کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ب.ظ

برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

>> چاقی بعد از لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک یک روش غیرتهاجمی جهت لاغری اندام های بدن به شمار می رود که از آن به عنوان روش لاغری یک روزه نیز یاد می شود. لیپوماتیک اثرات مثبت فراوانی دارد و نکته حائز اهمیت در این روش عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک است که آن را به یک شیوه مطمئن و پرطرفدار تبدیل  کرده است.   چاقی بعد از لیپوماتیک

>> با لیپوماتیک از برگشت چربی های اضافی خداحافظی کنید

زنان و مردان در جامعه امروزی به داشتن یک اندام زیبا و متعادل اهمیت فراوانی می دهند. نداشتن چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن و دارا بودن یک استیل جذاب و خواستنی سبب می شود که آن ها انگیزه بیشتری برای رجوع به جراحی های زیبایی داشته باشند. لیپوماتیک یکی از روش های مدرن و امروزیست که به آرزوی این افراد تحقق می بخشد و با خارج نمودن چربی های موضعی زیر پوست، موجبات لاغری را برای آن ها فراهم خواهد کرد.   چاقی بعد از لیپوماتیک   در واقع نباید فراموش کرد که افراد دارای اضافه وزن که بیش از همه چاقی اندام های شکم و پهلو آن ها را رنج می دهد، به دنبال جراحی های زیبایی هستند که قابل اطمینان بوده و پس از مدتی با برگشت چاقی مواجه نشوند. در این میان بهترین روشی که برای لاغری موضعی بدون بازگشت چربی ها، به این افراد پیشنهاد می شود لیپوماتیک است. لیپوماتیک روش دائمی حذف چربی های اضافی بدن است که اثراتی معجزه آسا از بازگشت چربی ها پس از عمل نیز جلوگیری خواهد کرد.  

>> نگرانی افراد از برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که افراد پس از تخلیه چربی های اضافی اندامشان دارند اینست که آیا ممکن است مجددا چاق شوند و به حالت اولیه قبل از جراحی لیپوماتیک بازگردند؟ در واقع در پاسخ به این دل نگرانی باشد گفت که چربی های برداشته شده از ناحیه برای همیشه و بطور مداوم از بین خواهند رفت و حتی اگر فرد چاق شود حداقل در ناحیه ای که لیپوماتیک برایشان انجام شده است این اتفاق نمی افتد.  

>> دلیل عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک چیست؟

اگر مایلید تا در مورد حقایق پشت پرده جراحی لیپوماتیک و دلیل عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. مهم ترین و اصلی ترین دلیل عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک خروج سلول های چربی از بدن و عدم توانایی آن در تولید و ساخت مجدد این سلول ها به میزان خارج شده است. در نتیجه توان چاق شدن ناحیه بسیار کم خواهد شد. در واقع در بدن هر فرد به علت تجمع سلول های چربی در اندام های بدن، استعداد وی را برای چاق شدن یا نشدن مشخص خواهد کرد. نکته بسیار جالب اینست که تنها تا شش سالگی تعدا سلول های چربی افزایش پیدا می کنند و پس از این سن این امر متوقف خواهد شد. پس از شش سالگی فقط حجم سلول های چربی است که زیادتر می شود. بدین ترتیب باید بسیار مراقب بود که از چاق شدن تا سن شش سالگی تا حد ممکن جلوگیری کرد. بدیهی است که اگر تعدا این سلول ها تا شش سالگی زیاد باشد پس از آن فرد از استعداد چاقی بالایی برخوردار خواهد بود. در بانوان چاق، چاقی در اندام های ران و باسن و در آقایان چاق این موضوع بیشتر در پهلو ها و شکم نمایان می شود. زمانی که فرد رژیم غذایی می گیرد و یا با ورزش خود را لاغر می کند، تنها حجم سلول های چربی خود را کم کرده است و عملا بر میزان و تعداد سلول های چربی هیچ اثری نگذاشته است. لذا به راحتی می توان نتیجه گرفت که با اندکی نارعایتی و یا شکستن رژیم سریعا به چاقی اولیه خود بازمی گردد. افرادی که با این شیوه لاغر می شوند همیشه باید میزان کالری های ورودی به بدن خود را کنترل نمایند و توازن و تعادل ایجاد شده را برهم نزنند. اما کسانی که جراحی لیپوماتیک را انجام می دهند با برداشت و حذف سلول های چربی برای همیشه از چاق موضعی اندام مورد نظر رهایی می یابند و نتایجی مطلوب و دلخواه را بدست خواهند آورد.  

>> میزان برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

با توجه به مطالب ذکر شده اکنون شما به راحتی می توانید نتیجه بگیرید که در میان تمامی روش های موجود جهت لاغری موضعی بدن، لیپوماتیک بهترین اثربخشی را دارا می باشد. جراحی لیپوماتیک به ماندگاری سایز بدن کمک می کند و بدون اینکه فرد در آینده با چاقی اندام جراحی شده مواجه شود می تواند به زندگی خود ادامه دهد. جراحی لیپوماتیک مفیدترین و مطمئن ترین روشی است که سبب کاهش تعداد سلول های چربی بدن می شود و در نهایت می توان اینگونه بیان کرد که میزان برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک به زیر دو درصد خواهد رسید.  

>> آیا احتمال برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک وجود دارد؟

در صورتی که فرد بعد از جراحی لیپوماتیک دچار اضافه وزن شود، سلول های چربی در نقاط مختلف بدن تقسیم خواهند شد. توجه کنید که به دلیل انجام لیپوماتیک در اندامی که دچار چاقی بوده، تعداد سلول ها در آن منطقه همانند سابق افزایش نخواهد یافت در نتیجه اگر بدن فرد چاق تر شود باز هم این چاقی در اندام جراحی شده مشاهده نمی شود. در نتیجه احتمال چاقی بدن بعد از لیپوماتیک وجود دارد اما در ناحیه ای که لیپوماتیک انجام شده است بسیار جزئی و اندک خواهد بود. در اینصورت افراد ابتدا باید سعی کنند که یک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب داشته باشند و نگران چاقی و برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک نباشند. با این توصیفات جراحی لیپوماتیک به عنوان یک شیوه جادویی شناخته می شود که با تکنیک منحصربفردی که دارد جهت تخلیه چربی ها بکار می رود. لیپوماتیک نتایجی دائمی دارد، بدون بازگشت است و هیچ خطری سلامتی فرد را تهدید نمی کند.  

>> ماندگاری عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک چقدر است؟

جراحی لیپوماتیک شیوه ای مدرن است که به سادگی یک اندام ایده آل و زیبا را برای افراد چاق به وجود می آورد. در لیپوماتیک با بیرون کشیده شدن چربی های قدیمی از زیر پوست، اندام بدن تراشیده و خوش فرم خواهد شد. هنر نگه داشتن این اندام زیبا و ماندگاری اثرات مثبت و مفید آن تا حد زیادی به خود فرد نیز بستگی دارد چرا که در صورت رها کردن ورزش و رژیم ممکن است تا حد کمی با چاقی اندام مواجه شود. اما نباید نگران چاقی اندامی که تحت جراحی لیپوماتیک قرار گرفته است بود چرا که این چاقی جدید در سایر اندام های بدن پخش می شود و آن ها را با خطر تجمع چربی های اضافی مواجه می کند. بهتر است برای ماندگاری اثرات و عدم برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک رعایت های غذایی و ورزش را فراموش نکنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیپوماتیک و مراقبت های بعد از آن مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

لیپوماتیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی