کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

آشنایی کامل با تزریق بوتاکس چشم

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ب.ظ

آشنایی کامل با تزریق بوتاکس چشم

>> تزریق بوتاکس چشم

نام تزریق بوتاکس برای اغلب افراد جامعه ی ما نامی آشنا می باشد، اما تعداد بسیار کمی از افراد با کاربردهای آن مانند تزریق بوتاکس چشم آشنا می باشند. اغلب افراد بوتاکس را روشی غیر جراحی برای زیبایی و رفع چین و چروک های صورت می دانند و از مزایا و کاربردهای گسترده ی آن در درمان بسیاری از بیماری ها ناآگاه می باشند.   تزریق بوتاکس چشم   تزریق بوتاکس در ایران یک دهه است که رواج زیادی پیدا کرده است و اغلب افراد برای موارد زیبایی برای بوتاکس به پزشک مراجعه می کنند. تزریق بوتاکس به چشم برای مواردی چون درمان انحراف چشم و رفع اسپاسم پلک کاربرد دارد. در ادامه ی مطلب با نحوه ی درمان این بیماری ها با تزریق بوتاکس چشم آشنا خواهید شد.

تزریق بوتاکس چشم

>> درمان انحراف چشم با تزریق بوتاکس

استرابیسم یا انحراف چشم که در بین عامه ی مردم با نام لوچی چشم نیز خوانده می شود، از مشکلاتی می باشد که 4 درصد از مراجعین به چشم پزشکی برای درمان این بیماری به چشم پزشک مراجعه می کنند. استرابیسم انواع مختلفی دارد که می توان به نوع ایزوتروپی یا انحراف چشم به داخل، اگزوتروپی یا انحراف چشم به خارج ، هتروتروپی یا انحراف چشم آشکار  و هتروفوریا یا انحراف چشم مخفی که با بستن یک چشم قابل تشخیص است، اشاره کرد. در  بیماری انحراف چشم عضلات اطراف چشم دچار مشکل می باشند به طوری که حرکت آن ها با همدیگر در تعادل و هماهنگی نبوده و همین موضوع سبب انحراف چشم می شود. این بیماری علاوه بر اینکه در زیبایی فرد نقش تاثیر گذاری دارد، دارای عوارضی نیز می باشد که از عوارض این بیماری می توان به دوبینی که گاهی در فرد مشاهده می شود، خستگی چشم، ناهماهنگی حرکات چشم و عدم درک صحیح در هنگام مشاهده اشاره کرد. به همین سبب درمان این بیماری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. از روش های مطمئن و کم خطر درمانی می توان به تزریق بوتاکس چشم اشاره کرد. وقتی بوتاکس بر چشم تزریق می شود، این ماده ی پروتئینی بر ماهیچه های اطراف چشم تاثیر می گذارد و از دریافت پیام های عصبی توسط اعصاب این ماهیچه ها از مغز جلوگیری می کند. در نتیجه بوتاکس با فلج موقت و یا شل تر کردن عضلات قوی چشم و بازگرداندن قدرت به عضلات ضعیف تر سبب بهبود وضعیت حرکات عضلات چشم شده و در نتیجه انحراف چشم بهبود می یابد. لازم به ذکر است که این روش موقتی بوده و بعد از گذشت 3 تا 6 ماه وضعیت بیمار به حالت اولیه بازگشته و باید مجددا درمان را تکرار نماید.

>> درمان بلفارواسپاسم پلک های چشم با تزریق بوتاکس

بلفارواسپاسم نوعی بیماری شایع چشم می باشد که در آن فرد دچار پرش غیر ارادی و یا بسته شدن غیر ارادی چشم ها می شود. بسته شدن و پرش خود به خودی چشم ناشی از انقباضات شدید ماهیچه های پلک می باشد. این بیماری در زنان بیشتر از مردان دیده شده و از آنجا که این بیماری جزو بیماری های پیش رونده ی عصبی تقسیم بندی می شود، در افراد میانسال بیشتر شاهد آن خواهیم بود. این بیماری نوعی دیستونی می باشد که به دیستونی پلک معروف بوده و در آن به صورت مکرر انقباض غیر ارادی در آن رخ می دهد. استرس های عصبی، محیط های نامناسب مانند محیط با نور شدید و بالا، بادهای سرد و خشک می تواند سبب تشدید این حملات شود و  در نتیجه در موارد حاد ممکن است که فرد به مدت چندین روز نابینا شود. یکی از راه حل های درمانی برای بهبودی بلفارواسپاسم پلک تزریق بوتاکس چشم می باشد. بوتاکس یا توکسین تغییر یافته ی باکتری کلستریدیوم بوتولینوم که در برندهای مختلف عرضه می شوند، سبب فلج شدن موقت این ماهیچه ها می شود. فلج شدن ماهیچه های پلک بدین معنی است که این ماهیچه ها به طور موقتی توانایی دریافت، سیگنال های عصبی استیل کولین از مغز را از دست داده و در نتیجه دستور انقباض ماهیچه دریافت نشده و ماهیچه در حالت استراحت باقی می ماند. به همین سبب از بسته شدن پلک جلوگیری می شود. لازم به ذکر است که فلج شدن ماهیچه های پلک یا کاهش انقباضات خود به خودی آن ها موقت بوده و بعد از گذشت 3 تا 6 ماه به حالت اولیه باز می گردد، پس برای بهبودی مجدد باید هر 3 تا 6 ماه تزریق بوتاکس صورت بگیرد.

>> عوارض تزریق بوتاکس چشم

دوز تزریق بوتاکس چشم به قدری می باشد که برای بدن عوارض جدی در پی نداشته و مقداری که به گردش خون راه پیدا می کند، بسیار ناچیز می باشد. از آنجا که تزریق بوتاکس از طریق سوزن های بسیار ریز صورت می گیرد، و شیئی خارجی در اثر تزریق به بدن وارد می شود، سیستم ایمنی بدن واکنش داده و در اثر تولید هیستامین قرمزی، سوزش و خارش خفیفی در محل تزریق ایجاد می شود. ناگفته نماند که این عوارض بعد از چند ساعت بهبود می یابد. افرادی که سیستم ایمنی حساس تری دارند، ممکن است با عوارض وخیم تری روبرو شوند که از این عوارض می توان به حالت تهوع، سردرد، آبریزش بینی و علائم سرماخوردگی اشاره کرد. این علائم پس از چند روز کاملا برطرف می گردند. در موارد بسیار نادر که حدود 3 درصد از افراد را شامل می شود، افتادگی پلک پس از حدود یک هفته از تزریق مشاهده می شود. که این عارضه پس از چند هفته بهبود می یابد.

>> افرادی که نباید تزریق بوتاکس چشم انجام دهند

مادران باردار، مادران شیر ده، افراد مبتلا به بیماری های عصبی عضلانی، افرادی که از آنتی بیوتیک های خاص استفاده می کنند، نباید تحت این روش درمانی قرار بگیرند. نکاتی در رابطه با تزریق بوتاکس لازم به رعایت است که در این مطلب ذکر می گردد:

  1. به هیچ عنوان برای تزریق بوتاکس به مراکز غیر معتبر و یا آرایشگاه ها مراجعه نکنید.
  2. برای تزریق بوتاکس خصوصا ناحیه ی چشم که بسیار بسیار حساس می باشد به پزشک متخصص و با تجربه مراجعه نمایید.
  3. دقت کنید که پزشک معالج از مواد با استاندارد و معتبر برای تزریق استفاده می کند. البته ناگفته نماند که پزشکان متخصص متعهد بوده و از مواد بی کیفیت برای تزریق استفاده نمی نمایند.
  4. در صورتی که بیماری شما حاد باشد، روش های جراحی موثرتر خواهد بود. پس با توجه به نظر پزشک متخصص اقدام به درمان نمایید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تزریق بوتاکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی