کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق ژل کمر و مزایای استفاده از آن

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ب.ظ

تزریق ژل کمر و مزایای استفاده از آن

>> تزریق ژل کمر

تزریق ژل کمر با توجه به پیشرفت های علمی به عنوان یکی از روش های درمانی مطلوب با هزینه ای مناسب و روشی آسان با جوابدهی خوب شناخته می شود که با داشتن کمترین عوارض می تواند بهترین نتایج را برای افراد به ارمغان آورد. امروزه با پیشرفت روش های درمانی متنوع  دانشمندان موفق به تولید ژل جدیدی شده اند که می تواند بسیاری از بیماری های ناشی از کمر درد را برطرف کند و برای افرادی که دیسک بین مهره ای آنها دچار آسیب شده است موثر واقع شود.   تزریق ژل کمر   هدف از تولید ژل کمر درد این است که بیماران بتوانند پس از تزریق ژل کمر به طور کامل تحرک و انعطاف پذیری ستون فقرات خود را به دست آورند. یکی از رایج ترین مشکلات ستون فقرات کمر درد می باشد. از مهم ترین دلایل اصلی کمر درد در اطراف ریشه های عصبی، برآمدگی یا فتق دیسک کمر است. یکی از روش های درمان کمر درد تزریق ژل کمر می باشد. با استفاده از تزریق ژل کمر می توان مایع موجود در فضای دیسک بین مهره ای را تا حد چشمگیری کاهش داد. با تزریق دیسکو ژل به داخل دیسک، آب از داخل دیسک (محل ایجاد فتق) جمع شده و وارد مرکز دیسک می گردد.

تزریق ژل کمر

>> مزایای استفاده از روش تزریق ژل کمر

استفاده از روش تزریق ژل کمر برای درمان دیسک تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بیمار یک یا دو ساعت پس از درمان در کلینیک تحت مراقبت می ماند و نیازی به بستری شدن ندارد. از مهم ترین مزیت های تزریق ژل کمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. روش کم خطر و کم تهاجم برای بیمار به شمار می رود.
  2. درمان سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن.
  3. درصد موفقیت پس از درمان 80 تا 90 درصد می باشد.
  4. هیچ گونه زخمی در ناحیه کمر ایجاد نمی کند و محدودیتی برای انجام درمان های دیگر در آینده ندارد.
  5. نیازی به جراحی برای دسترسی به کانال نخاعی ندارد.

>> ویژگی های تزریق ژل کمر

در ارتباط با ویژگی های تزریق ژل کمر می توان گفت تنها ماده ضد درد که جهت بی حسی موضعی در این روش مورد استفاده قرار می گیرد 5 تا 10 سی لیدوکایین می باشد. با وارد شدن دیسکوژل به کانال نخاعی می توان این اطمینان را داشت که هیچ گونه عارضه و دردی برای بیمار ایجاد نمی شود. دیسکو ژل پس از وارد شدن به داخل دیسک آسیب دیده راه خود را پیدا می کند و به شکل خارق العاده ای در نواحی آسیب دیده منتشر می گردد. با استفاده از تزریق ژل کمر، فشار داخل دیسک کاهش پیدا می کند و موجب بهبودی علائم شده و در بسیاری از موارد با گذشت زمان باعث بازگشت دیسک بیرون زده به محل اصلی خود می شود. تزریق ژل کمر به صورت دائمی می باشد و در بیشتر موارد نیازی به تکرار ندارد و حتی اگر نیاز به تزریق مجدد داشته باشد منعی برای انجام این کار وجود نخواهد داشت و به هیچ عنوان موجب چسبندگی، تحلیل بافت های مجاور و ... نخواهد شد. با استفاده از روش تزریق ژل کمر بیمار می تواند بسیاری از هزینه های درمانی خود را که شامل هزینه عمل، تخت، مصرف سرم و داروهای بیهوشی و آنتی بیوتیک، سرنگ و غیره می باشد را کاهش دهد و از مصرف داروهای مختلف خلاص شود. بیشترین موارد درمان رفع کمر درد با استفاده از روش دیسکوژل زمانی است که نیاز است نخاع دردهای مربوط به دیسک از بین برود و همچنین با آزاد سازی نخاع و ریشه های عصبی، خطر ناشی از فشردگی نخاع برطرف گردد. تزریق ژل کمر بهتر است توسط متخصصین و پزشکان مجرب انجام شود زیرا اگر تزریق ژل کمر توسط متخصصان و پزشکان حاذق انجام نگیرد ممکن است موجب بروز مشکلات مختلفی شود که در پی آن خطراتی را به همراه خواهد داشت. بسیاری از دانشمندان انگلیسی در زمینه تزریق ژل کمر اعلام کرده اند که تزریق ذرات کوچک اسفنج مانند می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای جراحی های مهم در زمینه درمان کمردرد های مزمن در ناحیه تحتانی کمر باشد.

>> تزریق ژل کمر درد به عنوان یک روش درمانی

تزریق ژل کمر را می توان یکی از روش های درمانی رفع کمر درد محسوب کرد که امروزه مورد توجه بسیاری از پزشکان و متخصصین قرار گرفته است. تزریق دیسکوژل به داخل دیسک موجب کاهش فشار داخل دیسک شده و قسمت بیرون دیسک کاهش پیدا می کند. دیسکوژل از ترکیب الکل، سلولز و تنگستن به وجود آمده که در نهایت به شکل ژل در آمده است و تزریق آن موجب تغییرات مولکولی به داخل دیسک می شود. به کارگیری الکل در دیسکوژل به شکل ترکیب ژله ای موجب مهار این ماده از فضای دیسک پس از تزریق می شود. با تزریق الکل به داخل دیسک تغییراتی در ساختار مولکولی ماده داخل دیسک به وجود می آید و با کاهش آب داخل دیسک فشار دیسک تا حدود قابل توجهی کاهش پیدا می کند. تاثیر استفاده از روش تزریق ژل به کمر پس از گذشت چند هفته از عمل خود را نشان می دهد و بیمار می تواند به محل کار خود باز گردد. استفاده از روش تزریق ژل به کمر جهت درمان دیسک کمر برای بیمارانی که به هیچ عنوان تمایلی به عمل جراحی ندارند و یا به علت بیماری های زمینه ای، بیهوشی برایشان خطرناک می باشد مناسب است.

>> موارد مهم در تزریق ژل کمر

جهت درمان دیسک از دیسکوژل به عنوان ماده ای بی خطر استفاده می شود که با تزریق در فضا دیسک سفت می شود و حالت پنبه ای پیدا می کند. در نتیجه با تزریق ژل به کمر جهت درمان دو اتفاق رخ می دهد یکی این که منافذ بخش پاره شده را در صورتی که محتویات دیسک وارد کانال نخاعی نشده باشد می بندد و با کاهش ریخته شدن مواد التهابی روی اعصاب سبب بهبود درد کمر می شود. دوم این که همراه با خود وقتی سفت و جمع می شود، بخش آبکی دیسک را جمع می کند و سبب بهبود برجستگی دیسک و آزاد شدن کانال نخاعی می شود. تزریق ژل کمر زمانی که محتویات دیسک پاره شده باشد و در کانال نخاعی ریخته باشد و بیمار ضعف عضلانی داشته باشد مناسب نمی باشد و برای روش درمان دیسک مختصصین و پزشکان حرفه ای از روش های دیگری استفاده می کنند. در مقایسه بین تزریق ژل کمر با روش های دیگر درمانی می توان گفت دوره نقاهت این روش کمتر از روش های جراحی می باشد و به عنوان روشی امن برای بیماران در نظر گرفته شده است. در نهایت پس از بررسی مطالعات و مشورت با متخصصان این امر جهت درمان با استفاده از این روش می توان بهبودی مطلوب را با کمترین عوارض ممکن انتظار داشت. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

تزریق ژل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی