کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کاشت ابرو چقدر طول می کشد ؟

rozclinic امیر | پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۴ ب.ظ

کاشت ابرو چقدر طول می کشد ؟

>> کاشت ابرو چقدر طول می کشد

ابروها یکی از قسمت های صورت می باشد که ترکیب چهره را تحت تاثیر قرار می دهد کم پشت بودن ابرو و ریزش باعث بد فرم شدن چهره می گردد .   کاشت ابرو چقدر طول می کشد   امروزه افراد به دنبال یک راه حل برای زیباتر شدن ابروهای خود می گردند، کاشت ابرو یکی از راه های ترمیم ابرو در چهره می باشد.برای بعضی افراد سوال است که کاشت ابرو چقدر طول می کشد و میزان فولیکول های کاشته شده چقدر می باشد.   کاشت ابرو چقدر طول می کشد   زیبایی ظاهری چیزی است که همه مردم به آن توجه می نمایند کاشت ابرو یک روش پیچیده می باشد که با برداشتن فولیکول های مو و پیوند زدن به منطقه خالی ابرو سبب پرپشت شدن ابرو می گردد این روش یک روش دائمی می باشد و اگر از منطقه درست موها انتخاب گردد می تواند علاوه بر زیبایی بهتر از ریزش ابرو ها به علت های متفاوت مانند ژنتیک، باکتری ها و بیماری ها، برداشتن بیش از حد کمک شایانی می نماید. در پاسخ به سوال این که کاشت ابرو چقدر طول می کشد تا به طور کامل از سطح ابرو در بیاید باید گفت که این زمان بسته به بدن هر شخص متفاوت می باشد و به طور دقیق نمی توان زمانی را مشخص نمود.  

>> کاشت ابرو چگونه صورت می گیرد

در وهله اول ابرو ها را طراحی می نمایند تا با چهره و میمیک صورت هم خوانی داشته باشد و در عین حال باید به خواسته فرد نیز توجه نمود. شکل قوس ابرو و پر پشتی مو بسیار حائز اهمیت می باشد با استفاده از فولیکول های استخراج شده از سر یا قسمت های مختلف بدن و کاشت آن ها در ناحیه ابرو باعث پر پشت نمودن ابرو می گردند. در حین کاشت ابرو هوشیار بوده و با بی حسی موضعی این شیوه صورت می گیرد. اصولا بیشتر افراد در خصوص زمان لازم برای کاشت ابرو سوالات زیادی مطرح می نمایند. کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟ برای کاشت ابرو یک جلسه کافی می باشد؟ که در این محتوا به این سوالات پاسخ می دهیم. تعداد فولیکول های پیوندی برای کاشت ابرو با موی برای فرم دهی و حجیم کردن ابرو بین 50 الی 250 می باشد که از قسمت های مختلف سر استخراج و قابل استفاده می باشد. انجام این شیوه برای فرد خطری ندارد و به دلیل سطحی بودن این امر هیچ آسیبی به فرد وارد نمی گردد و عفونت در این ناحیه بسیار کم رخ می دهد و تنها عارضه ایی که ممکن است رخ دهد به مدت یک الی دو روز فرد دور چشمانش ورم نموده و بعد از این مدت ورم از بین رفته و به حالت قبل بر می گردد. در هنگام کاشت ابرو شاید فرد احساس درد در ناحیه کاشت نماید ولی درد آن قابل تحمل بوده و به دلیل بی حس کردن این منطقه کمتر حس می گردد. کاشت ابرو با موی بدن مدت زمان یک الی دو ماه اول به دلیل شک شدن ناحیه کاشت ابرو دچار ریزش شده و بعد از گذشت این دوره ابرو کم کم رشد نموده و نتیجه نهایی مشخص می گردد. برای داشتن ابرویی زیبا و خوش فرم بهتر است کاشت ابرو زیر نظر یک متخصص دارای صلاحیت کاشت صورت گیرد تا فرد با مهارت و ذکاوت خود بتواند فرم ابرو را طبیعی و با زیبایی فراوان ایجاد نماید تا نتیجه نهایی کار باب میل فرد باشد. در زمینه سوال کاشت ابرو چقدر طول می کشد می توان گفت کاشت ابرو با موی بدن به مدت 4 الی 5 ساعت طول می کشد که نصف این زمان برای برداشت فولیکول های مو به دلیل حساسیت های بالای بدن می باشد و نصف دیگر آن به دلیل کاشت ابرو با موی بدن استخراج شده می باشد. باید به این نکته نیز توجه نمود که رشد موی سر بیشتر از ابرو بوده و به سرعت رشد می نماید در نتیجه بعد از کاشت ابرو رشد زیادی داشته و باید آن را در زمان های کوتاه مرتب نمود این نکته در خانم ها که به تمیزی و زیبایی صورت خود توجه می نمایند بسیار حائز اهمیت می باشد. دوره بهبود فرد بعد از زمان کاشت ابرو 48 ساعت می باشد و بعد از این زمان فرد می تواند به فعالیت عادی خود باز گردد. [video width="1920" height="1070" mp4="https://rozclinic.com/wp-content/uploads/2019/02/film-kasht-abro-3-1.mp4"][/video]

>> کاشت ابرو چقدر طول می کشد تا نتیجه اصلی آن به طور کامل مشخص گردد ؟

ابروها بعد از کاشت 3 الی 4 هفته شروع به ریزش می نماید و در ماه 4 الی 6 به طور کامل ابرو از ریشه خارج می گردد این روند ممکن است تا 10 ما نیز ادامه پیدا نماید تا نتیجه مطلوب و نهایی شما نمایان گردد بهتر است در این دوره به تقویت ابروها بپردازید تا ابروها ضخامت داشته و تقویت گردند.  

>> بعد از کاشت ابرو چقدر طول می کشد تا علائم بعد از کاشت از بین برود ؟

اصولا حداکثر 3 روز بعد از کاشت می توان به زندگی روزمره و کار پرداخت ولی علائمی چون قرمزی، ورم و ... بعد از 5 الی 7 روز به طور کامل از بین می رود و هیچ اثری از کاشت وجود نخواهد داشت. در خصوص این سوال که کاشت ابرو چقدر طول می کشد و به چند جلسه احتیاج دارد می توان گفت که با یک جلسه می توان کاشت ابرو را به طور کامل انجام داد و نتیجه مطلوبی را می توان ایجاد نمود.

>> نکاتی در خصوص کاشت ابرو

  1. قبل از عمل به مدت 5 روز سعی نمایید از داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن استفاده نکنید. داروهایی که سبب رقیق شدن خون شما می شوند را باید مصرف کرد.
  2. سعی نمایید بعد از کاشت ابرو در معرض نور خورشید قرار نگیرید و سعی نمایید از عینک آفتابی بزرگ برای پوشاندن منطقه کاشت استفاده نمایید.
  3. بعد از کاشت ابرو چقدر طول می کشد تا اثر داروی بیهوشی از بین برود ؟ برای کاشت ابرو در بعضی از افراد از داروی بیهوشی استفاده می گردد در نتیجه داشتن یک همراه برای بازگشت به منزل امری ضروری می باشد و بعد از 3 روز اثر داروی بیهوشی به طور کامل از بین می رود.
  4. از استعمال دخانیات و سیگار خودداری کنید زیرا بهبود زخم ها را به تعویق می اندازد.
  5. برای رشد موی کاشته شده احتیاج به یک رژیم غذای مناسب دور از غذاهای چرب و کنسروی نیاز می باشد .
  6. استفاده از ویتامین E به صورت روزانه و طبیعی به شما توصیه می گردد زیرا به تقویت و بهبود شما کمک می نماید.
  7. از لباسی استفاده نمایید که در قسمت یقه تنگ نباشد و به صورت شما برخورد نکند.
  8. برای کاهش درد می توانید بعد از کاشت ابرو از قرص مسکن استفاده نمایید التهاب ایجاد شده بعد از چند روز از بین می رود و از خاراندن محل کاشت خودداری کنید.
  9. از آرایش کردن صورت مخصوصا ابرو تا یک هفته خودداری نمایید تا منجر به عفونت نگردد.
  10. بعد از کاشت ابرو چقدر طول می کشد تا بتوان ابرو را رنگ نمود؟ بعد از خروج کامل ابرو می توان ابرو را رنگ نمود و بلامانع می باشد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت ابرو در مردان و شرایط آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی