کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق ژل لب و فیلم تزریق ژل لب در کلینیک پوست و مو

rozclinic امیر | دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ

>> تزریق ژل لب

مقاله امروز " کلینیک پوست و مو رز" به تزریق ژل لب اختصاص دارد؛ با ما همراه باشید تا در مورد مزایا، عوارض و سایر مسائل مربوط به تزریق ژل لب، اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.تزریق ژل لب یکی از راه هایی ست که به لبهای شما حجم بیشتری می بخشد. امروزه برای حجیم سازی لبها از فیلری استفاده می شود که روی پوست و لبهای بیمار، قابل تزریق ژل باشد.

فیلرهای زیادی برای تزریق وجود دارند ولی معروفترین آنها از ماده ای شبیه به اسید هیالورونیک ساخته شده است. اسید هیالورونیک، بطور طبیعی در بدن وجود دارد که به افزایش حجم لب شما کمک می کند. این فیلرها را در اصطلاح " فیلرهای اسید هیالورونیک " می نامند. در گذشته از " کلاژن " بعنوان فیلر استفده می شد که الان از آن کمتر در ساخت فیلرها استفاده می شود. فیلرهای اسید هیالورونیک بدون عوارض هستند و اثرات آنها در روی لبها ماندگارتر است.

 

تزریق ژل لب

>> نحوه تزریق ژل لب

تزریق ژل لب توسط متخصص تزریق ژل و در کلینیک پوست و مو انجام می شود و مدت زمان لازم برای تزریق ژل، بسیار کوتاه است و ظرف چند دقیقه، ژل روی لب ها تزریق می شود.

قبل از تزریق ژل لب، بی حسی موضعی تزریق می شود تا بیمار هیچ دردی را احساس نکند. نقاطی از لب که باید تزریق ژل انجام شود، توسط پزشک مشخص می شود و متخصص با کمک سوزن هایی کوچک به آرامی در روی لبها ژل را تزریق می کند.

بعد از تزریق ژل، برای کاهش درد و کبودی لبها مقداری یخ به بیمار داده می شود ولی نباید به نقاط تزریق شده، هیچگونه فشاری وارد شود. بیمار نباید از وسایل آرایشی برای لبها استفاده کند.نتایج حاصل از تزریق ژل لب، بلافاصله پس از اتمام تزریق ژل قابل مشاهده است و بعد بهبودی کامل بیمار، لبها به حالت طبیعی و پر حجم خود باز می گردد.

 

تزریق ژل

 

>> اثرات تزریق ژل لب

تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک در لبها، اثراتی را به دنبال دارد که می تواند باعث زیبایی بیشتر لبهای شما بشود؛ اثرات تزریق ژل لب عبارت است از:

  1.  تغییر شکل لبها
  2.  تغییر ساختار لبها
  3.  افزایش حجم لبها

این اثرات بعد از تزریق ژل تقریبا تا 6 ماه ماندگاری دارند و بعد از گذشت این مدت، باید اسید هیالورونیک بیشتری روی لبها تزریق بشود تا حجم لبها همچنان ثابت بماند. البته فیلرهای اسید هیالورونیک بسیار متنوع هستند و برندهای متفاوتی این فیلرها را می سازند.

در هنگام تزریق ژل، توجه داشته باشید که فیلر لبهای شما از اسید هیالورونیک تشکیل شده باشد؛ متخصص هم در این زمینه به شما راهنمایی های زیادی خواهد کرد. در ترکیبات بیشتر فیلرها، از ماده ای به نام لیدوکائین هم استفاده می شود که باعث بی حسی موضعی بیمار در حین تزریق ژل می شود و در نتیجه به بیمار کمک می کند تا درد کمتری را احساس نماید.

>> فواید و مزایای تزریق ژل لب

به محض اینکه فیلرهای اسید هیالورونیک روی لبهای بیمار تزریق شود، ژلی که در این فیلر وجود دارد از بافتهای لب محافظت می کند و باعث تغییر شکل لبها هم می شود. فواید استفاده از فیلرهای اسید هیالورونیک عبارت است از:

  1. کنترل حجم لب ها : مقدار فیلری که روی لبها تزریق می شود، کاملا قابل کنترل است. متخصص با توجه به خصوصیات ظاهری بیمار، میزان مشخصی از ژل را روی لبهای بیمار تزریق می کند.
  2. تزریق آرام فیلر: تزریق ژل لب به آرامی و در طول جلسات متفاوتی انجام می شود تا بیمار به نتایج دلخواه خود برسد. 
  3. هر گونه توده و برآمدگی بیش از حد روی لبها را می توان به آسانی برطرف کرد : ممکن است در اثر حرکت لبها، برآمدگی و توده های خاصی روی لبها ایجاد شود که با سایر قسمت های لب هماهنگ نباشد؛ در اینصورت جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا متخصص می تواند این مشکلات را به آسانی برطرف نماید.
  4. کبودی کمتر لبها : تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک در مقایسه با سایر فیلرها، کبودی و تورم کمتری را برای بیمار به دنبال دارد.
  5. نتایج ماندگار: تزریق ژل لب، نتایج بلند مدتی را برای بیمار بدنبال دارد ولی اثرات آن دائمی نیست.
  6. احتمال بروز واکنش آلرژیک در بدن بیمار بسیار کم است : ساختار فیلرهای اسید هیالورونیک مشابه ترکیباتی ست که در بدن یافت می شود و در نتیجه احتمال بروز واکنش آلرژیک بسیار کم است. اگر نسبت به لیدوکائین موجود در این فیلرها حساسیت دارید، قبل از تزریق ژل لب به متخصص خود اطلاع بدهید.

>> عوارض تزریق ژل لب

اثرات جانبی فیلرهای اسید هیالورونیک موقت هستند و بعد از چند روز بطور کامل برطرف می شوند. عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل لب عبارت است از:

  1. خونریزی خفیف از لبها
  2. کبودی و تورم
  3. قرمزی و التهاب لبها
  4. تبخال در اطراف لبها
  5. عوارض و اثرات جانبی جدی تر شامل موارد زیر است:
  6. کبودی و تورم شدید که 7 الی 10 روز ادامه می یابد
  7. عدم تقارن لبها (بخش هایی از لب حجیم تر از قسمت های دیگر آن است)
  8. یجاد توده و برجستگی های نامنظم در لبها که فرم طبیعی لبها را از بین می برد
  9. عفونت
  10. تزریق ژل به رگ های خونی باعث از بین رفتن بافت های لب می شود
  11. زخم، اسکار یا خشکی لبها
  12. واکنش آلرژیک لبها باعث قرمزی، تورم و یا خارش اطراف لبها می شود

اگر بعد از تزریق ژل، لبهایتان تورم شدیدی داشت، حتما با متخصص تماس بگیرید.

>> آیا کاندید مناسبی برای تزریق ژل لب هستید ؟

کاندید مناسب برای تزریق ژل کسی است که توقعات واقع بینانه ای از نتایج تزریق ژل لب داشته باشد و برای خوشحالی دیگران و یا شبیه شدن به یک فرد دیگر، اقدام به تزریق ژل نکند. قبل از اینکه بخواهید در مورد تزریق ژل لب اقدامی بکنید، باید از نظر سلامت در وضعیت خوبی قرار داشته باشید و سیگار هم نکشید.

اگر مبتلا به بیماری های زیر هستید، کاندید خوبی برای تزریق ژل لب نخواهید بود :

  1. عفونت هایی مانند تبخال و برفک
  2. دیابت
  3. لوپوس
  4. مشکلات انعقاد خون

اگر تاکنون تبخالی در اطراف لبهایتان داشته اید، اگر داروی خاصی مصرف می کنید و رژیم غذایی خاصی دارید، حتما به پزشک پوست و مو خود اطلاع بدهید.

>> هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل، نقاطی که ژل تزریق می شود و میزان تجربه و مهارت متخصص دارد. معمولا هزینه تزریق ژل به تعداد سرنگ هایی بستگی دارد که با آن ژل تزریق می شود. بیشتر بیماران برای تزریق ژل لب به 1 الی 2 سرنگ نیاز خواهند داشت.

>> عکس تزریق ژل لب

شما کاربران گرانقدر می توانید از طریق این لینک به نمونه عکس تزریق ژل در کلینیک پوست و مو رز دسترسی پیدا نمایید.

>> فیلم تزریق ژل لب

همچنین از طریق این لینک قادر به مشاهده نمونه فیلم تزریق ژل لب خواهید بود.

کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق ژل را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

  • rozclinic امیر

تزریق ژل لب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی