کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

شستن صورت بعد از بوتاکس به چه شکل می باشد

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۶ ب.ظ

شستن صورت بعد از بوتاکس به چه شکل می باشد

>> شستن صورت بعد از تزریق بوتاکس

از تزریق بوتاکس برای درمان چین و چروک های صورت استفاده می شود؛ مخصوصا چین و چروک ها و خطوطی که با انقباضات ماهیچه ها بوجود می آیند. بوتاکس از پروتئین خالصی ساخته شده است و برای ریلکس کردن ماهیچه هایی که عامل بوجود آمدن چین و چروک های دینامیک هستند، بکار می رود. تزریق بوتاکس بسیار سریع انجام می شود و بی خطر است و در بسیاری از کلینیک ها جرو خدمات اصلی به شمار می آید.   شستن صورت بعد از بوتاکس   تزریق بوتاکس هم مثل هر فرآیند دیگری به مراقبت های خاصی احتیاج دارد که با رعایت آنها احتمال بروز مسائل و مشکلات بعد از تزریق بوتاکس هم کاهش می یابد. در مورد شستشوی صورت بعد از تزریق بوتاکس هم نکاتی وجود دارد که به بیمارانی که قصد تزریق بوتاکس را دارند پیشنهاد میدهیم که حتما این مقاله را مطالعه کنند.

>> نحوه دوش گرفتن بعد از تزریق بوتاکس

دوش گرفتن و استحمام بعد از تزریق بوتاکس مانعی ندارد فقط حواستان باید به دمای آب باشد. شما نباید از آب گرم برای شستن صورتتان بعد از تزریق بوتاکس استفاده کنید. استفاده از آب گرم یا آب بسیار داغ تاثیر منفی بر نتایج بوتاکس می گدارد.   شستن صورت بعد از بوتاکس   آب گرم می تواند جریان خون شما را افزایش بدهد و باعث پخش شدن بوتاکس در صورتتان بشود و به بخش های دیگر صورتتان هم منتقل شود. پخش شدن بوتاکس هم باعث بوجود آمدن نتایج غیر طبیعی در صورت می شود. سایر محدودیت های بعد از تزریق بوتاکس عبارتند از:

  1. استفاده از وانی که با آب داغ پر شده است
  2. نشستن در حمام بخار

تاثیرات بخار هم مثل آب داغ است و باعث پخش شدن بوتاکس می شود و نتایج نامطلوبی را برای بیمار به دنبال دارد.

>> تا چه مدت نمی توانیم از آب گرم برای شستشوی صورتمان استفاده کنیم؟

24 ساعت اول بعد از تزریق بوتاکس، زمان بسیار مهمی به شمار می آید. در طول این زمان، بوتاکس قابلیت تغییر و جابجایی را دارد. خوشبختانه شما فقط در روزهای اول بعد از تزریق بوتاکس در مورد استفاده از آب گرم محدودیت دارید و میتوانید تا چند روز دیگر با خیال راحت از آب گرم در هنگام استحمام استفاده کنید. یک روز بعد از تزریق بوتاکس میتوانید صورتتان را ماساژ هم بدهید تا مانع جابجایی و ایجاد برآمدگی در ناحیه مورد نظر بشوید. برای اینکه تورم صورتتان کاهش یابد، با پوستتان باید به آرامی رفتار کنید. شما نباید فشار خاصی به صورتتان وارد کنید.

>> تاثیر دمای آب بر صورت

آیا تا به حال به تاثیر دمای آب بر روی پوستتان و مخصوصا موقع استحمام فکر کرده اید؟ خیلی ها فکر می کنند که شستشوی صورت با آب گرم میتواند تمام آلودگی ها را از روی صورت پاک کند و پوست را خوب تمیز کند. دمای آبی که موقع استحمام از آن استفاده می کنید، تاثیر زیای بر روی سلامت پوست شما دارد؛ مثلا آب گرم باعث انبساط رگ های خونی می شود و پوست را قرمز می کند. آب گرم می تواند چربی های طبیعی روی پوست شما را از بین ببرد و پوست را خشک تر از قبل کند وحتی باعث التهاب پوست هم بشود. استفاده از آب سرد، مشکلات کمتری را برای پوست ما به دنبال دارد. آب سرد میتواند چربی های اضافه پوست را از بین ببرد ولی نسبت به آب گرم تاثیر کمتری در پاک کردن چربی ها و آلودگی های عمیق پوست دارد. بعضی از افراد اصلا دوست ندارند از آب سرد برای شستشوی صورت خود استفاده کنند. آب سرد میتواند درد چشم ها و صورت را تسکین بدهد و باعث جمع تر شدن منافذ صورت هم می شود. اگر به دنبال کرم ضد چین و چروک می گردید، آب سرد بهترین گزینه برای شماست زیرا آثار پیری پوست با آب سرد کاهش می یابد. بهترین دمای آب، دمایی است که پوست شما را تمیز کند و باعث حفظ سلامت و شادابی پوست هم بشود. استفاده از آب داغ شاید بتواند پوست را کاملا تمیز کند ولی احتمال دارد بعد از آن تاول بزنید. طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، استفاده از آب ولرم میتواند بهترین دما برای شستشوی پوست باشد.

>> نکات مهم در مورد تزریق بوتاکس در صورت

  1. هر گونه توده، جای سوزن بوتاکس در روی صورت و قرمزی پوستی که بر اثر تزریق بوتاکس در صورت ایجاد شده است باید در عرض چند ساعت در صورت شما برطرف بشود.
  2. تلاش کنید تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس در صورتتان، کمی ورزش صورت را هم انجام بدهید. مثلا اخم کنید و ابروهایتان را بالا ببرید زیرا این کارها کمک می کند تا ماده بوتاکس در ماهیچه های شما بهتر پخش بشوند ولی این حرکات را بیش از حد انجام ندهید.
  3. 48 ساعت بعد از تزریق بوتاکس، صورتتان را ماساژ ندهید و به آن دست نزنید. بعد از اینکه صورتان را شستید، حوله نرمی را به آرامی بر روی صورتتان قرار بدهید.
  4. حداقل 4 ساعت بعد از تزریق بوتاکس نباید ورزش کنید، خم نشوید و دراز هم نکشید.
  5. 12 ساعت بعد از تزریق بوتاکس از مواد آرایشی استفاده نکنید. تا 2 هفته هم از وکس و یا بند انداختن صورتتان خودداری کنید.
  6. اگر صورتتان کبود شده است، میتوانید از کرم آرنیکا استفاده کنید تا به بهبود سرعت ترمیم پوستتان هم کمک زیادی کرده باشید.
  7. ار قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب خودداری کنید. دمای محیطی که در آن قرار دارید، نباید خیلی پایین باشد. تا 2 هفته بعد از تزریق از سونا استفاده نکنید.
  8. 2 الی 3 روز طول میکشد تا بوتاکس تاثیر خود را بگذارد؛ هر چند برای رسیدن به نتایج کامل باید بیشتر صبر کنید. نتایج بدست آمده هم به قدرت ماهیچه ها و شرایط بدن بیمار بستگی دارد.
  9. بعد از رد شدن اثرات بی حسی، ممکن است احساس درد داشته باشید.
  10. اگر قرمزی پوستتان و درد آن بعد از 2 تا 3 روز بیشتر شد، به احتمال زیاد نشانه عفونت است که باید به متخصص خود حتما اطلاع بدهید.
  11. اگر 2 تا 3 رو بعد از تزریق بوتاکس با افتادگی پلک چشم مواجه شدید، حتما به نزد متخصص مراجعه کنید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس در لب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی