کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق ژل پشت دست

rozclinic امیر | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ب.ظ

تزریق ژل پشت دست

>> تزریق ژل پشت دست

همه می دانیم که نشانه های بالا رفتن سن و ظهور آثار پیری تنها در صورت نمایان نمی شوند و انسان می تواند این علائم را در اعضای دیگر بدن از جمله پشت دست ها نیز مشاهده کند.   تزریق ژل پشت دست   چروک های ایجاد شده در ناحیه پشت دستان پس از صورت دومین ناحیه ای است که بسیار در معرض دید قرار دارد. تزریق ژل پشت دست یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست است که چروک و لاغری این قسمت را از بین خواهد برد.   تزریق ژل پشت دست   تزریق ژل به پشت دست یک روش درمانی نوین است که در کلینیک های تخصصی پوست و مو و توسط پزشک متخصص انجام می شود. این شیوه به طرز قابل توجهی در محو کردن چروک های پوستی نقش دارد و انجام آن از مزایای خاص خود برخوردار می باشد.  

>> علت پیری پوست دست

یکی از مهم ترین علل پیری پوست دست از دست رفتن چربی های این ناحیه است. همچنین هنگامی که هیالورونیک طبیعی موجود در پوست کم شود، میزان چروک ها بیشتر شده و از سطح زیبایی و شفافیت آن کاسته خواهد شد. درنتیجه پوست پشت دست حالتی پیر و چروکیده به خود خواهد گرفت.  

>> نوع و میزان ژل تزریقی به پشت دست

متخصصان می توانند از ژل های مختلفی جهت جوانسازی پوست دست استفاده کنند. این در حالی است که تحقیقات نشان داده بهترین ژل برای تزریق به ناحیه پشت دست ژل آبرسان اسید هیالورونیک است که موجب می شود پوست به میزان کافی آب را جذب کند. با توجه به اینکه متخصص از ژل موقت، ماندگار یا نیمه ماندگار استفاده کند میزان ماندگاری نتایج می تواند کاملا متفاوت باشد. در بیشتر مواقع پزشک علاوه بر نوع ژل تزریقی به شرایط فرد و نیاز او نیز دقت می کند چرا که با توجه به ویژگی ها و شرایطی که افراد مختلف دارند نمی توان برای همه یک تصمیم یکسان گرفت. میزان ژل تزریقی به پشت دست نیز برای افراد مختلف متفاوت می باشد و با توجه به آناتومی دست فرد و نوع تشخیص متخصص ممکن است سطح معینی از ژل برای تزریق در نظر گرفته شود.  

>> مزایای تزریق ژل پشت دست

تزریق ژل به پشت دست ها دارای مزایای قابل توجهی می باشد و موجب می شود که افراد از اعتمادبنفس بالایی برخوردار شوند چرا که زیبایی ظاهری دستانشان به حالت اولیه و دوران جوانی بازگشته است.  

  1. بالا بودن میزان دوام و ماندگاری تزریق ژل به پوست
  2. حصول نتایجی عالی و بسیار طبیعی که پوست دست را دقیقا همانند حالت جوان و اولیه آن نشان می دهد.
  3. تزریق ژل به پشت دست یک روش ایمن و بی خطر است.
  4. این شیوه نیازی به گذراندن دوران نقاهت طولانی مدت ندارد.
  5. هزینه تزریق ژل پشت دست در مقایسه با سایر روش های زیبایی بسیار مناسب تر و کمتر است.
  6. پر حجم شدن پوست پشت دست و از بین رفتن تمامی چروک ها و نقص های آن
  7. نرم و صاف تر شدن پوست دست
  8. افزایش میزان جذابیت و زیبایی پوست پشت دست
  9. از بین رفتن زبری و خشکی و لاغری دست و رفع حالت توخالی بودن بین نواحی مختلف پشت دست

 

>> نحوه تزریق ژل پشت دست

با توجه به اینکه تزریق ژل در کدام یک از اندام های بدن صورت می گیرد پزشک نوع خاص و متناسبی را برای آن انتخاب خواهد کرد. برای مثال تزریق ژل به پشت دست که برای پر کردن چروک های سطحی پوست و افزایش حجم ناحیه به کار می رود ممکن است با نوع ژل تزریقی به لب ها و یا سینه ها متفاوت باشد. تزریق ژل که توسط پزشک متخصص انجام می گیرد در کلینیک تخصصی انجام می شود و به تمامی نکات لازم جهت اجرای آن کاملا توجه خواهد شد. بدین ترتیب پزشک ابتدا پوست دست را کاملا ضدعفونی و تمیز می کند و از یک ماده بی حسی جهت بی حس شدن آن استفاده خواهد کرد. گرچه بیشتر ژل ها دارای کمی ماده بی حس کننده می باشند اما برای راحت تر بودن بیمار پزشک از این ماده استفاده می کند تا تزریق خیلی بهتر و راحت تر برای وی انجام گیرد. در نتیجه یک ماده بی حس کننده خفیف برای کاهش درد این تزریق به پشت دست اعمال می شود. پس از اقدام اولیه میزان معینی از ژل با دقتی بسیار بالا به ناحیه زیر پوست تزریق خواهد شد. در این بخش از تزریق مهارت و تجربه پزشک بسیار بااهمیت تلقی می شود و سبب خواهد شد که درد به حداقل رسیده و ژل به طور مناسب در نواحی مختلف و مورد نیاز پخش شود. پس از تزریق ممکن است کمی التهاب سا درد در ناحیه حس شود که به مرور از بین می رود و شادابی و جوانی پوست مجددا به آن بر می گردد.  

>> کاندیدای مناسب تزریق ژل پشت دست چه افرادی هستند؟

  1. افرادی که دستانی لاغر دارند و فضای خالی بین اسکلت دست یا انگشتان آن ها خودنمایی می کند.
  2. افرادی که به علت افزایش سن دستانی چروکیده و نازیبا دارند.
  3. افرادی که به علت لاغری و وجود چروک های دست هایشان مدام از دستکش استفاده می کنند.
  4. افرادی که به زیبایی و جوانی پوست دستان خود اهمیت ویژه ای می دهند.

 

>> انتخاب بهترین کلینیک تزریق ژل پشت دست

همانطور که می دانید جهت انجام اقدامات زیبایی افراد باید توجه زیادی به خرج دهند تا بهترین کلینیک تخصصی پوست را انتخاب کنند. در واقع روند درمان در کلینیک های معتبر می تواند بسیار متفاوت از مکان ای نامعتبر باشد. یک نمونه از این تفاوت ها وجود جلسات مشاوره ای اختصاصی با پزشک متخصص است که بیمار را به طور کامل در جهات مختلف یاری خواهد کرد. همچنین در کلینیک های تخصصی برای تزریق ژل به پشت دست از انواع بسیار باکیفیت آن استفاده می شود تا میزان ماندگاری نتایج را به حداکثر ممکن برساند. متاسفانه اقدام ناشیانه برخی از افراد غیرمتخصص سبب تزریق بیش از حد ماده به احیه مورد نظر می شود که می تواند عوارض مختلفی را به همراه داشته باشد.  

>> ایجاد بهبودی پس از تزریق ژل پشت دست

پس از تزریق ژل پشت دست بهبودی بسیار سریع حاصل می شود و فرد می تواند پس از چند روز مراقبت از دستان خود بسیاری از فعالیت های عادی روزمره را انجام دهد.  

>> ماندگاری تزریق ژل پشت دست چقدر است؟

میزان ماندگاری تزریق ژل به پشت دست به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال یکی از موارد مهم تاثیرگذار در این امر نوع مراقبت های پس از تزریق ژل است که اثر شگرفی در حفظ سلامت پوست و افزایش ماندگاری نتایج حاصله دارد. معمولا بهتر است این تزریقات هر چند مدت یکبار تمدید شوند تا کم کم اثرات دائمی آن ها مشاهده شود. ماندگار ترین و بهترین ژل های تزریقی معمولا از شش ماه تا دو سال ماندگاری دارند و به مرور زمان از میزان اثربخشی آن ها کاسته شده و در انتها اثر آن ها از بین خواهد رفت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی