کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کاشت ابرو و عوارض کاشت ابرو و هزینه کاشت ابرو

rozclinic امیر | شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ق.ظ

>> کاشت ابرو :

در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با عمل کاشت ابرو آشنا کنیم . ابرو یکی از مهم ترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد؛ پرپشتی ابروها می باشد. پرپشتی ابروها همیشه یکی از دغدغه های اصلی خانم هاست؛ البته آقایان هم اقدام به کاشت ابرو می کنند ولی تعداد آنها خیلی کمتر از خانمهاست.کاشت ابرو راه حلی مناسب برای افرادی که در ادامه مقاله به آن میپردازیم می باشد.

عوامل مختلفی باعث کم پشتی ابروها می شود، مانند اصلاح نامناسب ابروها، حساسیت به لوازم آرایشی، تاتو ابروها، رژیم نامناسب، بیماری های پوستی، دوره های شیمی درمانی، استرس، تیروئید، بالا رفتن سن و غیره. بسیاری از افرادی در مواجهه با کم پشتی و ریزش ابروها، از روغن های گیاهی، سرم های ابرو، محلول های شیمیایی استفاده می کنند و حتی ابروها را تاتو و هاشور می کنند که نه تنها به نتیجه دلخواهشان نمی رسند، بلکه باعث می شود ریزش ابروهابیشتر هم بشود.

 

کاشت ابرو

 

خوشبختانه،  در کاشت ابرو از موهای پشت گوش استفاده می شود چون موهای ریزتری نسبت به جاهای دیگر بدن دارد. پزشک کاشت ابروی طبیعی ، ابرویی متناسب با فرم صورت، مدل چشم ها و حتی بر پایه سلیقه شخصی شما طراحی می کند تا هم  ابرو، طبیعی باشد و هم شما از مدل و ضخامت آن راضی باشید.

ما در “کلینیک تخصصی پوست و مو رز با کادر پزشکی مجرب و با آخرین تجهیزات روز، ابروهای کاملا طبیعی و پرپشت را برای شما به ارمغان می آوریم. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت ابروی طبیعی برای شما بیشتر توضیح بدهیم

>> همه چیز درباره کاشت ابرو

 

کاشت ابرو

>> مراحل کاشت ابرو

برای کاشت ابروی طبیعی، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند. کاشت ابرو شامل برداشتن فولیکول های موی پشت گوش است که در هر نوبت یک فولیکول برداشته می شود وپزشک کاشت ابروی طبیعی با استفاده از سوزن های مخصوصی این فولیکول ها را در ناحیه ابرو پیوند می زند.

* انتخاب مدل کاشت ابروی طبیعی بستگی به نظر متخصص کاشت ابروی طبیعی و بیمار دارد. فولیکول ها به دو روش برداشته می شوند:

 

مراحل کاشت ابرو

>> کاشت ابرو به روش fut 

کاشت ابرو روش fut : در کاشت ابروی طبیعی روش کاشت fut، پزشک نواری افقی را از پشت گوش جدا می کند و سپس این محل را بخیه می زند. در مرحله ی بعد، پزشک متخصص ابروبا کمک میکروسکوپ، فولیکول ها را به دقت بررسی می کند و چربی و مواد اضافی را جدا می کند و سپس آنها را در محل ابرو پیوند می زند.

>> معایب کاشت ابرو روش fut

در واقع کاشت ابروی طبیعی به روش FUT، روشی سنتی محسوب می شود که امروزه در بسیاری از کلینیک ها انجام نمی شود. در کاشت ابرو روش fut، پوست سر بیمار برداشته می شود که باعث بوجود آمدن اسکار در روی سر بیمار می شود.

 

کاشت ابرو به روش fut

 

برای برداشت نواری افقی از پشت گوش، پوست سر باید شل باشد تا متخصص بتواند نواری را از روی آن بردارد. این روش، بخاطر اینکه با برش، بخیه، زمان طولانی جراحی و درد همراه است، طرفدار کمتری دارد. خونریزی های شدید هم یکی دیگر از معایب کاشت ابروی طبیعی با روش FUT است.

از بین رفتن تعداد قابل توجهی از گرافت ها و در نتیجه کاهش تراکم ابروهای کاشته شده هم می تواند از معایب مهم این روش باشد. دوره ریکاوری و بهبود بیمار پس از کاشت ابروی طبیعی به روش fut هم نسبتا طولانی ست. بعد از کاشت ابرو به روش fut، بیمار باید تا سه روز استراحت مطلق داشته باشد.

 

کاشت ابرو روش fut

 

عوارضی مثل ورم چشم ها هم در بعضی از بیماران مشاهده می شود. در مواردی هم جهت رشد موها در ابروها در روش FUT یکدست نیست.این روش، بخاطر اینکه با برش، بخیه، زمان طولانی جراحی و درد همراه است، طرفدار کمتری دارد.

>> کاشت ابرو به روش fue

در کاشت ابرو روش fue نیازی به برش نواری موهای پشت گوش نیست و در نتیجه بخیه هم نمی خواهد. پزشک متخصص ابرو، ابرو را به سه قسمت تاج، بدنه و دم تقسیم می کند و بر اساس طرح ابرو که از قبل برای بیمار تعیین کرده است، عمل پیوند کاشت ابروی طبیعی را انجام می دهد.

 

کاشت ابرو به روش fue

 

پزشک ابرو با نهایت دقت و ظرافت و با توجه به قوس، طول و فاصله ابروها از هم، عمل پیوند ابرو را در امتداد ابروهای بیمار و با زاویه ای مناسب انجام می دهد تا ابروها کاملا طبیعی بنظر برسند. نکته قابل توجه این است که کاشت ابرو روش FUE بر روی ابروهای تاتو یا هاشور زده هم قابل اجراست.

کاشت ابرو با روش FUE، ابروهایی کاملا طبیعی و پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد. برای رسیدن به نتایج کامل باید تا چند ماه صبر کنید. کاشت ابروها معمولا بین ۱ تا ۴ ساعت طول می کشد و هر ابرو به ۲۵۰ الی ۴۰۰ تار مو نیاز دارد ولی باز هم بستگی به طرح ابروهای بیمار دارد. پس از کاشت ابرو، بیحسی موضعی از بین می رود و بیمار ظرف مدت کوتاهی بهبود می یابد.

 

کاشت ابرو با روش FUE

 

تراکم بالای ابروهای کاشته شده و خط رویش طبیعی و یکدست ابروها از مزیت های مهم کاشت ابرو روش FUE است.

>> معایب کاشت ابرو با روش FUE

کاشت ابروی طبیعی با روش fue باعث ایجاد خراش های کوچکی در سر بیمار (مخصوصا پشت گوش ها) می شود. عوارض موقتی در کاشت ابروی طبیعی روش fue کاملا موقتی ست که بعد از چند روز کاملا از بین می روند.

>> کاشت ابرو روش FUT بهتر است یا با روش FUE ؟

هر یک از روش های کاشت ابرو، دارای عوارض و مزایای خاصی هستند. جلسه اولی که به متخصص مراجعه می کنید، ابروهای شما کاملا بررسی می شود و در مورد روش مناسب برای کاشت ابروهایتان هم تصمیماتی گرفته می شود.

در بیشتر موارد، متخصص از روش FUT برای کاشت ابروها استفاده می کند زیرا هم روشی مدرن است و هم عوارض خاصی را برای بیمار به دنبال ندارد. خراش های کوچکی که در اثر کاشت ابروی طبیعی با روش FUT روی سر بیمار ایجاد می شود، هم بعد از مدتی کاملا از بین می رود و ترمیم می شوند.

نظرات در مورد کاشت ابرو

>> هدف از کاشت ابرو چیست؟

هدف از کاشت ابرو، ترمیم قسمت های خالی و کم پشت ابروهای بیمار است. کاشت ابرو با هدف زیبایی بیشتر و داشتن ابروهایی پرپشت تر هم یکی دیگر از اهداف کاشت ابروی طبیعیاست.

>> مراقبت های قبل و بعد از کاشت ابرو :

>> مراقبت های قبل از کاشت ابرو

  1. سابقه هر گونه بیماری خاص و یا مصرف دارو را حتما به متخصص خود اطلاع بدهید.
  2. ۳ هفته قبل از کاشت ابرو، از مصرف داروهایی مثل آسپرین خودداری کنید.
  3. ۳ هفته قبل از کاشت ابرو، از کشیدن سیگار، قلیان و مصرف الکل پرهیز کنید

>> مراقبت های بعد از کاشت ابرو

  1. بعد از کاشت ابرو از تمام داروهایی که متخصص برایتان تجویز کرده است، بطور مرتب استفاده کنید.
  2. اگر بعد سه روز خارش در قسمت ابروهایتان ادامه دار شد، به متخصص مراجعه کنید.
  3. بعد از کاشت، ابروهایتان را دستکاری نکنید و از وارد کردن هر گونه فشار به ابروهایتان هم خودداری کنید.
  4. تا دو هفته بعد از کاشت ابرو، سیگار و قلیان نکشید و الکل هم مصرف نکنید.

>> آیا کاشت ابرو خوب است؟

کاشت ابرو مزایای زیادی را به دنبال دارد و بیشتر اوقات بیمارها از عوارض ناشی از کاشت ابرو نگران هستند و فکر کردن به این مسائل، آن ها را دو دل می کند؛ عوارض کاشت ابرو به قدری کم و موقتی ست که جای هیچ گونه نگرانی در زمینه کاشت ابرو وجود ندارد.

>> کاشت ابرو بهتر است یا هاشور ؟

روش هایی مثل تاتو و هاشور که اکثرا در سالن های آرایشی انجام می شود، حجم بیش از حد و مصنوعی به ابروها می دهند و بعد از گذشت سه ماه، بیمار باید دوباره به سالن مراجعه کند تا ابروهایش را ترمیم کند.

تاتو و هاشور به دلیل رنگ های شیمیایی و استفاده از سوزن در داخل پوست ابرو، عوارضی مثل ریزش شدید ابروها را به دنبال دارد. در مواردی که فرد از تاتو و هاشور ابروهایش رضایت ندارد، می تواند آن ها را پاک کند که این کار باز هم به هزینه زیادی نیاز دارد.

کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو و توسط متخصصانی با تجربه انجام می شود که عوارض خاص و طولانی مدتی را برای بیمار به دنبال نخواهد داشت. متخصص هنگام کاشت ابروها، به تمام خصوصیات ابروهای بیمار توجه می کند و نتایج حاصل از آن بقدری طبیعی ست که کمتر کسی متوجه کاشت ابروها می شود.

در کاشت، ابروهای بیمار با دقت زیادی طراحی می شود تا خط رویش و تراکم حاصل از آن، طبیعی و زیبا باشد.

بیمار باید بین نتایج ماندگار و طبیعی حاصل از کاشت ابرو و نتایج موقت و مصنوعی هاشور یا تاتو، دست به انتخابی مناسب بزند. بی شک شما لایق بهترین ها هستید و انتخاب کاشت ابرومی تواند تصمیمی درستی باشد و همچنین نتایج خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد.

>> میزان موفقیت در کاشت ابرو به چه فاکتورهایی بستگی دارد ؟

موفقیت در کاشت ابرو به تجربه و مهارت متخصص و همچنین به مراقبت های بیمار بستگی دارد. کاشت ابرو، فرآیند بسیار ظریفی ست که نیاز به تجربه زیادی دارد. هر چه متخصص از تکنیک های ظریف تری برای کاشت ابروها استفاده کند، نتایج حاصل از آن ماندگارتر و موفق تر است.

>> چه کسانی کاندید خوبی برای کاشت ابرو هستند ؟

تمام کسانی که از مشکل ریزش شدید ابرو و نقاط خالی ابروهایشان رنج می برند، داوطلب خوبی برای کاشت ابرو هستند. البته بیمار باید از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی باشد و داروی خاصی هم مصرف نکند. بعضی از بیمارانی که اقدام به کاشت ابرو می کنند،

از ریزش دوره ای و موقتی ابروهای خود ناراحت هستند؛ ریزش دوره ای ابروها به دلیل تغییرات هورونی و استرس است که براحتی می تواند درمان شود و این افراد نیازی به کاشت ابرو ندارند.

در مواردی که این افراد اصرار به کاشت ابروی طبیعی دارند، باید ریزش ابروهایشان درمان و متوقف بشود بعد اقدام به کاشت ابروی طبیعی کنند. افرادی که در اثر سوختگی یا بخیه حاصل از عمل های جراحی، بخش زیادی از ابروهایشان را از دست داده اند؛ هم می توانند به راحتی اقدام به کاشت ابرو کنند.

>> نظرات در مورد کاشت ابرو

>> از کجا بفهمیم که کاشت ابروهایمان موفقیت آمیز بوده است ؟

کاشت ابرویی موفقیت آمیز است که در آن سرعت رشد ابروها مثل موهای سر باشد. اگر ابروهایتان را هر دو هفته یا کمتر از این مدت اصلاح می کنید، پس کاشت ابروهای شما موفقیت آمیز بوده است.

>> چرا از موهای بالا و پشت گوش برای کاشت ابرو استفاده می شود ؟

موهای صورت و بدن از لحاظ ساختار و خصوصیات بسیار منحصر به فرد هستند و از لحاظ مشخصات ظاهری مثل رنگ، ضخامت، سرعت رشد، صاف یا مجعد بودن و غیره با یکدیگر متفاوت هستند.

برای کاشت ابرو از موهای بالا یا پشت گوش استفاده می شود زیرا نسبت به موهای قسمت های دیگر بدن، سازگاری و شباهت بیشتری با موهای ابرو دارند؛ البته بین موهای پشت گوش و موهای ابرو تفاوت های زیادی مشاهده می شود ولی نسبت به سایر گزینه ها، می تواند کارایی بیشتری برای ابروها داشته باشد.

>> چرا در بعضی از بیماران، بین تارهای ابروهای کاشته شده آنها فاصله وجود دارد؟ و اینکه آیا چنین مشکلی را میتوان برطرف کرد ؟

با اینکه در کاشت ابرو، از دستگاه های بسیار دقیق و پیشرفته ای استفاده می شود و متخصص هم با مهارت و ظرافت زیادی روی ابروها کار می کند، در بعضی از موارد بین تارهای ابروهای بیمار فاصله ای دیده می شود.

در صورت بروز چنین مشکلی که خیلی کم در بین بیماران دیده می شود، می توان دوباره به متخصص مراجعه کرد و تمام این فاصله ها را با تار موهایی طبیعی پوشاند.

>> چرا بعضی از پزشکها معتقدند که تاتوی ابروها قبل از کاشت می تواند نتایج بهتری را برای بیمار به دنبال داشته باشد ؟

نکته بسیار جالبی که در زمینه تاثیر تاتو قبل از کاشت وجود دارد، این است که بعضی از پزشکها معتقدند که تاتو می تواند فاصله بین تارهای موهای ابروها را هنگام کاشت پر کند و در نتیجه می تواند تاثیر خوبی بر نتایج حاصل از کاشت بگذارد. البته در این مورد، لازم است با پزشکتان مشورت نمایید، شاید نظرات او با این توضیحات مغایرت داشته باشد.

>> چگونه می توان ورم چشمها را بعد از کاشت ابرو کاهش داد ؟

یکی از عوارض کاشت ابرو می تواند تورم چشم ها باشد. چشم ها به ابروها بسیار نزدیک هستند و هرگونه تغییر در ساختار ابروها می تواند روی چشم ها هم تاثیر بگذارد. برای کاهش ورم چشمها می توانید از کمپرس گرم استفاده کنید.

>> چه روشی برای خوابانده تر کردن موهای ابرو توصیه می شود ؟

موهای ابرو به طور طبیعی حالتی خوابیده دارند و کاشت در قسمت دم ابروها می تواند سخت تر از قسمت های دیگر ابرو باشد زیرا متخصص باید با مهارت زیادی، زاویه کاشت گرافت ها را به حداقل درجه ممکن برساند تا موهای این قسمت، خوابانده تر از بخش های دیگر ابرو بشوند. شما می توانید تا سه هفته از پانسمان فشاری بر روی ابروهایتان استفاده کنید تا حالت ابروهایتان خوابانده تر بشود.

>> عوارض کاشت ابرو 

عوارض کاشت ابرو موقتی می باشد و نباید زیاد نگران عوارض آن باشیم. عوارضی که ممکن است بعد از کاشت ابروی طبیعی بوجود بیاید، شامل قرمزی و تورم چشم ها، پوسته شدن محل کاشت ابروی طبیعی، خارش، قرمز شدن دور ابروها و غیره است.

اگر کاشت ابرو توسط متخصص مجرب کاشت ابروی طبیعی و در محیطی کاملا بهداشتی انجام شود، هیچ گونه عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت.

توجه داشته باشید که بعد از گذشت چند هفته، ابروهای کاشته شده ریزش پیدا می کنند که کاملا طبیعی ست و جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا قرار است موهای جدیدی در این قسمت رشد کند.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، ابروهای شما بقدری پرپشت و زیبا می شود که از نتیجه عمل کاشت ابرو خود، حیرت زده خواهید شد.

>> عکس کاشت ابرو 

شما عزیزان می توانید برای مشاهده تمامی نمونه کارهای کلینیک پوست و مو رز را از طریق این لینک مشاهده بفرمایید.

>> فیلم کاشت ابرو

همچنین از طریق این لینک میتوانید به فیلم کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز دسترسی پیدا نمایید.

>> هزینه کاشت ابرو 

هزینه تقریبی کاشت ابرو بستگی به گرافت های مو (تعداد تارهای موی پیوند زده شده) ، نوع روش کاشت ابروی طبیعی، ابزارها و تجهیزات کاشت ابروی طبیعی و کلینیک تخصصی پوست و مو دارد. در “کلینیک تخصصی پوست و مو رز کاشت ابروی شما بصورت کاملا طبیعی و بدون درد و خونریزی انجام می شود. در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو طبیعی، با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی