کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تأثیر ژنتیک در کاشت مو

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ب.ظ

 تأثیر ژنتیک در کاشت مو

>> تأثیر ژنتیک در کاشت مو

کاشت مو نتیجه ی برداشت مو از بخش بانک مو و پیوند آن به بخش های دیگر سر و صورت است. در برخی افراد به دلیل کم پشتی این اقدام صورت می گیرد ولی اکثر افرادی که اقدام به کاشت مو می کنند دچار طاسی و ریزش موی ژنتیکی هستند. معمولاً ریزش مو به دلیل ژنتیک با دارو درمان نمی شود و می توان پس از ریزش مو آن را با کاشت مو جبران کرد. برخی از افراد که دچار طاسی هستند نگران این مسئله می باشند که بعد از کاشت مو نیز موها شروع به ریزش کند و باز طاسی آن ها برگردد.   ژنتیک در کاشت مو   در این مقاله می خواهیم به این مبحث بپردازیم که کاشت مو در افرادی که دارای مشکل ژنتیکی ریزش مو هستند تا چه حد موفقیت آمیز است.

>> دلیل ریزش مو ارثی چیست و از چه زمانی شروع می شود؟

احتمال ریزش موی ارثی در افرادی به وجود می آید که در خانواده یا فامیل های نزدیک خود این عامل وجود دارد. برخی از دانشمندان معتقدند یک ناهنجاری ژنتیکی باعث می شود که در سنین بالای 25 سال فولیکول های مو شروع به کوچک شدن کنند و به تبع از آن ها موها نازک شده و به مرور از بین بروند.   ژنتیک در کاشت مو   معمولاً این اتفاق بالای 25 سال می افتد و فرد به آرامی در بخش های جلویی سر خود رو به عقب شروع به طاس شدن می کند. اکثر این افراد اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و به دنبال راهی برای درمان طاسی خود هستند؛ اما مشکل طاسی به خوبی توسط روش کاشت مو درمان می شود و فرد زیبایی ظاهری خود را به دست می آورد.  

>> درمان ریزش موی ارثی و کاشت مو

اولین کاری که اکثر مردم می کنند مراجعه به متخصص پوست و مو است. معمولاً برای این افراد آزمایش هایی تجویز می شود که نشان دهد علت ریزش مو چیست سپس تجویز دارویی صورت می گیرد. اگر در آزمایش ها عامل ریزش موی ارثی مشخص شد شاید نتوان چندان به درمان های دارویی امیدوار بود. درمان های دارویی در این موارد تا زمانی نتیجه بخش است که از آن ها استفاده می شود. حتی گاهی اوقات این داروها هر چند ریزش مو را کم می کنند ولی در زمانی طولانی تر طاسی اتفاق می افتد. ولی به هر حال اولین اقدامی که برای ریزش مو صورت می گیرد استفاده از مواد مکمل و داروها است. اگر این داروها جواب نداد و بخش جلویی سر دچار طاسی شد، آن گاه روش دیگری مانند کاشت مو می تواند موثّر باشد. در ابتدا کاشت مو برای کسانی استفاده شد که دچار ریزش موی ژنتیکی بودند و تا کنون نیز توانسته موفق باشد. معمولاً ریزش موی که به علت های دیگر مانند کمبود ویتامین ها و املاح معدنی یا آهن صورت می گیرد با دارو از بین می رود و نیازی به کاشت مو نیست.  

>> موفقیت کاشت مو در ریزش مو ژنتیکی

ژنتیک و کاشت مو رابطه ی تنگاتنگی با هم دارند. به دلیل این که کاشت مو در افرادی با زمینه ی ژنتیکی بیشتر صورت می گیرد، این عامل بیشتر در روش های کاشت مو بررسی می شود. همانطور که گفته شد دلیل ریزش مو ضعیف شدن فولیکول های مو است که در نهایت باعث از بین رفتن فولیکول و در نهایت مو می شود. هنگامی که از بخش دیگر سر موهایی با فولیکول سالم به این بخش انتقال داده می شود، این موها رشد کرده و می توانند مانند موی سالم رشد کنند. بهتر است افراد متقاضی کاشت مو این نکته را مد نظر قرار دهند که درصد بسیار بالایی از کاشت مو در افراد دارای ریزش مو ژنتیکی با موفقیت انجام شده و تا سالهای زیادی نیز به رشد خود ادامه داده است. از این رو نگرانی از بابت ریزش مجدد موها وجود ندارد. پی می توان گفت که اگر سن مناسبی برای کاشت مو داشته باشید نگرانی از بابت تأثیر ژنتیک در ریزش مو نخواهید داشت و می توانید به راحتی برای کاشت اقدام کنید. همچنین داروهایی که به عنوان تقویت کننده در مراحل بعد از کاشت مو برای فرد تجویز می شود، به خوبی جوابگوی نیاز فولیکول های مو است و آن را تقویت می کند. از این رو در طی دوره ی درمان به خوبی قوی می شوند و امکان ریزش آن ها به حداقل می رسد.  

>> بهترین سن برای کاشت مو در افراد دارای ریزش مو ژنتیکی

افرادی که دارای ریزش موی ژنتیکی هستند، بهتر است منتظر بمانند تا این روند کامل شود. به طور معمول چند سال طول می کشد تا ریزش مو کامل شود و ژن موثّر در این بخش فعالیت خود را به انجام برساند. اگر کاشت مو در زمانی زودتر صورت گیرد، موهای کاشته شد احتمال ریزش بالاتری دارند و ممکن است در زمره ی موهای تحت تأثیر ژن موثّر در ریزش مو قرار گیرند. سن مناسب برای کاشت مو در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد. در این مورد بهتر است با پزشک متخصص پوست و مو مشورت داشته باشید تا بتواند با بررسی هایی که روی موها انجام می دهد، پیشنهاد دهد که بهترین زمان کاشت چه سنی است. ولی به صورت معمول زمان کاشت مو موثّر بالای 30 سال است و در سنین پایین تر احتمال دارد موفقیت در ماندگاری مو کمتر باشد.  

>> بهترین روش کاشت مو در افراد دارای زمینه ژنتیکی ریزش مو

اگر به دنبال یک روش خوب برای کاشت مو هستید، بهتر است که بدانید افراد دارای زمینه ی ژنتیکی ریزش مو می توانند از تمامی روش ها استفاده کنند. این که کدام روش مفیدتر است، بسته به این مسئله است که میزان ریزش مو و وضعیت بانک مو در فرد چگونه است. همچنین داشتن یک سری شرایط مانند بانک موی قوی، فولیکول های سالم، هزینه و ... می تواند در انتخاب روش موثّر باشد. به طور کلی سعی می شود همیشه از روش های جدیدتر و به روز تر برای کاشت مو استفاده شود؛ زیرا این روش ها معایب روش های قبلی را از بین برده اند و تکمیل تر هستند. ولی بهتر است برای انتخاب روش کاشت، به دکتر خود اعتماد کنید تا از بین روش های موجود هر کدام که با شرایط شما همخوانی بیشتری دارد انتخاب کرده و برای شما انجام دهد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تأثیر ژنتیک در کاشت مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی