کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

مزیت لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

مزیت لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ

>> لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ

لیزر موهای زائد روشی مناسب و موثر برای از بین بردن موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن است. روشی که به صورت کاملا علمی و اصولی و با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2018  در بهترین مراکز و کلینیک‌های تخصصی زیبایی پوست و مو انجام می‌شود. البته مکان‌های دیگر غیر مجاز و تایید نشده‌ای هستند که این کار را انجام می‌دهند که مراجعه به این مکان‌ها اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که این یک کار علمی و اصولی است و باید توسط پزشکان متخصص زیبایی پوست و مو و تکنسین و اپراتورهای مجرب، کارآزموده و آموزش دیده انجام شود.   مزیت لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ   هر دستگاه لیزر و اندازه و مقدار تابش آن برای هر نوع پوست و موی قسمت‌های مختلف بدن متفاوت است. اگر شخص بیمار و مراجعه کننده قبل از شروع لیزر موهای زائد توسط پزشک متخصص مشاوره نشود و نوع پوست و موی او به تکنسین و اپراتور منتقل نشود، ممکن است بر اثر استفاده از دستگاه نامناسب و نامتناسب و مقدار تابش اشعه آن، پوست وی دچار سوختگی شده و نتواند به نتیجه مطلوب برسد. این مسئله برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر موهای زائد زیر بغل، لیزر موهای زائد بیکینی، لیزر موهای زائد پا، لیزر موهای زائد صورت و لیزر موهای زائد بدن به صورت کلی صدق می‌کند.   مزیت لیزر موهای زائد صورت مردان در مقایسه با تیغ   مهمترین و اصلی ترین نکته ایمنی در حین لیزر موهای زائد هم برای اپراتور و تکنسین و هم برای شخص مراجعه کننده و بیمار، زدن عینک مخصوص ایمنی برای جلوگیری از تابش مستقیم اشعه‌های دستگاه لیزر به چشمان و آسیب رساندن به آنها است. این مسئله به خصوص برای لیزر موهای زائد صورت باید رعایت شود.  

>> لیزر موهای زائد صورت مردان

لیزر موهای زائد صورت مردان برای از بین بردن موهای زائد این قسمت از بدنشان بهتر از اصلاح کردن با تیغ است. چرا که با این روش فولیکول‌های موهای صورت از ریشه از بین می‌رود و امکان رشد مجدد آنها برای مدت طولانی تری به تعویق می‌افتد. بنابراین محبوبیت استفاده از این روش به سرعت در میان مردان در حال افزایش است. حذف موهای زائد با لیزر یک روشی ساده و قابل اطمینان است که کاملا به صورت علمی و با دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌پذیرد. البته رعایت اصول و قوانینی قبل، در حین و بعد از آن این کار را ایمن‌تر و موثرتر خواهد کرد. در لیزر موهای زائد صورت از دستگاه‌های مخصوصی با پرتو نور و حرارت کمتری برای اینکه آسیبی به پوست حساس صورت نرسد؛ برای از بین ریشه‌ای فولیکول‌های مو صورت استفاده می‌شود. برای پوست‌های روشن صورت این کار بهتر و در جلسات کمتری جواب می‌دهد اما برای پوست‌های تیره از بین موهای زائد صورت نیاز به طی کردن جلسات بیشتری است. این روش بر خلاف اصلاح صورت با تیغ با درد ناشی از بریدن و خونریزی صورت همراه نیست و کاملا ایمن و بدون درد است. ایمنی آن به این شرط است که حتما از عینک مخصوص این کار استفاده شود. چرا که تابش اشعه لیزر به صورت مستقیم بر روی چشم می‌تواند برای سلامتی آن خطر آفرین باشد. در ادامه مقاله شش مزیت از بین بردن موهای زائد با لیزر نسبت به اصلاح آن با تیغ برای مردان ذکر می‌شود.

1- کاهش موی دائمی صورت با استفاده از لیزر موهای زائد

استفاده از لیزر موهای زائد صورت برای مردان به طور چشمگیری از رشد موهای ناخواسته صورت می‌کاهد و پس از آن پوست صورتی صاف و شفاف به آنها هدیه می‌دهد. چرا که اشعه‌های لیزر منافذ پوست را هم اصلاح می‌کند. البته رشد موهای زائد بر روی هر قسمتی وابسته به عوامل بیولوژیکی و فعالیت‌های هورمون‌های بدن است که برای هر فردی نسبت به دیگری متفاوت خواهد بود.  

2- درمانی سریع و کارآمد با لیزر موهای زائد صورت

از بین بردن موهای زائد صورت مردان با لیزر به سرعت اتفاق می‌افتد، بدون اینکه احساس درد و ناراحتی پس از آن داشته باشید. البته پس از لیزر موهای زائد صورت باید تا 24 ساعت استراحت کنید و مراقبت‌های احتیاطی پس از درمان را رعایت کنید تا بهترین نتیجه و کمترین عوارض را دریافت کنید.  

3- کاهش رشد موهای زائد با لیزر موهای زائد صورت

در روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد صورت مثل وکس زدن یا اصلاح با تیغ احساس خفگی به آدم دست می‌دهد یا عرق زیادی می‌کنیم و کلافه می‌شویم. استفاده از این روش‌ها رشد موهای زائد را بعضا بیشتر و پوست را خشک و حساس می‌کند. اما اشعه‌های لیزر با پرتو تابش ضعیف به نوعی موهای زائد را می‌کشد و فولیکول‌های آن را از ریشه می‌سوزاند. این روش مثل روش‌های دیگر موها را از برنمی‌دارد، بلکه از ریشه فولیکول‌های آنها را می‌سوزاند و مانع رشد مجدد آنها می‌شود.  

4- شکل دادن به ریش طراحی کردن آن با لیزر موهای زائد صورت

از لیزر موهای زائد صورت نیز می توان برای شکل دادن و طراحی کردن ریش مردان استفاده کرد. با استفاده از اشعه‌های با قدرت کم لیزر می‌توان از ضخامت و زبری ریش کاست.  

5- جلوگیری از ایجاد جوش و زخم بر روی پوست با استفاده از لیزر موهای زائد صورت

از بین بردن موهای زائد صورت مردان با تیغ موجب ایجاد جوش‌ و زخم‌های ناراحت کننده پس از اصلاح می‌شود. این مسئله به خاطر آسیبی که تیغه‌های تیز تیغ اصلاح بر روی پوست می‌زند و یا حساسیت پوست صورت به مواد نرم کننده و تسهیل کننده برای حرکت سریع تیغه‌های تیز تیغ اصلاح بر روی پوست صورت؛ اتفاق می‌افتد. اما با لیزر موهای زائد صورت همچنین اتفاقات و ناراحتی‌هایی برای پوست صورت مردان اتفاق نمی‌افتد چرا که هیچ فردی دوست ندارد، پوست خود را خراب کند و جلوه‌ی بصری بدی برای آن ایجاد کند.  

6- آسایش و راحتی در آب و هوای گرم با استفاده از لیزر موهای زائد صورت

زندگی کردن و کار کردن در آب و هوای گرم سخت است. حال اگر افرادی که در این آب و هوا و شرایط سخت زندگی می‌کنند و  تعرق شدیدی که این آب و هوا ایجاد می‌کند، موهای زائد صورت و بدن خود را به خوبی از بین نبرند، شرایط زندگی سخت تر و آزار دهنده تر خواهد شد. لیزر موهای زائد بهترین راهکار برای مردانی است که در این محیط کار و زندگی می‌کنند و می‌خواهند از شر موهای زائد صورت و بدن خود خود خلاص شوند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد صورت مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.    

جهت ورود به وب سایت کلینیک پوست و مو رز بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کلینیک پوست و مو رز

  • rozclinic امیر

لیزر موهای زائد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی