کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ

تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

>> تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

کاشت ابرو به روشی محبوب به خصوص بین خانم ها تبدیل شده که می تواند زیبایی را به چهره ی آنان برگرداند. پس از طی دوره ی رشد مو در کاشت ابرو، موهایی که در این ناحیه وجود دارند مانند موهای طبیعی ابرو هستند. از این رو تقویت ابرو در این زمان می تواند بر پرپشت ماندن ابروها تأثیر به سزایی داشته باشد. در طی دوره ی درمان پس از کاشت ابرو داروهایی توسط پزشک تجویز می شود که باعث می شود فولیکول های مو در ناحیه ی کاشته شده به خوبی خود را با شرایط وفق دهند؛   تقویت ابرو پس از کاشت ابرو   اما پس از طی این دوره می توان به کمک دیگر راهکارهایی که برای تقویت ابرو استفاده می شود به ماندگاری بیشتر و پرپشتی موهای ناحیه ی ابرو کمک کرد.

>> دلیل اهمیت ابروها و کاشت ابرو

ابروها جز مهم ترین قاب هایی هستند که بر روی صورت فرد قرار دارند. این بخش از صورت باعث زیبایی چشم ها و تا حدی محافظت از آن می شود.   تقویت ابرو پس از کاشت ابرو   ابروها به عنوان یک سایه بان برای چشم محسوب می شوند و از ریزش عرق پیشانی بر روی چشم نیز تا حد زیادی جلوگیری می کند. از این رو می بینیم فقط بحث زیبایی در وجود ابروها مطرح نیست و راهکارهایی مانند تاتو و روش های دیگر به جز کاشت مو نمی تواند وظایف محافظت از چشم را انجام دهد. هم در مراحل قبلی از کاشت ابرو و هم در بعد از این اقدام بهتر است تقویت موهای ابرو صورت گیرد تا همیشه ابرویی پر پشت و زیبا داشته باشید. از این رو روش های مختلفی برای تقویت ابرو وجود دارد که می تواند به کمک داروهای شیمیایی یا به روش های خانگی و مواد دیگر صورت گیرد. داروهای شیمیایی اکثر اوقات برای هر کسی تجویز نمی شوند ولی فرد می تواند از راه کارهای خانگی برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو بهره ببرد. با توجه به این که این روش ها در دسترس تر هستند استفاده از آن ها نیز راحت تر و مقرون به صرفه تر است.  

>> راهکارهایی برای تقویت ابرو پس از کاشت ابرو

ممکن است پس از کاشت ابرو آنقدر از زیبایی و پرپشتی آن راضی باشید که نیازی نبینید آن را تقویت کنید؛ اما همیشه سعی کنید راهکاری بهتر را در نظر داشته باشید تا این ابروها همیشه برای شما زیبا و پرپشت باقی بماند. در این مقاله چند راهکار خانگی و در دسترس برای تقویت ابروها پس از کاشت ابرو بررسی می شود.  

1- تقویت ابروها به کمک روغن زیتون پس از کاشت ابرو

یکی از روش های تقویت ابرو پس از پایان دوره رشد مو در کاشت ابرو، استفاده از روغن زیتون است. روغن زیتون حاوی ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز مو است که می تواند به خوبی به تقویت موها بپردازد. برای بهره بردن از مواد مغذی موجود در روغن زیتون، ابروهای خود را می توانید هر شب با روغن زیتون ماساژ دهید. این ماده مغذی را بر روی ابروهای خود نگه دارید و صبح پس از بیدار شدن آن را با آب گرم بشویید. این کار باعث می شود که موهای ابرو تقویت شوند و از ریزش ابرو پس از کاشت ابرو جلوگیری می کند.  

2- تقویت ابروها به کمک تخم مرغ پس از کاشت ابرو

تخم مرغ حاوی سلول های بنیادی و ترمیم کننده است. به دلیل این که تخم ها باید مواد لازم برای جنین مرغ را در خود داشته باشند حاوی مواد مغذی و ویتامین های اساسی هستند. مدتی پس از کاشت ابرو، هر چند وقت یک بار یک تخم مرغ را در ظرفی بریزید و آن را کاملا هم بزنید تا حالتی آبکی به خود بگیرد. سپس با یک شانه آن را روی ابروهای خود قرار دهید. حدود 5 تا 10 دقیقه بعد می توانید آن را با آب گرم شستشو دهید و مرتب کنید. این ماده به خوبی موهای ناحیه ی ابرو را تقویت می کند و حتی در مواردی باعث رویش مجدد آن ها می شود.  

3- تقویت ابرو با سیر و روغن زیتون پس از کاشت ابرو

سیر و روغن زیتون نیز یک ماده ی موثر در تقویت ابرو است. ممکن است موهای که در کاشت ابرو بر روی این ناحیه رشد کرده اند بر اثر عوامل محیطی مانند هر موی دیگری شروع به ریزش و کم پشت شدن کنند. از این رو استفاده از روغن زیتون و سیر برای ضخیم شدن این موها بسیار می تواند موثر واقع شود. علاوه بر این رشد سریع ابروها را می توان با این ماده به دست آورد. هر چند در موهای به وجود آمده از طریق کاشت ابرو، مشکل رشد ابرو به وجود نمی آید ولی تقویت این موها بسیار مهم است. ابتدا باید یک لیوان از روغن زیتون را به همراه یک عدد سیر خرد شده در یک ظرف قرار دهید تا به مدت یک هفته در همان حالت بماند. سپس تکه های سیر را پس از گذشت زمان یک هفته از روغن جدا کرده و روغن را بر روی ابروها ماساژ دهید.  

4- تقویت ابرو با پوست فندق پس از کاشت ابرو

پوست فندق نیز حاوی مقدار زیادی ویتامین های گروه ب و ای است. این دو ویتامین می تواند به خوبی موهای سر و ابرو را تقویت کند. اگر به دنبال راهکاری خوب برای از بین بردن مشکل ریزش ابروی خود هستید می توانید این روش را هم امتحان کنید. برای این کار باید ابتدا پوست فندق را بسوزانید. یک خاکستر از این ماده به وجود می آید که آن را بر روی ابروهای خود قرار می دهید و باید 15 تا 20 دقیقه روی آن بماند. بهتر است که ابروها را به کمک یک شانه ابرو یا مسواک به آرامی ماساژ دهید. این ترفند به پرپشت شدن ابروها کمک شایانی می کند.  

5- تقویت ابرو به کمک روغن بادام پس از کاشت ابرو

روغن بادام حاوی مقدار زیادی مواد مختلف است که به خوبی می تواند ابروها را تقویت کند. روغن بادام را بر روی موهای ابرو ماساژ دهید. این عمل باید به آرامی صورت گیرد تا مشکلی برای ریشه ی ابروها به وجود نیاید. اگر این عمل قبل از خواب باشد در طی زمان خواب باعث تقویت و تغذیه ی فولیکول مو می شود و از ریزش موهای ناحیه ابرو پس از کاشت ابرو جلوگیری می کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد عمل زیبایی کاشت ابرو مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

کاشت ابرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی