کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

فواید و مضرات کاشت ابرو طبیعی

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹ ب.ظ

فواید و مضرات کاشت ابرو طبیعی

>> فواید و مضرات کاشت ابرو

هر فرآیند زیبایی فواید و مضرات مخصوص به خود را دارد و لازم است هم به ابعاد مثبت و هم به ابعاد منفی آن توجه کافی بشود. اگر قصد کاشت ابرو را دارید، آگاهی از فواید و مضرات کاشت ابرو به شما در انتخاب بهتر کمک می کند.

فواید کاشت ابرو

>> فواید کاشت ابرو

1-  نتایج ماندگار و دائمی کاشت ابرو

کات ابرو، فرآیندی دائمی برای درمان ریزش ابروها است. نتایج ماندگار و دائمی باعث برتری کاشت ابرو نسبت به سایر روش ها شده است.

2-  استفاده از تکنیک های پیشرفته در کاشت ابرو

تکنیک های کاشت ابرو روز به روز پیشرفت زیادی می کنند و متخصص ها با بکارگیری تکنیک های به روز، ابروهای طبیعی تری را برای بیماران فراهم می کنند.

فواید کاشت ابرو

3- مشخص نبودن بخش اهدا کننده فولیکول در سر و بهبود بخیه ها

کاشت ابرو به استخراج بخش بسیار کوچکی از فولیکول های مو نیاز دارد و بخیه های کوچک آن هم سریع ترمیم می شوند.

4- کاشت ابرو روشی غیر تهاجمی برای پرپشت شدن ابروهاست

برعکس روش های دیگر که تهاجمی محسوب می شوند، کاشت ابرو کمتر تهاجمی است.

5- تمام نواقص ابروها برطرف می شود

ابروها هم مانند موهای دیگر دچار ریزش می شوند و ظاهر کم پشت آنها از زیبایی فرد می کاهد. کاشت ابرو با پوشاندن بخش های خالی ابرو، تمام نواقص ظاهری آن را برطرف می کند.

6- چهره فرد را جوان تر نشان می دهد

ریزش ابروها و کم پشت شدن آنها همیشه سن فرد را بیشتر نشان میدهد. تکنیک ها کاشت و ترمیم ابرو می تواند جوانی و طراوت را دوباره به بیمار بیمار بازگرداند.

7- به ابروهای دلخواهتان می رسید

وقتی تصمیم می گیرید تا با کمک متخصص ابروهای از دست رفته خودتان را جایگزین کنید، می توانید با انتخاب مدل ابروها یتان به چیزی که همیشه می خواستید برسید. شکل، سایز، میزان ضخامت و پهنای ابروها همه طبق نظر شما انجام می شوند.

8- طراحی هنرمندانه ابروها طبق آناتومی صورت بیمار

متخصص در هنگام کاشت ابرو تمام جوانب را در نظر می گیرد. فرم صورت و سایر اجزای آن جزو فاکتورهایی هستند که بر مدل نهایی ابروها تاثیر زیادی می گذارند. متخصص در نهایت ابروهایی را برای شما خلق می کند که با همه ی ابعاد صورتتان هماهنگ باشند.

9- دوره ریکاوری سریع تر و راحت تری دارد

کاشت ابرو به استراحت زیادی نیاز ندارد و فرد می تواند به راحتی به سایر کارهای خود برسد.

>> مضرات کاشت ابرو

1- بخش اهدا کننده فولیکول تراشیده می شود

برای استخراج فولیکول ها و انتقل آنها به ابرو، باید قسمتی از پشت سر که عمدتا نزدیک به گوش است تراشیده بشود.

2- مشخص بودن اسکارهای سر

به خاطر برشی که برای استخراج فولیکول ها روی سر زده میشود، بخشی از سر بخیه می شود که بعدها جای این بخیه بصورت اسکار باقی می ماند.

3- احتمال دارد گرافت ها آسیب ببینند

در حین استخراج و کاشت آنها در ابرو، احتمال دارد به گرافت ها آسیب زیادی وارد بشود زیرا گرافت ها بسیار کوچک و شکننده هستند.

4- احتمال کشیده شدن پوست سر وجود دارد

هنگام استخراج فولیکول ها پوست سر کشیده می شود. اگر قابلیت ارتجاعی پوست سر بیمار کم باشد، احتمال کشیدگی پوست سر بیشتر است.

5- ادامه دار شدن بعضی از اثرات جانبی کاشت ابرو

اثرات جانبی کاشت ابرو بعد از چند روز از بین می روند ولی احتمال دارد عفونت ادامه دار بشود.

6- ادامه دار شدن اثرات بی حسی

بعد از کاشت ابرو، ناحیه ابروها و سر همچنان بی حس به نطر می رسند

7- درد متوسط تا شدید

بسیاری از بیماران 2 هفته تا یک ماه بعد از کاشت ابرو همچنان احساس سرد دارند.

8- نیاز به جلسه دوم کاشت ابرو یا حتی بیشتر

کاشت ابرو در بعضی از افراد تاثیرات خوبی را به دنبال ندارد و همواره نیاز به کاشت مجدد ابروها وجود دارد

9- نتایج کاشت ابرو به میزان مهارت متخصص هم بستگی دارد

در صورتی که متخصص با تجربه ای را انتخاب نکنید، نتیجه خوبی از کاشت ابرو نمی گیرید.

10- طولانی شدن نتایج نهایی

تا یک سال باید صبر کنید تا نتایج نهایی مشخص بشود

>> مضرات تاتو ابرو

بعد از کاشت ابرو، تاتو جزو پرطرفدارترین روش های زیبایی ابروهاست و کمتر کسی از مضرات آ آگاه است. بسیاری ار افراد بعد از تاتوی ابروهایشان پشیمان می شوند، بخاطر همین در ادامه به چند تا از مضرات تاتو اشاره می کنیم تا قبل از انتخاب تمام جوانب را بسنجید.

1- تاتو بسیار درد دارد

کسانی که ابروهای خود را تاتو می کنند، درد زیادی را در حین انجام آن حس می کنند. درد تاتو بستگی به آستانه تحمل بیمار هم دارد ولی حتی بیمارانی که تحمل بالایی دارند، در حین تاتو درد زیادی را حس می کنند. درست است که از کرم بی حسی قبل از تاتو ابروها استفاده می شود ولی اثرات آن کاملا موقت است و سریع از بین می رود.

2- دوره ریکاوری طولانی همراه با خارش زیاد

دره ریکاوری تاتو ابروها، حدودا 2 هفته طول می کشد. در طول این دوره تاتو ابروهای شما پوست پوست می شوند و شما احساس خارش در ابروهایتان می کنید. هیچ وقت تحت هیچ شرایطی نباید به تاتوهایتان خراشی وارد کنید و یا آنها را بخراشید زیرا اسکار ایجاد می شود. دوره ریکاوری بعد از تاتو در هر بیماری متفاوت است و به جریان خون در بدن، قابلیت انعطاف پذیری پوست و غیره بستگی دارد.

3- هزینه بالایی دارد

جلسه اول تاتو کمی گران است و شما هم باید حتما پیش فرد با تجربه ای برای تاتو بروید یرا ابروها بخش حساسی هستند.

4- تاتو فقط در هفته های اول ظاهر خوبی دارد

نتایج تاتو در ابتدا بسیار خوب به نظر می رسند ولی با گذشت زمان خیلی تغییر می کنند. دلیل تغییر تاتو این است که رنگ تاتو در ابتدا کاملا تیره است و ابروها را پرتر نشان می دهد. رنگ تاتو بعد از دو هفته به تدریج کمرنگ تر می شود و وقتی پوسته ها می ریزند، ظاهر ابرها نازک تر و طبیعی تر بنظر می رسد.

5- تغییر رنگ تاتو و نیاز به جلسات مکرر

همانطور که به آن اشاره شد، در دوره ریکاوری رنگ تاتو تغییر می کند. برای تاتو ابروها می توان رنگ های مختلفی را انتخاب کرد. تاتو ابروها جزو روش های موقت محسوب می شود و در طول چند ماه رنگ هایی که کیفیت پایین تری دارند و یا حاوی کسید آهن هستند، تبدیل به رنگ آبی می شوند. تاتو ابروها به یک جلسه در سال یا بیشتر نیاز دارد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو برای مردان مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی