کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی تا چه میزان اطلاعات دارید؟

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ب.ظ

از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی تا چه میزان اطلاعات دارید؟

>> لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد روشی ایده آل و فوق العاده برای از بین بردن موهای زائد تمامی قسمت‌های بدن است. یکی از قسمت‌های مهم بدن که رعایت نکات بهداشتی در آن برای حفظ سلامتی اش بسیار مهم است؛ ناحیه تناسلی است. این ناحیه بسیار حساس بوده و رعایت نکات بهداشتی این ناحیه برای حفظ سلامتی کل بدن بسیار مهم است. از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی برای حفظ سلامت پوست آن ناحیه بسیار حائز اهمیت است.   لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی   به دلیل تیره بودن پوست این ناحیه و ضخیم بودن موهای زائد آن؛ لیزر موهای زائد در این ناحیه نتیجه مطلوب و خوبی می‌دهد. پوست این ناحیه بسیار حساس است و باید برای لیزر درمانی آن بسیار احتیاط کرد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در منزل اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که دستگاه‌های لیزر خانگی برای لیزر موهای زائد این ناحیه طراحی و ساخته نشده اند. به دلیل حساسیت و اهمیت پوست این ناحیه، لیزر درمانی در آن حتما باید زیر نظر متخصصین و پزشکان انجام شود تا مشکلات و آسیب‌هایی برای پوست این ناحیه به وجود نیاید.  

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

>> دائمی بودن لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

سازمان غذا و دارو (FDA) کاهش موهای زائد توسط دستگاه‌های مجهز به لیزر را تایید کرده اما تضمینی برای حذف دائمی آنها برای موهای زائد نداده است. در بسیاری از افراد و مراجعه کنندگان، حذف دائم موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های لیزر درمانی مشاهده شده است و برای افرادی که رشد مجدد موهای زائد به میزان کم اتفاق افتاده است با با مراجعه یک تا دو جلسه در سال به این مراکز برطرف خواهد شد.  

>> میزان درد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در افراد مختلف

میزان درد لیزر موهای زائد در این ناحیه تناسلی بسیار کمتر از روش‌های وکس زدن و اپیلاسیون است. افراد درد تابش اشعه‌های لیزر بر روی پوستشان را همانند وارد آمدن ضربه کوچکی بر این ناحیه توصیف می‌کنند. برای افرادی که آستانه و تحمل درد پایینی دارند، می‌توان قبل از تاباندن اشعه لیزر بر روی ناحیه و قسمت مورد نظر پوستشان، از ژل‌های بی حس کننده استفاده کرد. بسیاری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد مجهز به سیستم کولینگ و خنک کننده هستند تا از قرمزی، سوزش و درد پس از لیزر درمانی بر روی پوست مراجعه کنندگان کاسته شود. به طور یقین میزان احساس درد و سوزش برای همه افراد یکسان نیست. این تفاوت در نوع و جنس پوست آنها است. پس از طی چند جلسه، پوست افراد عادت کرده و از میزان درد و سوزش ابتدای فرایند درمان کاسته خواهد شد. بسیاری از افرادی که آستانه و تحمل درد پایین و پوست حساسی دارند، از جلسه دوم دیگر نیازی به استفاده از ژل بی حس کننده نمی‌بینند. قطعا کسانی که به فکر سلامتی و بهداشت پوست خود هستند؛ این درد و سوزش اندک را هم تحمل می‌کنند.  

>> ایمن بودن لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

از نظر پزشکان لیزر موهای زائد اطراف واژن زنان ایمن بوده و مشکلی ایجاد نمی‌کند. پوست زنان چون در این ناحیه بسیار حساس است استفاده از لیزر برای از بین مردن موهای زائد نسبت به وکس زدن، اپیلاسیون و تیغ بهتر و ایمن تر است. آقایان هم می‌توانند از این روش موثر و کارآمد برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود استفاده کنند. چون نور و اشعه لیزر به صورت سطحی، با قدرت کم و تنها برای از بردن فولیکول‌های موهای زائد این نواحی تابانده می‌شود و هیچ خطری برای نازائی، ناباروری و ... را این روش درمانی ایجاد نخواهد کرد. مسئله دیگری که به ایمن کردن لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی کمک می‌کند؛ انجام این کار توسط متخصصین و تکنسین‌های کارآزموده است. از آنجایی که پوست این ناحیه به خصوص برای زنان بسیار حساس است؛ در صورتی که درست و حرفه‌ای انجام نگیرد، پوست و سلامتی آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. متخصصین و تکنسین‌های کار آزموده، مجرب و آموزش دیده می‌دانند که برای هر نوع پوست، ناحیه و قسمتی از بدن چه میزان طیف اشعه لیزر بتابند تا آن پوست دچار سوختگی و زخم نشود.  

>> مراقبت‌های قبل از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

قبل از لیزر درمانی متخصص و پزشک موجود در کلینیک و درمانگاه با شخص مراجعه کننده در مورد سابقه بیماری‌های پوستی و بیماری‌های دیگر صحبت می‌کند تا در جریان کامل شرایط آن فرد قرار گیرد و در پرونده پزشکی وی درج کند. بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند زگیل ناحیه تناسلی و دیگر بیماری‌های پوستی این ناحیه قبل، در حین و بعد از لیزر موهای زائد باید تحت درمان قرار گیرند. عکس‌ هایی از قبل از شروع درمان گرفته می‌شود تا با عکس های گرفته شده‌ی پس از درمان، مقایسه شوند و شخص مراجعه کننده در جریان تفاوت لیزر درمانی بر روی این ناحیه قبل و بعد از این فرایند قرار بگیرد. پزشک و متخصص زیبایی پوست و مو با فرد مراجعه کننده در مورد عوارض لیزر موهای زائد صحبت می‌کند تا آن فرد در جریان پروسه درمان قرار گیرد. تا 4 هفته قبل از شروع درمان از بلیچ و سفید کردن و وکس زدن و اپیلاسیون جلوگیری و از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید پرهیز شود. یک تا دو هفته قبل از شروع درمان از برنزه کردن خودداری و 24 ساعت قبل از شروع درمان ناحیه مورد نظر به صورت کامل باید با تیغ تراشیده شود.  

>> مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

بعد از لیزر موهای زائد نکات و مراقبت‌های پوستی توسط متخصص و پزشک مربوطه ارائه می‌شود که با رعایت آنها قرمزی، سوزش و التهاب به زودی درمان می‌شود. اگر پس از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در آن ناحیه احساس درد کردید، پیشنهاد می‌شود که کیسه یخ بر روی مثانه خود قرار دهید تا درد و ناراحتی تسکین یابد. البته اگر به یک کلینیک و درمانگاه معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید؛ درد و ناراحتی‌ای بعد از درمان مشاهده نخواهید کرد ولی شاید در حین درمان به صورت اندک و کوتاه مدت احساس کنید. تا 48 ساعت پس از لیزر درمانی ناحیه مورد نظر نباید در معرض حرارت قرار گیرد. در این مدت از مراجعه به سونا جلوگیری کنید و دوش آب داغ نگیرید. از ژل آلوئه ورا برای از بین بردن قرمزی و سوزش ناحیه مورد نظر استفاده کنید. فاصله بین جلسات درمانی را رعایت و به توصیه‌ها و مشاوره‌های پزشکان و متخصصین عمل کنید تا بهترین نتیجه را از روند درمان خود بگیرید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

لیزر موهای زائد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی