کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

rozclinic امیر | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ

کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

>> کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

آیا می دانید که از کدام دستگاه باید رفع موهای زائد خودتان استفاده کنید؟ ان دی- یاگ؟ الکساندرایت؟ یا دستگاه های دیگر؟ دستگاه لیزر، انواع بسیار مختلفی دارد که هر کدام خصوصیات و کاربردهای مخصوصی دارند.   کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد   شرکت های زیادی هستند که هر روزه از تکنولوژی های جدیدی در ساخت دستگاه های لیزر استفاده می کند تا نتایج بهتری را برای رفع موهای زائد به دنبال داشته باشد.   شما باید تفاوت بین دستگاه های مختلف لیزر را بشناسید تا بدانید که کدام دستگاه مناسب پوست و موهای شماست. در این مقاله به چند تا از معروفترین دستگاه های لیزر می پردازیم مثل ان- دی یاگ، لکساندرایت، دایود، رابی و غیره. هر کدام ار این دستگاه ها مزایا و معایب خودشان را دارند.

کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب موها و پوست می باشد

1- لیزر موهای زائد با دستگاه ان دی-یاگ

کاربرد : برای پوست های تیره

نحوه عملکرد دستگاه ان- دی یاگ :

یکی از معیارهای اندازه گیری پرتو لیزر، قابلیت جذب ملانین است و یا سرعتی که پرتو و گرمای دستگاه لیزر در هنگام برخورد با ملانین (رنگدانه های پوست و مو) دارد. برای پوست های تیره از دستگاه ان-دی یاگ برایی لیزر موهای زائد استفاده می شود زیرا سرعت جذب ملانین در دستگاه ان-دی یاگ ضعیف تر و پایین تر از دستگاه های دیگر است. طول موج پرتوهای ان دی یاگ طولانی است و در نتیجه برای لیزر موهای زادئد پوست های تیره عوارضی را به دنبال ندارد و می تواند از ملانین های پوست عبور کند و به فولیکول ها برسد. بهرحال دستگاه ان دی یاگ به دنبال ملانین های متمرکزتر است و بر روی پوست هایی که سفید هستند، تاثیر زیادی در رفع موهای زائد ندارد.

مزایا :

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، طول موج طولانی دستگاه ان دی یاگ می تواند فولیکول های موها را به راحتی تخریب کند.

معایب :

سرعنت جذب ملانین این دستگاه خیلی کم است و تعداد جلسات بیشتری لازم است تا دستگاه ان دی یاگ بتواند نتایج بهتری را برای بیمار فراهم کند. علاوه بر این، ممکن است بیمار درد بیشتری را در هنگام استفاده از دستگاه ان دی یاگ احساس کند ولی شاهد تغییر چندانی در حجم و تعداد موهای زائد خود نباشد. برندهای معروف دستگاه ان-دی یاگ : کیوترا کول گلاید، سینوشور الایت، کندلا جنتل یاگ

2- لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

کاربرد : برای پوست های چرب

نحوه عملکرد دستگاه الکساندرایت :

این دستگاه لیزر موهای زائد، طول موج طولانی تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد ولی به بلندی طول امواج دستگاه ان- دی یاگ نیست. از دستگاه الکساندرایت برای انواع متختلفی از پوست میتوان استفاده کرد؛ مخصوصا برای پوست های چرب.

مزایا :

شاید مهم ترین مزیت دستگاه الکسانداریت این باشد که میتوان از آن برای رفع موهای زائد بخش های بزرگ تر بدن استفاده کرد زیرا این دستگاه عملکرد سریع تری دارد و با پالس های منظم خود نواحی بزرگ را پوشش میدهد. یکی از سریع ترین روش ها برای لیزر موهای زائد پست بدن و یا کل پاها؛ استفاده از دستگاه الکساندرایت است.

معایب :

علی رغم طول موج بلند آن؛ همچنان سرعت زیادی در جذب ملانین دارد پس احتمال تغییر رنگ پوست بیمار و سوختگی در همه وجود دارد؛ بخصص افرادی که پوست روشن تری دارند.

برندهای معذروف دسنگاه الکساندرایت :

کاندلا ججنتل لیز، سنوشور آپوجی، اپی تاچ پلاس

3- لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

 کاربرد : برای انواع پوست معمولی

نحوه عملکرد دستگاه دایود :

دستگاه دایود یکی از جدیدترین و معروفترین سیستمم هایی است که امروزه برای لیزر موهای زائد بکار می رود.

 مزایا :

دستگاه دایود، پرتوهایی از خود منتشر می کند که هم طول موج های کوتاه دارند و هم طول موج های بلند پس دستگاه دایود میتواند ملانین را به خوبی جذب کند و به عمق فولیکول های مو نفوذ کند. طول موج های بلند دستگاه دایود، ریسک آسیب های پوستی را هم کاهش داده است.

معایب :

اشکال اصلی لیزر دایود این است که دستگاه جدیدی است و هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس عموم قرار ندارد

برندهای معروف دستگاه دایود :

لایت شیر، اس ال پی 1000 ، لیزرلایت سوپرانو ایکس ال

4- لیزر موهای زائد با دستگاه رابی

کاربرد : برای پوست های سفید و خیلی رشن

نحوه عملکرد دستگاه رابی :

دستگاه رابی، قدیمی ترین وسیله برای لیزر موهای زائد است . دستگاه رابی نسبت به سایر دستگاه های لیزر، سرعت بالاتری در جذب ملانین دارد که برای لیزر موهای زائد در افرادی که پوست سفید و خیلی روشنی دارند، بسیار مناسب است.

مزایا :

در رفع موهای رائد بسیار موثر است

معایب :

دستگاه رابی با سرعت بالای جذبی که دارد پوست فرد را مستعد تغییر رنگ می کند؛ بخاطر همین باید برای پوست های سفید از آن استفاده کرد.

برندهای معروف دستگاه رابی :

پالومر ای 2000، رابی استار

5- لیزر موهای زائد با دستگاه آی پی ال

کاربرد : برای پوست های روشن

نحوه عملکرد دستگاه آی پی ال :

دستگاه آی پی ال از طیف های وسیعی برای رفع موهای زائد استفاده می کند. تفاوت اصلی بین دستگاه ای پی ال و سایر دستگاه ها، نوع نورهای آن است. آی پی ال با پالس های (ضربات) زیادی که بر روی سطح پوست وارد می کند، باعث کاهش موهای زائد می شود. آی پی ال، طول موج هایی متفاوتی دارد که بین 500 تا 1200 نانومتر قرار دارند. برعکس بقیه، دستگاه آی پی ال با لامپ نور کار میکند.

مزایا :

دستگاه آی پی ال با طول موج های مختلفی که دارد به پوست آسبی نمی رساند. لیزر موهای زائد با دستگاه آی پی ال زیاید طول نمی کشد و خیلی سریع انجام می شود.

معایب :

دستگاه آی پی ال نسبت به دستگاه های دیگر، تاثیر کمتری در رفع موهای زائد دارد و به جلسات بیشتری نیاز دارد. بیشتر بیماران در هنگام لیزر موهای زائد خود با دستگاه آی پی ال، احساس درد می کنند. این دستگاه برای پوست های تیره و برنزه مناسب نیست.

برندهای معروف دستگاه آی پی ال :

تریا فر ایسک، فیلیپس لومئا پرستیز، براون سیلک اکسپرت، رمینگتون آی لایت پرستیز شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

جهت ورود به وبسایت کلینک پوست و مو رز بر رو لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی