کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کاشت مو با بانک موی ضعیف

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۳ ب.ظ

کاشت مو با بانک موی ضعیف

>> کاشت مو با بانک موی ضعیف

بانک مو برای کاشت موها یکی از فاکتورهای بسیار مهم به شمار می آید. بدون وجود بانک مویی که حجم و تراکم خوبی از فولکیول های اهدایی داشته باشد، فرآیند کاشت مو نمیتواند انجام بشود. بانک مو به بخش هایی گفته می شود که در آن ریشه های مو برای اهدا به نقاط طاس و بدون مو انتخاب می شوند .

کاشت مو با بانک موی ضعیف

>> خصوصیات بانک مو

بانک مو دارای فولیکول هایی است که به محض کاشت در نقاط طاس به رشد معمولی خود ادامه می دهند و در جایگاه جیدید خود فیکس و ثابت می مانند. بانک مو هیچوقت تحت تاثیر هورمون اندروژن قرار نمی گیرد و حتی با وجود اینکه جلوی سر دچار ریزش شدیدی بشود، باز هم ثابت می ماند و کیفیت فولیکل های خود را حفظ می کند.

کاشت مو با بانک موی ضعیف

>> بانک مو در تکنیک های FUE و FUT

تکنیک FUT که بیشتر در گشته از آن استفاده می شد و با جدا سازی برشی نواری از پشت سر بیمارهمراه بود، اسکار خطی عریضی را از خود برجای میگذاشت که حتی تا گوش ها هم ادامه پیدا می کرد. تکنیک FUE که جدید تر است، اسکار زیادی را به دنبال ندارد و ریشه های مو یکی یکی اسخراج و در نقاط طاس کاشته می شوند؛ بدون اینکه هیچ اثری در ناحیه اسکالپ از خود بر جای بگذارند. درکاشت مو به روش FUE از ابزاری به اسم میکرومتر استفاده می شود که دارای سر بسیار کوچکی است و آسیبی به اسکالپ وارد نمی کند.

>> شیو نقاط اهدا کننده مو قبل ار کاشت مو

شیو موهای بیمار، یکی از کارهایی است که باید قبل از کاشت مو انجام بشود ولی باز هم بستگی به نظر بیمار دارد زیرا میتوان فقط بخشهایی از پشت سر را شیو کرد که قرار است فولیکول ها را از آن ها استخراج کنیم. البته بیشتر بیماران ترجیح می دهند که تمام بخش های موهای پشت سر خود را شیو کنند تا متخصص بتواند راحت تر فولیکول ها را از بانک مو استخراج کند.

>> آیا بعد از کاشت موها، دوباره در بخش اهدا کننده مویی رشد می کند؟

در طول فرآیند کاشت مو، ریشه هایی استخراج می شود که سالم و دست نخورده باشند و هر فولیکولی که استخراج می شود، حداقل باید شامل 4 تار مو باشد تا در نقاط طاس شاهد رشد حجم زیادی از این موها باشیم و هم اینکه با استخراج فولیکول های سالم، بخش اهدا کننده آسیب کمتری می بیند چون این ریشه ها بافت های زیرین اسکالپ استخراج میشوند و رشد دوباره آنها تقریبا امکان پذر نیست.

>> کاشت مو طبیعی با بانک موی ضعیف

در بعضی از بیماران، بخش های اهدا کننده فولیکل به اندازه کافی وجود ندارد و حجم خیلی کمی هم دارند. ریشه های مو ممکن است فقط شامل یک تار مو باشند یا اینکه موی بیمار خیلی نرم و خیلی نارک باشد. یکی از دلایلی که بیمار برای بار دوم اقدام به کاشت مو می کند این است که بانک موی آنها فولیکل کافی برای اهدا ندارد . در این شرایط، بیماران باید وضعیت خود را قبول کنند و با واقعیت کنار بیایند چون اگر آنها یک بار دیگر هم اقدام به کاشت مو بکنند، بعضی از بخش های طاس موی سر آنها نمی تواند به خوبی پوشش داده بشود. بهتر است با متخصص خودتان در مورد بخش های اهدا کننده فولیکول یا بانک مو صحبت کنید تا قبل از کاشت مو وضعیت شما مشخص بشود.

>> وضعیت بانک مو در حین کاشت مو و بعد از آن

بعداز اینکه فولکیول ها از بانک مو استخراج شدند، استرلیزه و ضدعفونی می شوند و از آنها به خوبی مراقبت می شود تا از انتقال عفونت یا خونریزی در اثر فاکتورهای خارجی یا اثرات جانبی دیگر جلوگیری بشود. بعد از کاشت مو به بیماران قرص های آرام بخش و آآنتی بیوتیک داده می شود تا بعد از برطرف شدن اثرات بی حسی، بیمار احساس درد و سوزش در نقاط اهدا کننده فولیکول نداشته باشد. باندهای روی سر در روز دوم برداشته می شوند و بعداز برداشت باندها، بخش های اهدا کننده تمیز و ضدعفونی می شوند تا اثر هرگونه لخته خون و یا پوستی از روی آنها پاک بشود .

>> بانک مو؛ یکی از شرایط لازم برای کاندیدهای کاشت مو

در جلسه مشاوره قبل از کاشت مو، تمام خوصیات بیمار بررسی می شود تا زمانی برای کاشت مو اقدام کند که مشکل خاصی نداشته باشد. یکی از شرایط لازم برای کاندیدهای کاشت مو این است که فرد بانک موی خوبی داشته باشد و افرادی که بانک موی خوبی ندارند، روند کاشت مو با مشکلات زیادی مواجه می شود؛ مثلا نمیتوان مقدار گرافتی که مورد نیاز است را از سر بیمار استخراج کرد و یا فولیکول ها خیلی ضعیف و شکننده هستند و کیفیت خوبی برای کاشت در نفاط طاس را ندارند که باعث می شود این افراد نتوانند برای کاشت مو های خود اقدام کنند.

>> آیا راهی برای کاشت مو در افرادی که بانک موی ضعیفی دارند هم وجود دارد؟

خوشبختانه، تکنیک ها و روش های کاشت مو پیشرفت زیادی کرده است و در مواردی که بیمار بانک موی خوبی نداشته باشد، میتوان گرافت ها را از بخش های دیگر بدن استخراج کرد. بانک مو معولا شامل موهای پشت سر فرد می شود و در مواردی که بیمار بانک موی خوبی نداشته باشد، میتوان از موهای بدن استفاده کرد. معمولا اکثر افراد در بدنشان موهایی دارند که کیفیت خوبی دارد و می توان آنها را به نقاط طاس منتقل کرد. از بخش های مختلفی از بدن بیمار می توان برای استخراج فولیکول ها استفاده کرد؛ مثل قفسه سینه، پشت بدن و حتی ریش آقایان. موهای بدن با موهای سر تفاوت های زیادی دارند و نحوه رشد آنها با یکدیگر فرق می کند و شما نباید انتظار داشته باشید که به کاشت موهای بدن به اندازه کاشت موهای سر موفقیت آمیز باشند. در بیشتر بیماران، نتایج کاشت موی بدن از ماه ششم به بعد مشخص می شود.

>> نکاتی مهم در استفاده از موهای بدن برای کاشت مو

  1. تجربه متخصص در زمینه کاشت موهای بدن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا موهای بدن تفاوت های زیادی با بانک مو دارند.
  2. تجربه تیم پزشکی هم بسیار مهم است. جهت و ساختار موهای بدن با بانک مو فرق می کند.
  3. موهای بدن باید در جهت درستی استخراج بشوند وبعد از نگه داری وهیدراته کاشته بشوند
  4. در اسکالپ باید شکافها را با دقت زیادی ایجاد کرد تا نتیجه کاشت، طبیعی بشود
  5. باید از تکنیک درستی برای استخراج فولیکول های بدن استفاده بشود تا به گرافت ها آسیب کمتری برسد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

کاشت مو

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی