جنسی تعداد زیادی از بیماران مرد تاثیر داشته است. البته بسیاری از مردها قبل از کاشت مو هم از فیناستراید برای درمان ریزش موهای خود استفاده می کنند. تحقیقات نشان می دهد که مردها با مصرف فیناستراید دچار عارضه بی علاقگی جنسی می شود. بسیاری از مردها بعد از استفاده منظم از فیناستراید، علاقه ای به برفراری روابط جنسی با همسرشان ندارند و روز به روز سردتر می شوند. خطر ناتوانی جنسی هم یکی دیگر از عارضه های فینارستراید ار نظر جنسی است. البته تحقیقات در این زمینه هنوز کامل نشده است و ممکن است فیناستراید بر روی تمام مردان به یک اندازه تاثیر نداشته باشد.

>>> ماینوکسیدیل

میانوکسیدیل هم دارویی هست که برای درمان ریزش موهای سر خانم ها و آقایان استقاده می شود. در زمینه تاثیر ماینوکسیدیل بر روابط جنسی هم تحقیقاتی صورت گرفته شده است. اکثر خانم ها و آقایانی که برای درمان الگوی های طاسی خود از ماینوکسیدیل استفاده می کنند، میل جنسی آنها نسبت به گذشته کاهش شدیدی داشته است. ماینوکسیدیل و فیناستراید بر روی هورمون های بدن تاثیر می گذارند و حتی ممکن است باعث ناتوانی جنسی در موارد زیادی از بیماران هم بشوند.

>> آیا میتوان بجای میانوکسیدیل و فیناستراید از روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش موها استفاده کرد؟

اگر از تاثیر منفی فیناشستراید و ماینوکسیدیل بر روی روابط جنسی خسته شده اید و دوست دارید این دو دارو را کنار بگدارید تا به زندگی جنسی خود بازگردید، گزینه های زیادی وجود دارند که می توانند به شما در توقف ریزش موها کمک کنند؛ مثل غذاهایی که مانع ترشح هومون دی هیدرو- تستوسترون (عامل ریزش مو) می شوند. روغن کدو تنبل و قارچ از جمله غذاهایی هستند که از ترشح این هورمون جلوگیری می کنند. استفاده از بعضی از روغن هایی گیاهی هم میتواند در رشد موهای سر تاثیر داشته باشد؛ مثل روغن نعناع، روغن رز ماری، روغن اسطوخودس و روغن بادام. ماساژ کف سر هم باعث تحریک سر می شود و شما می توانید با انگشتانتان سرتان را ماساژ بدهید. با ماساژ کف سر، جریان خون افزایش یافته و باعث می شود موهای جدید شما هم رشد کنند. برای ماساژ کف سر می توانید از آلوئه ورا استفاده کنید. تغییر یک سری عادات اشتباه هم میتواند نقش مهمی در جلوگیری از ریزش موها داشته باشد. از آب گرم برای شستشوی موهایتان استفاده نکنید و 15 دقیقه بعد از حمام به آرامی موها و کف سرتان را مالش بدهید تا به بهبود جریان خون در سر کمک کرده باشید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

کاشت مو

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی