کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

ورم چشم بعد از تزریق بوتاکس

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ

ورم چشم بعد از تزریق بوتاکس

>> ورم چشم بعد از تزریق بوتاکس

بوتاکس، روش مدرنی است که با تزریق منظم آن شاهد کاهش تدریجی چین و چروک های بخش های مختلف صورتتان هستید. خود فرآیند تزریق بوتاکس بسیار ساده و آسان است ولی اثرات جانبی آن میتواند کمی پیچیده باشد. یکی از اثرات جانبی مربوط به تزریق بوتاکس در صورت مربوط به چشم ها می شود. ورم شدید چشم ها و پف کردن دور چشم و گاهی وقتها افتادگی پلک چشم ها جزو اثرات جانبی نادری هستند که بعد از تزریق بوتاکس رخ میدهند و ورم چشم ها تاثیر زیادی بر روی صورت می گذارد و حتی می تواند باعث اختلال در زندگی فرد بشود.   ورم چشم بعد از تزریق بوتاکس   البته راه های زیادی وجود دارد که بیمار می تواند از ایجاد این عارضه به خوبی جلوگیری کند.

>> چه عواملی باعث ورم چشم بعد از تزریق بوتاکس می شوند؟

بوتولونیوم توکسین که در بوتاکس وجود دارد، باعث فلج شدن ماهیچه ها در صورت می شود. عدم فعالیت ماهیچه ها از ایجاد خطوط پنجه کلاغی، خطوط خنده و چین و چروکهای پیشانی جلوگیری می کند. متاسفانه، متخصص ها نمی توانند تزریق بوتاکس را در غمق پوست بیمار به خوبی کنترل کنند.   ورم چشم بعد از تزریق بوتاکس   در موارد نادری بوتاکس از غشا میان پوستی به ماهیچه بالای چشم ها به نام "ماهیچه بالا برنده پلک بالایی چشم ها" منتقل می شود. این ماهیچه، باز و بسته شدن پلک چشم و سایر فعالیت های چشم را کنترل می کند. با غیر فعال شدن این ماهیچه، ورم زیادی در اطراف چشم ها مشاهده می شود. علت انتقال بوتاکس به ماهیچه چشم ها این است که متخصص از دوز بالایی از بوتاکس استفاده کرده است و یا بوتاکس را نزدیک به چشم ها تزریق کرده است. تزریق بوتاکس هم یک هنر محسوب می شود و متخصص های باتجربه می توانند به خوبی از پس تزریق بوتاکس بربیایند. متخص های با مهارت، محل مناسب تزریق بوتاکس در صورت را می شناسند و از نکنیک های درستی برای تزریق بوتاکس استفاده می کنند. عمق تزریق بوتاکس از اهمیت زیادی برخوردار است و رعایت همه ی این نکات در عدم انتقال بوتاکس به ماهیچه چشم ها کمک زیادی می کند. متخصص ها قبل از تزریق بوتاکس از بیمار می خواهند تا عضلات صورت خود را متقیض کند تا نقطه مناسب برای قرار دادن سوزن بوتاکس مشخص بشود. تورم چشم زمانی رخ میدهد که نئوروتوکسین خیلی پایین و در ماهیچه پیشانی تزریق بشود تا چین های پیشانی و خطوط بین دو ابرو را برطرف کند ولی در نهایت، باعث تورم و حتی افتادگی چشم هم می شود.

>> برای جلوگیری از تورم چشم ها بعد از تزریق بوتاکس چه کاری می توان انجام داد؟

بهترین توصیه ای که می توانیم به بیماران کنیم این است که همیشه به نزد متخصص با تجربه و با مهارت مراجعه کنند؛ متخصصی که در تزریق بوتاکس تجربه دارد و ساختمان عضلانی و ترتیب ماهیچه های صورت را هم به خوبی می شناسد. علاوه بر این، از برندهای معمولی بوتاکس استفاده نکنید. قبل از اینکه متخصص اقدام به تزریق بوتاکس در صورت شما کند، در مورد مارک بوتاکسی که قرار است برای شما استفاده بشود از متخصص خود سوالاتی را بپرسید و مطمئن شوید که از مارک خوبی از بوتاکس برای شما استفاده می شود. بوتاکس فقط توسط برند آلرگان (نام شرکت) تولید می شود و برندهای با کیفیت دیگر شامل بوتاکس دیسپورت می شود که توسط شرکت مدیسیس ساخته می شود و بوتاکس زئومین که توسط شرکت مرتز ساخته می شود. همه ی این سه برند بوتاکس، تحت آزمایش های زیادی قرار گرفته اند و نتایج بهتری را نسبت به سایر برندهای معمولی برای بیمار به دنبال دارند. البته توجه داشته باشید که حتی اگر از برند خوبی برای تزریق بوتاکس استفاده بشود و در بخش مناسبی تزریق بشود و حتی عمق تزریق هم مناسب باشد، باز هم احتمال خیلی کمی وجود دارد که اطراف چشمانتان تورم بوجود بیاید. خوشبختانه، تورم چشم ها عارضه ماندگاری نیست و برطرف می شود.

>> تا چه مدت بعد از تزریق بوتاکس ورم چشم ها ادامه دارد؟

خبر خوبی که میتوانیم به شما بدهیم این است که در اکثر موارد، ورم چشم ها بعد از 4 تا 6 هفته برطرف می شود. فقط در بعضی از موارد نادر است که تورم اطراف چشم ها دیرتر بهبود می یابد. مدت زمانی که طول می کشد تا ورم چشم های شما بهبود پیدا کند، بستگی به این دارد که چه مقدار از بوتاکس به ماهیچه چشم انتقال یاقته است و تا چه میزان بوتاکس در ماهیچه چشم تاثیر گذاشته است. البته دوز کمتری از بوتاکس به ماهیچه های چشم انتقال می یابد و در مواردی که میزان بیشتری از بوتاکس به ماهیچه های چشم انتقال داده شود، تورم چشم ها تا چندین ماه ادامه می یابد.

>> اگر بوتاکس به ماهیچه چشم منتقل شود، چه کاری می توانیم انجام بدهیم؟

اگر چشم های شما بعد از تزریق بوتاکس دچار عارضه تورم، پف و افتادکگی پلک شده است ، نباید بیش از حد نگران وضعیت خودتان باشید زیرا تورم چشم ها خطرناک نیست و کاملا موقتی است. شما میتوانید با متخصص صحبت کنید که برای شما قطره چشم آپراکلونیدین را تجویز کند. فقطره آپراکونیدین می تواند میزان تورم دور چشمها را کاهش بدهد. در واقع، قطره آپراکونیدین در ماهیچه دیگری به نام "مولر" که در کنار ماهیچه اصلی چشم قراردارد  تاثیر می گذارد و باعث فعال شدن و انقباض ماهیچه مولر می شود. بعضی از متخصص ها به بیمار پیشنهاد می دهند که بار دیگر بوتاکس تزریق کند تا ماهیچه های دیگر را تحریک کند تا ورم و افتادگی چشم ها کاهش یابد ولی این کار برای همه بیماران جواب نمی دهد؛ مثلا می توان بوتاکس را مجددا در پیشانی تزریق کرد و اثرات بوتاکس را در ناحیه ابروها کاهش داد و یا واحد کمی از بوتاکس را به دم ابرو تزریق کرد تا پف و تورم چشم ها برطرف بشود و چشم ها بازتر بشوند. در مواردی که بوتاکس در پیشانی تزریق می شود؛ افتادگی ابروها بوجود می آیند. در واقع، هیچ پادزهری برای تزریق نادرست بوتاکس وجود ندارد و بیمار باید صبر کند تا اثرات بوتاکس در بدن از بین برود.

نکته آخر :

اگر تزریق بوتاکس توسط متخصص با تجربه ای صورت بگیرد، احتمال ایجاد پف و ورم در اطراف چشم بسیار کمتر می شود.  هیچ کسی به اندازه متخصص، آناتومی ماهیچه های صورت را به خوبی نمی شناسد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس در لب مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی