کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

مراقبت های بعد از تزریق ژل

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۳ ب.ظ

مراقبت های بعد از تزریق ژل

>> مراقبت های بعد از تزریق ژل

معمولا کسانی که برای اولین بار ژل تزریق می کنند، دچار استرس زیادی می شوند. نتایج بعد از تزریق ژل به تکنیک متخصص هنگام تزریق ژل بستگی دارد ولی شما باید بدانید که بعد از تزریق ژل چگونه از خودتان مراقبت کنید.   مراقبت های بعد از تزریق ژل   هر نوع ژلی که تزریق کرده اید (چه ژوویدرم باشد، چه ولوما، رستیلن و یا غیره) ، یک سری مراقبت های ها خاصی دارند که حتما باید آنها را انجام بدهید؛ البته متخصص هم بعد از تزریق ژل این نکات را به شما می گوید.

1- نحوه خوابیدن

بعد از تزریق ژل و موقع خواب حتما در زیر سرتان 2 عدد بالش بگذارید و اگر امکان دارد به پشت بخوابید تا صورتتان با باش تماسی نداشته باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

2- ورزش

در روزی که تزریق ژل انجام داده اید، به هیچ وجه ورزش های سخت و شدید را انجام ندهید. یک روز بعد از تزریق ژل می توانید به همه ی کارهای روزمره خودتان برسید و از رفتن به حمام بخار هم 4 ساعت بعد از تزریق ژل خودداری کنید. شما میتوانید دوش بگیرید و کارهای روزمره خودتان را انجام بدهید.

>>  کبودی و تورم بعد از تزریق ژل

هر برآمدگی و توده کوچک و یا جای سوزن بعد از چند ساعت از بین می رود. کبودی،  عارضه ای طبیعی است و میتوان با میکاپ آن را پوشاند ولی تا 2 ساعت باید صبر کنید و به آرامی از مواد آرایشی استفاده کنید تا فشاری به نقاطی که ژل تزریق کرده اید وارد نشود. در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل ممکن است اجزای صورتتان با هم تناسبی نداشته باشند که این عارضه هم طبیعی است و خود به خود برطزف می شود.

1- یخ

استفاده از یخ یا کرم کورتیزون 1 درصد میتواند تورم و کبودی را در صورت کاهش بدهد. استفاده از یخ بلافاصله بعد از تزریق ژل هم به بیمار پیشنهاد می شود و میتوان در 2 روز اول به طور مرتب از یخ استفاده کرد.

2- داروهای تجویز شده

اگر احساس می کنید که صورتتان تورم شدیدی دارد یا قرار ملاقات مهمی دارید و تورم صورتتان خیلی شدیدتر شده است، میتوانید از داروهایی که دکتر برایتان تجویز کرده است استفاده کنید. معمولا داروی مدرول (ضد حساسیت) برای بیمار تجویز می شود که میتواند خیلی سریع میزان تورم را در صورت و بدن کاهش بدهد.

3- مصرف الکل

نوشیدن الکل زیاد در طی 2 روز اول باعث کبودی و تورم صورت می شود.

4- داروهای انعقاد خون

استافده از داروهای انعقاد کننده خون مثل آسپرین و آدویل میتواند احتمال کبودی در صورتتان را افزایش بدهد.

5- تاول تیخالی

اگر در گشته سابقه تاول تبخال یا عفونت تبخالی داشته اید، بعد از تزریق ژل هم این عارضه دوباره بوجود می آید. پیشنهاد میدهیم که از داروی ضد ویروس مثل والاسیکلوویر تا چند روز استفاده کنید تا احتمال بوجود آمدن این عارضه کمتر بشود.

6- آفتاب و گرما

وقتی قصد بیرون رفتن از خانه را دارید، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. شما باید از تا 72 ساعت از تابش نور خورشید و گرما دور بمانید. استفاده از کلاه هم برای جلوگیری از تابش مستفیم نور خورشید مفید است.

7- کرم آرنیکا

از کرم آرنیکا می توانید برای کاهش تورم و کبودی بعد از تزریق ژل استفاده کنید.

8- لیزر درمانی

شما میتوانید تا یک ماه بعد از تزریق ژل از لیزر درمانی استفاده کنید.

>> مراقبت های اختصاصی

1- چند ساعت اول پس از تزریق ژل

  1. از کمرس سرد کرم آرنیکا و قرص آناهیل بروملین برای کاهش کبودی صورت استفاده کنید.
  2. از استامینوفن برای کاهش درد استفاده کنید
  3. از خاراندن، ماساژ دادن و یا دست زدن به صورتتان خودداری کنید. اگر بعد از سه روز باز هم احساس کردید که در زیر پوستتان توده ای وجود دارد، حتما به نزد متخصص مراجعه کنید.

2- 6 الی 10 ساعت بعد از تزریق ژل

  1. شما میتوانید از غذاهایی مثل آناناس برای کاهش کبودی استفاده کنید
  2. برای کاهش تورم صورت از آنتی هیستامین استفاده کنید
  3. اگر توده ای را در زیر پستتان احساس کردید، میتوانید به آرامی آن ناحیه از صورتتان را ماساژ بدهید. مدت ماساژ، به بخشی که ژل تزریق شده است و نوع ژلی که تزریق شده است بستگی دارد. با ماساژ به موقع می توانید شاهد صاف شدن پوستتان باشید.
  4. از یک شیر پاک کن ملایم برای پاک کردن آرایش و کرم ضد آفتاب خودتان استفاده کنید.

3- روز دوم بعد از تزریق ژل

- هنوز هم تورم و قرمزی در سطح پوست مشاهده می شود. به بیماران توصیه می شود که نقاط مورد نظر را ماساژ بدهند و یا از یخ استفاده کنند. اگر کبودی ادامه پیدا کرد، از کرم آرنیکا استفاده کنید.

4- یک هفته بعد از تزریق ژل

قرمزی و تورم در نقاطی که ژل تزریق شده است، روز به روز کمتر می شود. اگر هنوز هم اثرات جانبی بر روی صورتتان دیده می شود، از متخصص کمک بگیرید.

>> زمان مشخص شدن نتایج

حدودا 2 تا 3 هفته طول می کشد تا شاهد نتایج نهایی تزریق ژل باشید. لطفا صبور باشید. نه تنها تورم و کبودی بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی هستند بلکه تزریق ژل به زمان احتیاج دارد تا مولکول های آب را به خود جذب کند و در نتیجه، پوستی صاف و یکدست را برای شما بوجود بیاورد.

>> مدت ماندگاری

ژل ها معمولا بین 6 تا 2 سال ماندگاری دارند. مدت ماندگاری آنها به نوع ژل که برای شما استفاده شده است و اینکه در کجای صورتتان تزریق شده است، بر روی صورت شما چه تاثیراتی تا به حال داشته است و به سرعت سوخت و ساز بدنتان بستگی دارد. بسیاری از بیماران با تزریق مجدد ژل متوجه می شوند که نتایج خوبی از تزریق ژل گرفته اند و بیشتر از حدی که انتظار می رود، ژل ها ماندگاری دارند زیرا ژل های هیالورونیک اسید بدن شما را تحریک می کنند تا کلاژن بسازد.

>> برنامه ریزی برای جلسه بعد

برای جلسه دوم تزریق ژل خود که 6 تا 12 ماه بعد انجام می شود، از همین امروز برنامه ریزی کنید تا بتوانید از مزایای ژل بر جواسازی صورتتان بهره مند بشوید. زمان دقیق جلسه دوم تزریق ژل را با متخصص خود هماهنگ کنید. اگر چانچه از این کار غفلت کنید، تزریق ژل در صورتتان اثرات جانبیبیشتری را به دنبال خواهد داشت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل در پیشانی مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.      

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تزریق ژل

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی