کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق چربی به چانه و مزایای آن

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳ ب.ظ

تزریق چربی به چانه و مزایای آن

>> تزریق چربی به چانه و مزایای آن

تزریق چربی به چانه یکی از بهترین و موثرترین روش هایی است که جهت رفع ایرادات ظاهری چانه استفاده می شود که در زیبایی چهره و حالت صورت تاثیر بسزایی دارد. البته انجام تزریق باید تحت نظر یک متخصص صورت گرفته و میزان تزریق چربی و انتخاب نوع مناسب از آن در قسمت های مختلف برای رفع ایرادی که در چانه موجود است باید با ارزیابی درست پزشک مربوطه باشد.   تزریق چربی به چانه   پس از یک تزریق حرفه ای و صحیح در نهایت تعادل در اجزای چهره ایجاد می شود و در نتیجه جذابیت صورت دو چندان می شود. تزریق چربی به چانه سبب فرم دهی مطلوب در چانه و ایجاد برجستگی به اندازه ای که تقارن در اجزای صورت و گردن به وجود آید انجام می گیرد. در واقع تزریق چربی یک از روش های غیر جراحی مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند ظاهر چهره خود را در مدت زمانی کوتاه و با بهترین هزینه ممکن بهبود بخشیده و نتایج تزریق را به سرعت مشاهده کنند.

تزریق چربی به چانه

>> تزریق چربی و ژل به چانه

زمانی که از روش تزریق چربی برای چانه استفاده می شود حتی اگر میزان این تزریق کم باشد تغییراتی شگرف در ظاهر فک و صورت ایجاد نموده و حتی می تواند ظاهری زیباتر را برای گردن نیز موجب شود. برای حالت دهی به چانه با استفاده از ژل از انواع ژل دائمی و غیر دائمی استفاده می شود. در ابتدای امر متخصصی که قرار است تزریق را انجام دهد آناتومی چهره فرد را به شکلی صحیح بررسی نموده و در صورت عقب بودن  این قسمت اقدام به انتخاب ژل و تزریق آن در قسمت هایی می کند که ایراد را به بهترین شکل ممکن رفع کند. ژل هایی که برای تزریق با عنوان غیر دائمی شناخته می شوند از جنس سیلیکون انتخاب شده اند تا برای پوست حساسیت ایجاد نکنند و در صورتی که فرد از نوع تزریق ناراضی باشد در نتیجه می توان آن را اصلاح نمود. از آنجایی که این نوع ژل ها با عنوان غیر دائمی در نهایت می توانند توسط بدن جذب شوند پس از گذشت مدت زمانی در حدود 6 ماه وضعیت چانه به حالت قبل از تزریق بر می گردد از این رو به این  روش غیر دائمی گفته می شود. در این موارد اگر فرد از تزریق قبلی رضایت کامل داشته باشد می تواند به شکل دوره ای عمل تزریق را تکرار کند.

>> کاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلف

با استفاده از تزریق چربی به چانه می توان موارد زیر را برای رفع ایراد چانه در نظر داشت. جهت درمان افتادگی چانه می توان با استفاده از تزریق چربی به میزان مناسب استفاده کرد و حجم دلخواه از چربی را به گونه ای که آناتومی درست صورت حفظ شود به خط چانه اضافه نمود. در این صورت پوست چانه که دچار افتادگی شده به سمت بالا کشیده می شود و در عین حال زیبایی گردن را نیز دوچندان جلوه می دهد. زمانی که چین و چروک در ظاهر چانه به وجود آمده باشد برای درمان آن می توان از تزریق چربی استفاده کرد. در این صورت با پر کردن چربی در قسمت هایی که دچار گود شدگی هستند برای رفع ایراد استفاده می شود. از دیگر کاربردهای تزریق چربی به چانه برای افرادی که فک آنها عقب است و می خواهند که خط فک خود را به شکلی مناسب بهبود بخشند.

>> مزایای تزریق چربی به چانه

در واقع استفاده از روش تزریق چربی به گونه ای است که مقداری از چربی البته به میزان کم از خود فردی که می خواهد این عمل را انجام دهد گرفته می شود. روش انجام تزریق چربی با استفاده از سوزن های کوچک امکان پذیر می باشد. این روش مدت زمان کمی نیاز دارد از این رو مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد. برای این که درد تزریق به میزان زیادی کاهش پیدا کند از بی حس کننده ها استفاده می شود. در جهتی که بتوان نتایج تزریق را به درستی بررسی کرد متخصص این امر تزریق را با تعداد زیاد و به حجم کم انجام می دهد تا بتواند در حین تزریق نتیجه را بررسی کند. در واقع این روش به دلیل این که در صورت نارضایتی برگشت پذیر می باشد مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد. بهبودی پس از تزریق چربی به چانه به سرعت امکان پذیر می باشد و یک روش ایمن محسوب می شود که غیر تهاجمی نیز هست از این رو با وجود حصول نتیجه سریع و بهبود ظاهر چانه انتخاب بسیاری از افراد قرار می گیرد. یکی دیگر از مزایایی که تزریق چربی دارد این است که ظاهری را برای پوست ایجاد می کند که احساس جوانی دوباره به پوست می بخشد. وجود ظاهری طبیعی به گونه ای که مشخص نیست چه عملی بر روی چهره انجام شده است می تواند احساس رضایت را در فرد به وجود آورد. از آنجایی که پس از تزریق چربی برای این که بهبودی کامل حاصل شود نیازی به استراحت نیست از این رو فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را به بهترین شکل ممکن مانند قبل از تزریق انجام دهد.

>> مراحل انجام تزریق چربی به چانه

اولین مرحله برای تزریق چربی برداشت چربی می باشد که از کانولا که برای جمع آوری چربی استفاده می شود. کانولا مکشی مناسب برای جمع آوری چربی ایجاد می نماید. در واقع در این روش که پس از بی حسی شروع می شود برش هایی در روی پوست شکم برای برداشت چربی از بافت های چربی ایجاد می گردد. در مرحله بعد چربی هایی که از بافت های چربی جمع شده اند با یک دستگاه پردازش تصفیه می شوند تا آماده تزریق باشند. در واقع این چربی های خالص برای تزریق توسط سرنگ های ریز آماده می شود. در مرحله بعدی قسمت هایی از چانه که قرار است تزریق در آن ناحیه صورت بگیرد استرلیزه می شود و در نهایت سوزن یا کانولا وارد بافت پوست شده و تزریق تا زمانی که نتیجه دلخواه به وجود آید ادامه خواهد داشت. پس از تزریق ممکن است کمی قرمزی روی پوست مشاهده شود که با قرار دادن پک های یخ روی چانه بهبودی حاصل می شود و در نهایت التهاب و تورم نیز کاهش خواهد یافت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق چربی به گونه مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تزریق چربی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی