کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

بهترین زمان تزریق بوتاکس با توجه به وضعیت جسمانی

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

بهترین زمان تزریق بوتاکس با توجه به وضعیت جسمانی

>> بهترین زمان تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از راه حل های درمانی موقت برای بسیاری از عارضه ها می باشد و می تواند افراد را از روش های دارویی و جراحی نجات دهد. اما همه ی داوطلبین تزریق بوتاکس نمی توانند از این روش درمانی بهره مند شوند، که علت آن دلایل زیادی می باشد. بسیاری از افراد به صورت دوره ای نمی توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند که با رفع مشکل می توانند از این روش بهره مند شوند، اما برخی از افراد به هیچ عنوان نباید از این روش استفاده نمایند.   بهترین زمان تزریق بوتاکس   به همین سبب متخصصان زیبایی بهترین زمان برای تزریق بوتاکس را با در نظر گرفتن تمامی عوامل بیان کرده اند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. عوامل زیادی چون ناحیه ی تزریق، هدف تزریق، سن فرد و وضعیت جسمانی فرد در تعیین بهترین زمان تزریق بوتاکس موثر می باشد.  

>> بهترین زمان تزریق بوتاکس با توجه به وضعیت جسمانی فرد

وضعیت جسمانی فرد مهمترین عامل تعیین کننده برای بهترین زمان تزریق بوتاکس می باشد. به عنوان مثال اگر مادری دوران بارداری یا شیردهی خود را پشت سر می گذارد، بدون توجه به ناحیه و هدف او از تزریق بوتاکس، به هیچ عنوان تزریق به او پیشنهاد نمی شود.   بهترین زمان تزریق بوتاکس   داوطلب باردار پس از گذراندن دوران شیردهی در صورت نداشتن بیماری خاص و یا در صورت عدم مصرف داروی خاص می تواند برای تزریق اقدام نماید. اگر بخواهیم بهترین زمان تزریق بوتاکس را از نظر سنی بررسی کنیم، بهترین زمان تزریق بوتاکس سن 25 تا 65 سال می باشد. به افراد جوان تر بنا به دلایلی تزریق بوتاکس پیشنهاد نمی گردد. بعضی از متخصصین اعتقاد دارند که تزریق بوتاکس به دفعات می تواند موجب مقاوم شدن عضله به تزریق شود، به همین دلیل بهتر است که در سنین زیر 25 سال تزریق بوتاکس انجام ندهید و این کار را به مواقعی موکول کنید که چروک های سطحی بر روی پوست ظاهر می شود. سن بالاتر از 65 سال نیز به هیچ وجه سن مناسبی برای تزریق بوتاکس نمی باشد، زیرا نتیجه ی عکس داده و چین و چروک های پوست را افزایش می دهد. اگر فردی از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کند و مبتلا به اختلالات انعقادی خون می باشد، هیچ زمانی برای تزریق بوتاکس برای این فرد مناسب نمی باشد. افراد مبتلا به نارسایی های کلیوی، بیماران میاستنی گراویس، نفروپاتی و بیماران مبتلا به ام اس و بیمارانی که دچار ضعف عضلات شدید و بیماری های عصبی می باشند، هیچ زمانی برای تزریق بوتاکس مناسب آن ها نمی باشد. بیمارانی که هیچگاه نمی توانند بوتاکس تزریق نمایند، علاوه بر بیماران ذکر شده می توان به بیماران فلج عضلانی، افراد مبتلا به عفونت های فعال، و بیماران ضعف ایمنی و بیماران قلبی و عروقی حاد اشاره کرد. افرادی که به صورت موقت نمی توانند از بوتاکس استفاده نمایند شامل افرادی است که داروهای آنتی بیوتیکی مانند خانواده ی جنتامایسین و تتراسایکلین مصرف می کنند، پس از قطع مصرف این داروها به مدت یک ماه افراد می توانند از مزیت های تزریق بوتاکس بهره مند شوند. دسته ای دیگر از افرادی که نمی توانند به طور موقت بوتاکس تزریق نمایند، افرادی می باشند که به هر دلیل مورد واکسیناسیون قرار گرفته اند. افراد واکسینه شده حداقل تا دو هفته نباید بوتاکس تزریق نمایند.  

>> بهترین زمان بوتاکس با توجه به هدف تزریق

ناحیه ی تزریق نیز از مهم ترین عواملی است که برای تعیین زمان تزریق توسط متخصص مد نظر قرار می گیرد. اگر هدف از تزریق از بین بردن چروک های پوست می باشد، بهترین زمان برای تزریق زمانی است که اولین چروک های پوست بر روی نقاط مختلف صورت از جمله بینی، پیشانی، اطراف لب و چانه ظاهر می شود. اگر زمانی که اخم می کنید، می خندید و واکنش های مختلف را از خود بروز می دهید و این خطوط و چروک ظاهر شده و تا چند دقیقه بر روی صورت باقی می مانند، تا دیر نشده و این خطوط عمق بیشتری پیدا نکرده اند و بر روی صورت ثابت نشده اند، بهتر است که تزریق بوتاکس صورت بگیرد. در صورتی که عمق چین و چروک های پوست بیشتر شده اند و این چروک ها به خطوط دائمی بر روی پوست تبدیل شده اند، بهتر است که در کنار تزریق بوتاکس از روش های مکمل دیگری چون تزریق فیلر نیز استفاده نمایید. به این نکته توجه نمایید که تزریق بوتاکس به محض مشاهده ی چروک های سطحی پوست، علاوه بر درمان این چروک ها می تواند از بروز دیگر چروک ها و عمقی شدن خط و خطوط جلوگیری نماید. اگر هدف از تزریق بوتاکس، هدف های درمانی باشد مانند کوچک تر کردن فک، برطرف کردن اسپاسم های عضلانی، درمان سندرم مچ درد، برطرف کردن تیک های عصبی، و افتادگی پلک باشد، باید قبل از شدید تر شدن این بیماری ها و بالا رفتن سن اقدام به درمان با بوتاکس کرد. اگر تعداد چین و چروک های صورت شما متناسب با سن تقویمیتان نمی باشد، بهتر است که هر چه زودتر تصمیم خود را برای تزریق قطعی کرده و از روش های جوانسازی هم برای تکمیل و تاثیر بهتر این روش بهره مند شوید.  

>> بهترین زمان تزریق بوتاکس بعد از اولین تزریق

یکی از سوالات رایج در خصوص زمان تزریق، وقفه های بین تزریق ها می باشد. اگر برای بار اول است که تزریق بوتاکس را انجام می دهید، باید بدانید که تزریق بوتاکس یک راهکار درمانی موقت و برگشت پذیر می باشد. این توکسین باکتری کلستریدیوم بوتولینوم که با نام تجاری بوتاکس خوانده می شود، سبب فلج شدن و شل شدن موقتی عضلات شده و به عنوان یک راهکار درمانی دائمی به کار برده نمی شود. به همین سبب بعد از اولین تزریق به مدت 4 تا 6 ماه باید تزریق مجدد صورت بگیرد. دفعات بعدی تزریق دوز توکسین تزریقی کمتر شده و فواصل تزریق نیز بیشتر می شود. در بعضی از موارد برای بعضی از عارضه ها بعد از چندین سال بهبودی کامل صورت می گیرد. یکی دیگر از سوالات رایج در خصوص تزریق زمان ماندگاری عوارض بوتاکس می باشد، که در این مورد باید عنوان کرد که بسته به محل تزریق، دوز توکسین تزریق شده، حساسیت سیستم ایمنی بدن بستگی دارد. اما اگر تزریق توسط متخصص و با استفاده از مواد مرغوب و بااستاندارد انجام شده باشد، عوارضی گذرا در حد چندین روز مانند خارش، قرمزی و تورم را به همراه خواهد داشت. اما اگر در آرایشگاه ها و در نزد افراد نابلد تزریق صورت گرفته باشد، فرد با عوارض جبران ناپذیری گریبان گیر خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تزریق بوتاکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی