کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

نکات مهم در رابطه با کاشت ابرو

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ب.ظ

نکات مهم در رابطه با کاشت ابرو

>> نکات مهم در رابطه با کاشت ابرو

وقتی به صورتمان نگاه می کنیم، به ندرت پیش می آید که به نقشی که ابروها در زیبایی صورت ما دارند توجه کنیم. ابروها به چهره ما هویت می بخشند و تنها زمانی قدر آنها را می دانیم که بخاطر اصلاح بیش از حد ابروها و یا دلایل دیگر بخش های مهمی از ابروهایمان را از دست بدهیم. در رابطه با کاشت ابرو نکات مهمی وجود دارد بیمار باید از قبل در مورد آنها اطلاع داشته باشد.

نکات مهم در رابطه با کاشت ابرو

>> علت های اصلی ریزش موهای ابروها را می شناسید؟

موهای ابروهای شما مانند موهای سایر بخشهای بدن شما هستند یعنی ابروها هم میتوانند تحت تاثیر همان چیزی قرار بگیرند که باعث ریزش موهایتان شده است. علت های ریزش موهای ابرو شامل موارد زیر می شود:

1- سوختگی

سوختگی میتواند با مواد شیمیایی، الکتریکی و یا آتش ایجاد شود. در کل، 57.6 درصد از افرادی که ابروهای خود را از دست داده اند بخاطر سوختگی است.

نکات مهم در رابطه با کاشت ابرو

2- افزایش سن فیزیولوژیک

کاملا طبیعی است که یک فرد با افزایش سن تعداد زیادی از تارهای ابروهایش را از دست بدهد؛ بنابراین انتظار می رود که با بالاتر رفتن سن، ابروهای شما هم مثل گذشته کلفت و پر پشت به نظر نرسند.

3- استرس

در بعضی از موارد ریزش شدید ابروها میتواند به خاطر اختلال در رشد و چرخه موها باشد. استرس عاملی است که میتواند باعث برهم زدن چرخه طبیعی موها بشود و البته آسیب های فیزیکی، بارداری و تولد نوزاد هم باعث میشود فرد استرس زیادی را تجربه کند.

4- وضعیت پوست

بیماری های مربوط به پوست مثل پسوریازیس، درماتیت سبورئیک (چربی نابهنجار پوست) و اگزما باعث ریزش موهای ابرو نمی شود باکه میتواند باعث ایجاد التهاب در اطراف ابروها بشود که در نهایت این التهابات باعث ریزش تارهای ابرو می شوند. التهاب پوستی را نباید دستکاری کنید زیرا باعث ریزش ابروها می شود.

5- تغییرات متابولیک

اختلالات متابولیکی مانند افزایش پایداری انسولین، کاهش سطح انسولین و فشار خون بالا میتواند باعث ریزش موهای ابرو بشود.

6- آلوپسی منطقه ای

آلوپسی منطقه ای به موقعیتی گفته می شود که بدن به فولیکول های خودش حمله می کند. نتایج این روند باعث طاسی در هر جایی از صورت و بدن می شود. آلوپسی منطقه ای بیشتر در روی سر بوجود می آید ولی ابروها را هم ممکن است تحت تاثیر خود قرار بدهد.

7- شیمی درمانی

داروهای قوی که در حین شیمی درمانی برای بیمار تجویز می شود، به هر سلولی که در بدن رشد کند حمله می کنند؛ مخصوصا به ریشه موها. 8- گرفتن بیش از حد ابروها اصلاح و گرفتن ابروها، فولیکول ها را تضعیف می کند، به آنها آسیب می رساند و از رشد موهای ابرو جلوگیری می کند.

>> فرآیند کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

روش FUT، استانداردی برای کاشت ابرو شناخته می شود. این تکنیک شامل کاشت گروهای تکی یا دو تایی از موها به نام فولیکول می شود. این واحدهای فولیکولی به متخصص این امکان را میدهند تا هزاران گرافت را در تنها در یک جلسه در ابروهای بیمار قرار بدهد و باعث رشد ابروهای پرپشت و طبیعی بشود. اولین مرحله در روش  FUT، برداشتن فولیکول ها از بخشی از پوست پشت سر است که به این تکنیک برداشت نواری فولیکولها گفته می شود. به محض اینکه فولیکول های مورد نیاز از روی پوست گرفته بشوند، در ابروها هم بخشهای گیرنده فولیکول ایجاد می شوند که متخصص با دقت زیاد و با کمک سوزن جراحی، این شکاف ها را ایجاد می کند. متخصص هر کدام از فولیکولها را در نقاط گیرنده قرار میدهد و به موقعیت و جهت موهای ابروهای بیمار هم توجه زیادی می کند.

>> آیا کاشت ابرو راه حلی دائمی برای ریزش ابروهاست؟

بله؛ جراحی کاشت ابرو یک روش دائمی برای برطرف کردن کم پشتی ابروها محسوب می شود. شما میتوانید شاهد رشد طولانی مدت ابروهایتان باشید و این ابروها هم مانند ابروهای طبیعی ممکن است دچار ریزش بشوند ولی باز هم دوباره رشد می کنند. تنها راهی که می توانیم مطمئن بشویم که گرافت های جدید باقی می مانند این است که از هر کاری که باعث آسیب رساندن به ابروها می شود و یا باعث ریزش دائمی آنها می شود جلوگیری کنید.

>> آیا کاشت ابرو با مشکلات خاصی همراه است؟

بیشترین مشکلاتی که کاشت ابرو میتواند به دنبال داشته باشد، مربوط به جهت، ساختار، حالت و رنگ متفاوت ابروها و یا عدم رشد فولیکول ها می شود. اینها جزو مشکلاتی هستند که به مهارت متخصص بستگی دارند و با استفاده از تکنیک های درست و مهارت زیاد میتوان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد. در بعضی از موارد هم دو ابرو با هم قرینه نیستند چون در حین استفاده از بی حسی موضعی، پوست دچار انقباضاتی می شود که در فرم ابروها هم تاثیر می گذارد. احتمال عفونت، فولیکولیت و اسکار هم خیلی کم است.

>> دوره بهبود بیمار بعد از کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

در کاشت ابرو از ابزارها و تکنیک های خاصی استفاده می شود و بعد از  48 ساعت میتوانید به فعالیت های عادی خودتان بپردازید.

>> کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

مدت زمانی که صرف کاشت ابرو می شود بستگی به حجم کاری دارد که باید بر روی هر بیمار انجام بشود. معمولا کاشت ابرو 5 تا 6 ساعت طول می کشد.

>> کاشت ابرو در کجا انجام می شود؟

کاشت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو رز و در اتاقی کاملا استرلیزه و تمیز و با امکانات پیشرفته ای انجام می شود. نکته خوبی که در مورد کاشت ابرو وجود دارد این است که بصورت سرپایی انجام می شود و به بستری نیاز ندارد.

>> از چه تعداد گرافت برای کاشت ابرو استفاده می شود؟

تعداد گرافت هایی که برای کاشت ابرو نیاز است، در هر بیماری متفاوت است و به ارزیابی و نظر متخصص قبل از کاشت ابرو بستگی دارد. تعداد گرافت ها به میزان ضخامت و طول ابروهای بیمار هم بستگی دارد. در یک جلسه بیش از 200 گرافت استخراج می شود. اگر به تعداد گرافت بیشتری احتیاج باشد، کاشت مو در طی جلسات بعدی انجام می شود.

>> فولیکول هایی که در ابرو کاشته می شوند از کجا می آیند؟

فولیکول های اهدایی از پشت اسکالپ گرفته می شوند؛ این ناحیه در برابر عوامل مخرب هم ماندگاری خوبی دارد. موهای نزدیک به گوش، برای کاشت در ابروها ترجیج داده می شود. فولیکول ها با رعایت اصول زیباشناختی و طبق انتظارات بیمار در ابروها کاشته می شوند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد عمل زیبایی کاشت ابرو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی