کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۶ ب.ظ

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

>> قبل از لیزر موهای زائد 

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌های از بین بردن موهای زائد است. به نسبت دیگر روش‌های از بین بردن موهای زائد این روش مزایا و فواید فراوانی دارد. برای حذف موهای زائد و ناخواسته با لیزر از فناوری و تکنولوژی جدید و مدرن استفاده می‌شود. در کلینیک‌ و درمانگاه‌ها معتبر و تایید شده که صرفا برای زیبایی پوست و مو تاسیس شده است از متخصصین پوست و مو، تکنسین‌های آموزش دیده و جدیدترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌شود.   قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟   این تکنسین‌های آموزش دیده به خوبی از برخورد و تاثیر اشعه‌های لیزر بر روی پوست آگاه و آشنایی دارند و بهترین مشاوره‌ها و توصیه‌ها را قبل و بعد از لیزر موهای زائد به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند. یک کلینیک و درمانگاه خوب مجهز به بهترین دکترها، متخصصین و دستگاه‌های جدید و پیشرفته قبل از انجام لیزر درمانی با بررسی دقیق نوع پوست و موی افراد بهترین مشاوره‌ها و راهکارها را ارائه می‌دهند. چرا که هر نوع پوست و مویی متناسب با یک یا چند نوع از دستگاه‌ها و طول موج و فرکانس مشخص و تعیین شده لیزر دستگاه‌های مختلف است.

قبل از لیزر موهای زائد چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟  

>> مراجعه به کلینیک‌های معتبر برای انجام لیزر موهای زائد

اگر لیزر موهای زائد در مراکز غیر مجاز و نامعتبر توسط افراد ناکارآمد و بی اطلاع صورت بگیرد؛ ممکن است صدمات جبران ناپذیری به پوست افراد ایجاد کند. قرمزی و سوزش ناچیز پس از هر جلسه لیزر درمانی طبیعی است و نشان دهنده‌ی از بین رفتن فولیکول‌های مو است ولی سوزاندن و تورم و زخم‌های ناجور و دردناک نشان دهنده‌ی این است که لیزر موهای زائد در مراکز غیر مجاز و زیر نظر افراد نا کارآمد، غیر حرفه‌ای و ناآگاه صورت گرفته است. متخصصین و تکنسین‌های کارآزموده و مجرب درمانگاه‌ها و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو قبل از شروع فرایند لیزر درمانی به مراجعه کنندگان در مورد میزان هزینه، مدت زمان درمان و مراقبت‌های پس از لیزر درمانی اطلاع رسانی و روشنگری خواهند کرد.

>> لیزر موهای زائد با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه‌ها

تمامی دستگاه‌های لیزر موهای زائد مجهز به آخرین فناوری هستند و موفق شده اند تا آخرین و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را بگیرند. این دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی، از بین بردن موهای زائد پا، از بین بردن موهای زائد بیکینی، از بین بردن موهای زائد زیر بغل، از بین بردن موهای زائد صورت و از بین بردن موهای زائد بدن به صورت کلی بهترین نتیجه را در پی خواهند داشت.  

>> وجود تکنسین‌های آموزش دیده برای لیزر موهای زائد

در کلینیک‌ها و درمانگاه‌های معتبر و تایید شده بهترین، مجرب ترین و کارآمد ترین تکنسین‌ها و متخصصین حضور دارند. با توجه به پیشرفت روز افزون این دستگاه‌ها و ورود جدیدترین و مدرن ترین آنها نیازمند این است که آگاهی و دانش این تکنسین‌ها هم مرتب به روز شود. بنابراین آنها در جریان آخرین آموزش‌ها و تعلیمات جدید برای لیزر موهای زائد مراجعین قرار می‌گیرند تا عمل لیزر درمانی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و کوچکترین آسیب و ضرری متوجه پوست آنها پس از لیزر درمانی نکنند. برخی از افراد ممکن است حساس تر بوده و آستانه تحمل پایین تری داشته باشد. یک متخصص و تکنسین خوب و آموزش دیده می‌تواند این مسئله را پی برده و از ژل‌های بی حس کننده قبل از لیزر موهای زائد و تاباندن اشعه‌های لیزر با طول موج کمتر برای این دسته از افراد استفاده کند.

>> کارها و اقداماتی که قبل از لیزر موهای زائد نباید انجام دهیم؟

با توجه به مقدمه بالا و آشنایی با لیزر موهای زائد به عنوان بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد، حالا می‌خواهیم کارها و اقداماتی که قبل از لیزر موهای زائد را در ادامه مقاله معرفی کنیم. برای گرفتن نتیجه بهتر از لیزر درمانی بهتر است به این نکات توجه کرده و آنها را رعایت کنیم. 1- قبل از لیزر موهای زائد هرگز به اقدام کردن برای برنزه کردن پوست خود و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، نروید. برنزه کردن و قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید باعث می‌شود تا پوست لکه دار شده و پیر شود. بسیاری از سرطان‌های پوستی به خاطر اشعه‌های مضر نور خورشید و برنزه کردن اتفاق می‌افتد. حداقل از 4 تا 6 هفته قبل از لیزر درمانی از برنزه کردن با دستگاه‌ها و قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید جلوگیری کنید. اگر مجبور به قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید هستید از کرم ضد آفتاب و ضد پیری با SPF بالا بر روی پوست خود استفاده کنید. در طول دوره درمان هم از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید برای جلوگیری از سوختگی پوست خودداری کنید. 2- قبل از لیزر موهای زائد اقدام به بلیچ یا سفید کردن و وکس زدن پوست نکنید. این کارها باعث می‌شود تا لایه‌های پوست برداشته شده و پوست حساس و شکننده شود. اشعه‌های لیزر بر روی این پوست‌های حساس و شکننده ممکن است باعث قرمزی، تورم و درد و ناراحتی پس از لیزر درمانی شود. 3- اگر بیماری پوستی‌ای، تبخال یا تاولی بر روی پوست خود دارید قبل از لیزر موهای زائد و پس از آن اقدام به درمان‌های ضد ویروسی و ضد عفونی برای رفع و برطرف شدن آن مشکلات کنید. 4- تا 24 ساعت قبل از لیزر موهای زائد از مصرف داروهایی که پوست را به نور و گرما حساس می‌کند؛ اجتناب کنید. داروهای درمان آکنه، آنتی بیوتیک‌ها، داروهای ضد آلرژی و حساسیت، داروهای درمان کننده افسردگی، داروهای غیر استروئیدی و ضد التهابی، ویتامین‌ها و داروهای گیاهی و پمادها و کرم‌های موضعی جزء این دسته از داروها هستند. این داروها کمک می‌کند تا گرما و نور اشعه‌های لیزر در حین درمان و نور و گرمای خورشید پس از درمان بیش از حد تحمل شده بیمار بر محل و موضع تحت درمان قرار گرفته، بتابد. 5- از 3 تا 8 روز قبل از لیزر موهای زائد محل و موضع مورد نظر را با تیغ اصلاح نکنید. از یک تا دو هفته بعد از لیزر درمانی هم محل و موضع مورد نظر را با تیغ اصلاح نکنید تا دکتر و متخصص بتوانند روند پیشرفت درمان را مشاهده و عملکرد آن را ارزیابی کند. در طی دوره درمان، کرم‌های ضد آفتاب را بر روی موضع و محل‌های مورد درمان قرار گرفته بمالید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

لیزر موهای زائد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی