کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کاشت مو چقدر زمان می برد؟

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ب.ظ

کاشت مو چقدر زمان می برد؟

>> کاشت مو چقدر زمان می برد؟

مدت زمان لازم برای کاشت مو به فاکتورهای متعددی بستگی دارد مثل :   کاشت مو چقدر زمان می برد؟ 

1- تعداد گرافت هایی که در نقاط طاس و بدون مو کاشته می شوند

تعداد گرافت ها یا ریشه های موهایی که استخراج شده اند و سپس کاشته می شوند، مدت زمان لازم برای جراحی کاشت مو را تعیین می کنند. هر گرافت میتواند شامل 1 الی 5 تار مو باشد. بسیاری از کلینیک ها، چندین تار مو را در قالب یک گرافت در می آورند تا بتوانند با کاشت یک گرافت شاهد رشد 5 تار مو در سر باشند.

2- ادامه فرآیند کاشت مو

کاشت مو به روش های متفاوتی انجام ی شود و هر کدام از این روشها از نظر مدت زمان کاشت با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

کاشت مو چقدر زمان می برد؟ 

>> زمان لازم برای کاشت مو به روش FUE:

در روش FUE یا استخراج فولیکولی موها، هر واحد فولیکولی به طور جداگانه استخراج می شود. روش FUE تقریبا به زمان زیادی نیاز دارد و به تجربه و مهارت تیمی پزشکی در استخراج سریع و موفقیت آمیز فولیکول ها هم بستگی دارد. معمولا بهترین تیم پزشکی میتواند 3500 گرافت مو را در عرض 8 ساعت استخراج کند.

>> زمان لازم برای کاشت مو به روش FUT:

روش FUT یا کشت موی نواری، از برش نواری که از سر برداشته می شود، گرافت های مو استخراج می شوند. نواری که از روی سر بیمار برداشته می شود به تکنیسین باتحربه ای داده می شود تا آن را تشریح کند و گرافت های مو را با دقت از آن جدا کند. معمولا کاشت مو به روش FUT 4 الی 6 ساعت طول می کشد.

>> مقایسه دقیق تر زمان لازم برای کاشت مو به روش های FUE و FUT

  1. تعداد گرافت ها: 1500 تا 1000    مدت زمان لازم در روش FUE: 6 ساعت   مدت زمان لازم در زوش FUT: 4 ساعت
  2. تعداد گرافت ها: 1500 تا 2500    مدت زمان لازم در روش FUE: 7 ساعت   مدت زمان لازم در زوش FUT: 5 ساعت
  3. تعداد گرافت ها: 2500 تا 3500  مدت زمان لازم در روش FUE: 8 ساعت   مدت زمان لازم در زوش FUT: 6 ساعت
  4. تعداد گرافت ها: بیشتر از 3500  مدت زمان لازم در روش FUE: در طول 2 روز انجام می شود.  مدت زمان لازم در زوش FUT: 8 ساعت

>> آیا کاشت مو به روش نئوگرافت به زمان کوتاه تری نیاز دارد؟

یکی از بزرگترین دلایلی که بسیاری از افراد علاقه دارند که از تکنیک نئوگرافت برای کاشت موهای خود استفاده کنند این است که این فرآیند در زمان کوتاه تری انجام می شود. نئوگرافت به دوره ریکاوری کوتاه تری هم نیاز دارد. مدت زمانی که شما درکلینیک صرف کاشت موهایتان به روش نئوگرافت می کنید، هم بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد که مهم ترین آن تعداد گرافت هایی است که باید استخراج بشود و وسپس با تکنیک نئوگرافت در نقاط طاس گذاشته بشود. در بیشتر بیماران کاشت مو به روش نئوگرافت حدودا 5 ساعت طول می کشد. کاشت مو به روش نئوگرافت دو بخش بسیار مهم دارد؛ اولین بخش آن استخراج فولیکول های مو است و دومین بخش هم قرار دادن آنهاست.

1- استخراج :

در این بخش از فرآیند نئوگرافت، شما باید به مدت 2 تا 4 ساعت دراز بکشید. متخصص از بی حسی موضعی در پشت قسمت اسکالپ (بخش اهدا کننده) استفاده میکند. دسته های مختلف فولیکول ها با کمک ابزار مخصوصی استخراج می شوند. بعضی از بیماران در طول این فرآیند حتی میخوابند. متخصص تمام چیزهایی که باعث راحتی شما در طی فرآیند نئوگرافت می شود را فراهم می کند. بعد از اینکه کار استخراج فولیکول ها به اتمام رسید، شما میتوانید به دستشویی بروید یا چیزی بخورید و استحراحت کنید و لازم نیست که بلافاصله بعد از اتمام بخش اول، بخش دوم فرآیند کاشت مو به روش نئوگرافت را آغاز کنید.

2- قرار دادن فولیکول ها :

در این بخش از فرآیند نئوگرافت، میتوانید موهای طبیعی خودتان را دوباره پس بگیرید. بیمار باید صاف بنشیند تا قمست پذیرنده فولیکول یا نقاط طاس سر به صورت موضعی بی حس بشود. فولیکول ها در نقاط طاس به شیوه ای بسیار طبیعی گداشته می شوند؛ فولیکول ها طبق الگویی در نقاط طاس یا کم پشت قرار داده می شوند که شما و متخصص از قبل در مورد آن تصمیم گرفته بودید. مذت زمانی که فولیکول ها در نقاط طاس قرار داده می شوند، بسیار متفاوت است و به اهداف شما از کاشت مو و مقدار فولیکولی که احتیاج دارید در روی نقط مورد نظر از سرتان قرار داده بشوند بستگی دارد. درست مثل مرحله قبل میتوانید در حین قرار دادن فولیکول ها با بقیه افراد صحبت کنید، اکانت خودتان را در شبکه های اجتماعی چک کنید و یا حتی به موسیقی گوش کنید. خلاصه اینکه شما می توانید هر کاری که دوست دارید را انجام بدهید تا زمان کاشت مو برای شما زودتر بگذرد و خسته نشوید.

>> مدت زمان لازم برای کاشت مو در بیمارانی که بخش زیادی از سرشان طاس و بدون مو است

میزان طاسی مو در هر بیماری متفاوت است و در بیمارانی که بخش زیادی از سرشان طاس است، به مدت زمان کاشت مو افروده می شود. در افرادی که بخش زیادی از سرشان طاس است، ابتدا بی حسی موضعی به ناحیه اسکالپ تزریق می شود. این دسته از بیماران میتوانند در طول فرآیند کاشت موهای خود فیلم تماشا کنند و یا کارهای دیگری را انجام بدهند. مرحله اول کاشت مو ممکن است بین 3 تا 6 ساعت طول بکشد. در بخش اول کاشت مو، فوایکولها در جلوی مو کاشته می شوند و برای بخش های دیگر سر برای جلسه بعدی برنامه ریزی می شود. معمولا جلسه بعدی هم 10 هفته بعد تعیین می شود. بیمار می تواند در فاصله این دو جلسه به خوبی استراحت کند.

>> دوره ریکاوری بعد از کاشت مو چقدر زمان می برد؟

بعد از اتمام مراحل کاشت مو، بیماران دغدغه زمان لازم برای دوره بهبود و ریکاوری خود را دارند. در تکنیک نئوگرافت، بیماران می توانند با گذشت چند روز دوباره فعالیت های خود را شروع کنند. بعد از گذشت 7 الی 10 روز، موهای کاشته شده در زیز اسکالپ ریشه می زنند و موهای شما به خوبی رشد می کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد کاشت مو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

کاشت مو

کلینیک پوست و مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی