کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کاشت مو لیزری و مزایای استفاده از این روش

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۲ ب.ظ

کاشت مو لیزری و مزایای استفاده از این روش

>> کاشت مو لیزری

ال ال ال تی یا لیزر کم توان (LLLT) را می توان همزمان با جراحی کاشت مو انجام داد. اگر چه تحقیقات نشان میدهد که ال ال ال تی هم به تنهایی بسیار موثر است ولی لیزر درمانی نمیتواند به طور کاملا نقاط طاس سر را به حالت اول خود برگرداند. درعوض بیمارانی که از الگوی طاسی شدید مردانه رنج می برند، می توانند از کاشت مو و از لیزر کم توان به طور همزمان استفاده کنند تا به نتایج خوبی دست یابند.

کاشت مو لیزری

>> ال ال ال تی یا لیزر کم توان چیست؟

لیزر کم توان روشی است که به جراحی نیازی ندارد و برای درمان ریزش مو بکار می رود. لیزر کم توان نتایج پایدار و  ماندگاری را به دنبال دارد و بیماران بعد از لیزر کم توان، منتظر این هستند که موهایشان از نظر حجم و ضخامت بهبود پیدا کند. ال ال ال تی برای خانم هایی که دچار ریزش شدید موهایشان شده اند و نمیتوانند برای جراحی کاشت مو اقدام کنند و یا نمیتوانند از داروهای ضد ریزش استفاده کنند هم بسیار مفید است.   کاشت مو لیزری   ال ال ال تی با فرستادن پالس های انرژی به فولیکول های غیر فعال به این فولیکولها تغذیه رسانی می کند. این فرآیند باعث می شود تا فولیکولها قبل از اینکه کاملا غیر فعال بشوند، دوباره به مرحله رشد خود بازگردند. استفاده از ال ال ال تی به گردش خون مناسب و تنفس سلولی فولیکول ها کمک می کند تا بتوانند دوباره فعالیت های خود را آغاز کنند. اگر از ال ال ال تی بعد از عمل جراحی کاشت مو استفاده بشود، کمک می کند تا خون اکسیژن و مواد مغذی را به مو برساند و اثرات بسیار چشم گیری را برای موها به دنبال دارند. اگر چه اکثر تکنیک های کاشت مو با موفقیت انجام می شود ولی بعضی از فولیکول ها هنوز هم به چرخه رشد خود وارد نمی شوند. ال ال ال تی مثل محرکی است که این فولیکول ها را تحریک می کند تا دوباره به فعالیت خود ادامه بدهند. ریزش موها، فرآیندی مرحله ای است و استفاده از لیزر کم توان بعد از کاشت مو میتواند از کم پشت شدن موها هم جلوگیری کند.

>> چگونه میتوان از ال ال ال تی استفاده کرد؟

بیماران میتوانند با روش های مختلفی از لیزر کم توان استفاده کنند؛ شانه های لیزری، کلاه های لیزری و غیره. شانه های لیزری یک سری محدودیت های خاصی دارند و مراحل لیزر درمانی باید در خانه انجام بشود که فرآیند سختی است. کلاه لیزری هم بیشتر در کلینیک ها از آن استفاده می شود.

>> مزایای استفاده از لیزر کم توان برای درمان ریزش موها:

  1. بعد از یک بار لیزر، جریان خون به کف سر 54 درصد افزایش می یابد
  2. فولیکول های مو را تحریک می کند
  3. در 85 درصد از بیماران از فرآیند ریزش مو جلوگیری می کند
  4. استحکام و قابلیت انعطاف پذیری موها را افزایش می دهد
  5. موهای پرتر، براق تر، نرم تر و با ضخامت بیشتری را برای شما بوجود می آورد
  6. استفاده از لیزر کم توان بعد از کاشت مو، سرعت دوره ریکاوری و ترمیم موها را افزایش میدهد و به رشد موهای جدید کمک می کند
  7. آسیب هایی شیمیایی که به موها وارد شده است را کاهش میدهد
  8. در 93 درصد از بیماران ریزش موها را قطع می کند

>> آیا میتوان همزمان با ال ال ال تی از سایر محلول های موضعی هم برای رشد موها استفاده کرد؟

استفاده هزمان از ال ال ال تی با ماینوکسیدیل در نقاط حساس سر میتواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد. این روش ها نتایجی فوق العاده ای را در ریزش موی جزئی یا کلی به دنبال دارند. البته در مواردی که فرد سال های زیادی است که دچار طاسی شده است و هیچ فولیکول مویی در روی سر خود ندارد، استفاده از ال ال ال تی و سایر محلول ها هیچ تاثیری در این افراد نمی تواند بگذارد. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از محلول های وضعی همراه با ال ال ال تی این است که میتوان در خانه هم از آنها استفاده کرد. لیزر کم توان دارای باتری های قابل شارژ است که شبیه به شانه هستند. شانه های لیزری هم دارای طول موج های تال ال ال تی هستند و هم گرمای مناسبی را دارند و باعث افزایش جریان خون در محل گرافت های کاشته شده ی شوند. درمان ریزش مو با لیزر حتی بهتر از روشPRP است.

>> چه کسانی میتوانند از لیزر کم توان (شانه های لیزری) برای بهبود رشد موهای خود استفاده کنند؟

لیزر کم توان برای مردها و زنهایی موثر است که:

  1. الگوی ریزش موهای مردانه آنها ژنتیکی است.
  2. زنها و مردانی که دچار ریزش مو هستند و از هیچ روشی برای درمان ریزش موهای خود استفاده نمیکنند
  3. بیمارانی که میخواهند برای کاشت مواقدام کنند و یا در گذشته سابقه کاشت مو داشته اند
  4. بیمارانی که به دلایل دیگری مثل آلوپسی پراکنده، آلوپسی ناحیه ای، مصرف دارو شیمی درمانی و غیره دچار ریزش مو شده اند.
  5. زنهایی که بعد از بارداری و یا در دوران یائسگی خود دچار ریزش موی شدیدی شده اند.

ماهیت غیر متهاجم و سطح پایین انرژی دستگاه لیزر کم توان، اثرات بلند مدتی را برای موهای بیمار به دنبال دارد و اثرات جانبی خاصی هم ندارد.

>> نتایج استفاده از لیزر کم توان

اولین نتایج ال ال ال تی از ماه دوم به بعد مشخص می شود و ریزش موها کاهش پیدا میکند. در طول ماه های بعد، نتایج پیشرفت بیشتری میکنند و ثابت می مانند . اگر به صورت منظم از لیزر کم توان استفاده نشود، 2 تا 3 ماه بعد موها دوباره شروع به ریزش می کنند و به حالت و وضع سابق خود بر می گردند.

>> کاشت موی لیزری در کلینیک کاشت مو

در کلینیک ها از کلاه های لیزری استفاده می شود که شامل هزاران لیزر هستند و در روی کف سر بیمار قرار داده می شوند. مدت زمانی که کلاه لیزری روی سر بیمار قرار داده می شود، بین 15 تا 30 دقیقه است. کلاه لیزری انرژی بیشتری دارند و دارای پنل های مختلفی هستند که بیش از 100 دیود دارد تا بتواند نواحی مختلف سر را در یک جلسه پوشش بدهد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

کاشت مو

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی