کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کاشت ابرو در زنان به روش FUE یا FUG

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ

کاشت ابرو در زنان به روش FUE یا FUG

>> کاشت ابرو در زنان

برای کاشت و ترمیم ابرو درخانم ها از تکنیک FUG استفاده می شود. جدیدترین روش برای کاشت ابرو FUE است که در آن موها بطور همزمان از بخش اهدا کننده استخراج می شوند. بسیاری از بیماران تصمیم می گیرند که برای کاشت ابروهای خود از روش  FUE استفاده کنند زیرا احتمال اسکار را کاهش میدهد و برای کاشت مقدار کمی از فولیکولها در ابرو خوب است ولی بسیاری از بیماران ممکن است به روش متفاوتی برای کاشت ابروهای خود نیاز داشته باشند.   کاشت ابرو در زنان   در خانم هایی که ابروهای خود را به طور کامل از دست داده اند و یا بخاطر آسیب فیزیکی و سایر حوادث، اسکار بزرگی در ابروهایشان ایجاد شده است و میخواهند آن را با تارهای ابرو بپوشانند، استفاده از روش FUG برای کاشت ابروهای این دسته از خانم ها بهتر است. تنها نکته ای که وجود دارد این است که بخشی از موها باید از سر جدا بشود تا بتوان حجم زیادی از فولیکول ها را برای کاشت استخراج کرد.

کاشت ابرو در زنان

>> کاشت ابرو به روش  FUG

تفاوت FUG و FUE درنوع استخراج فولیکول ها از بخش های اهدا کننده است. هر دو فرآیند کاشت ابرو به فولیکول های سالمی نیاز دارند که تحت تاثیر الگوی طاسی زنانه قرار نگرفته باشند. معمولا برای کاشت ابرو به روش FUG از پشت اسکالپ استفاده می شود. در این روش از کاشت ابرو، متخصص بخش از اسکاپ را با تعداد مناسبی از فولیکول ها از سر بیماران خانم جدا میکند. بعد از برداشت فولیکول ها، سر بیماران خانم بخیه می خورد و اسکار ناشی از آن را میتوان با موهای بلند زنانه پوشاند. در حین کاشت ابرو به روش FUG، بیماران خانم هیچگونه دردی را به دلیل ترزیق بی حسی موضعی احساس نمی کنند. فولیکول ها به هم می چسبند و متخصص بعد از برداشت لایه از سر بیمار، آنها را جدا می کند و برای کاشت در ناحیه ابروها آماده می سازد و فولیکول ها به واحدها یا گرافت های کوچکتر برای کاشت در ابروها تقسمیم می شوند و چون ابرو ظرافت خاصی دارد، از تعداد کمتری از فولیکول در هر گرافت استفاده می شود.

>> کاربردها ومزایای کاشت ابرو به روش FUG

یکی از بزرگترین مزیت های  FUG نسبت به FUE این است که به متخصص این امکان را می دهد که در یک جلسه موهای بیشتری را در ابروهای بیمار قرار بدهد زیرا با جداسازی بخش از اسکالپ در بیمار همراه است. گرافت هایی که با روش FUG استخراج می شوند، بسیار سالم تر و محکم تر از گرافت هایی هسند که در روش FUE استخراج می شوند. فولیکول هایی که به روش FUE استخراج می شوند ،لایه های چربی یا غشای میان پوستی را ندارند و بخاطر همین بسیار آسیب پذیر هستند. به محض اینکه گرافت ها کاشته بشوند، کیفیت بالای فولیکولهای FUG قایل مشاهده است. در کل، احتمال رشد موهای ابرو در روش FUE هشتاد درصد است درحالیکه 90 درصد از فولیکول ها در روش FUG زنده می مانند و رشد می کنند. مکن است شما کاشت ابرو به روش FUG را نسبت به FUE ترجیح بدهید زیرا میتوانید بعد از کاشت ابرو به روش FUG، موهایتان را بلند نگه دارید و آن را شیو نکنید. در روش FUE موهای سر شیو می شوند و بخاطر همین روش FUG در بین خانم ها طرفدار بیشتری دارد. اینکه بتوانید موهایتان را بلند نگه دارید هم به پوشاندن بهتر اسکارهای سرتان کمک زیادی می کند. زمانی که صرف کاشت ابروها می شود هم  فاکتور دیگری است که شما باید بین روش FUG و روش FUE یکی را انتخاب کنید. روش FUE به زمان بیشتری نیاز دارد زیرا فولیکول ها باید تک به تک از سر جدا بشوند و سپس به صورت گرافت در ابروها کاشته بشوند. روش FUG به زمان کمتری نیاز دارد و متخصص به جای صرف وقت بر روی فولیکول ها میتواند از گرافت های بیشتری برای ابروهای شما استفاده کند.

>> ایا کاشت ابرو به روش FUG باعث ایجاد اسکارهای زیادی در سر می شود؟

ممکن است هنوز نگران اسکارهایی باشید که در روش FUG روی سرتان باقی می ماند ولی اسکار چیزی نیست که بخواهید بخاطر آن خودتان را ناراحت کنید. در بسیاری از بیماران خانم، این اسکارها به راحتی با موهای سر پوشانده می شوند. علاوه بر این، کاشت ابرو به روش FUE هم اسکارهایی ازخود بر جای می گذارد ولی از نطر نوع اسکار با روش FUG متفاوت است. علت ایجاد اسکارها هم بخاطر این است که هر فولیکولی که از سر شما خارج می شود، درواقع در داخل شکافی از پوست سر قرار دارد و هزمان با برداشت فولیکول های زیاد، شکاف های زیادی روی سر باقی می مانند. این اسکارها بعد از مدتی به شکل نقطه در می آیند.

>> مشکلات خانم ها در کاشت ابرو به روش FUG

  1. بعد از کاشت ابرو به روش FUG، نیاز به استراحت دارید و نباید در طول این چند هفته کارهای طاقت فرسای خانه را انجام بدهید
  2. بعد از کاشت ابرو، اثرات بی حسی کم کم از بین می رود و ممکن است دچار سردرد بشوید
  3. بساری از خانم ها بعد از کاشت ابرو به محض اینکه وارد مرحله شوک ابروها و موهای خود می شوند، وحشت می کنند. دوره شوک و ریزش ابروهای کاشته شده و همچنین ریزش بخشی از موهای اهدا کننده کاملا طبیعی است . موها دوباره رشد می کنند، نگران نباشید.

>> نقش استرس بر ریزش ابروهای خانم ها

ابروهای خانم ها به دلایل مختلفی شروع به ریزش می کند. خانم ها در اکثر مواقع از مدادهای آرایشی استفاده می کنند و در آرایشگاه ها ابروهای خود را به دست افراد بی تجربه ای برای اصلاح می سپارند و از طرفی دیگر با وجود دغدغه های و فشارهای زندگی، افزایش سن و سایر مشکلات روز به روز از حجم ابروهای آنها کاسته می شود. در میان این همه علت، نقش استرس در ریزش ابروهای خانم ها از همه پررنگ تر است و چون خانم ها به طور طبیعی دوره های مختلفی را در زندگیشان تجربه می کنند، در مقایسه با مردها با استرس ها و تنش های زیادی مواجه می شوند مثلا دوران بارداری هم میتواند باعث استرس خانم ها و بهم خوردن هورمون های آنها بشود. استرس بر روی مرحله تلوژن در چرخه رشد موها تاثیر مستقیم می گذارد و باعث می شود تا ابروها به سرعت شروع به ریزش کنند. طبق مطالعاتی که انجام شده است به نظر می رسد که استرس با حمله به سلول های عصبی باعث می شود تا سیگنال های متفاوتی برای فولیکول ها فرستاده شود و موهای ابرو شروع به ریزش کنند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو برای مردان مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی