کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تاثیر تزریق بوتاکس در کاهش دردهای مزمن

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ

تاثیر تزریق بوتاکس در کاهش درد مزمن

>>تاثیر تزریق بوتاکس در کاهش درد

بوتاکس از روش های درمانی جدید در علم پزشکی می باشد که با کشف کاربرد توکسین باکتری کلستریدیوم بوتولینوم مورد استفاده قرار گرفت. در ایران بیشتر کاربرد بوتاکس را برای موارد زیبایی می دانند و کمتر کسی از کاربردهای تزریق بوتاکس برای درمان و کاهش دردهای مزمن با خبر می باشد.   تاثیر تزریق بوتاکس در کاهش دردهای مزمن   برخی از دردها مانند درد میگرن، کمر درد، درد آرنج، سندروم مچ درد، سندروم شانه یخ زده، التهاب پاشنه ی پا جزو دردهای غیر قابل تحمل بوده که فعالیت های روزانه فرد را مختل می کند، راهکارهای درمانی زیادی برای کاهش این دردها پیشنهاد شده است که در بین آن ها می توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. طبق تحقیقات انجام شده تزرق بوتاکس تا حد زیادی می تواند به کاهش و بهبود این دردها کمک نماید.  

تاثیر تزریق بوتاکس در کاهش دردهای مزمن

>> بهبود سندروم شانه یخ زده با تزریق بوتاکس

سندرم شانه های یخ زده در دسته ی بیماری های  مفصلی قرار گرفته است و  با نام‌های دیگری مانند شانه فریز شده، چسبندگی شانه، کپسولیت چسبنده شناخته می شود. این بیماری سبب اختلال در حرکت شانه‌ها گشته و علت های مختلفی در بروز آن موثر می باشند. برای آشنایی بیشتر با این بیماری بهتر است تا کمی آناتومی شانه ی بدن را بررسی نماییم. قسمت شانه ی هر فرد از مفصل گوی وحفره که شامل 3 استخوان می باشد، تشکیل شده است. استخوان بالای بازو، استخوان تیغه شانه، استخوان ترقوه، مهم ترین استخوان های این قسمت می باشند. سر استخوان بالای بازو توسط یک حفره ی کم عمق به تیغه استخوان شانه چسبیده است و بافت پیوندی محکمی با نام کپسول شانه ای اطراف مفصل را فرا می گیرد.  مایعی به نام سینوویال کپسول مفصلی و مفصل شانه را مانند روغن روان کرده و سبب حرکت راحت و بدون محدودیت شانه می شود. در سندرم چسبندگی شانه کپسول مفصلی حالتی فشرده و ضخیم به خود می گیرد. در این بیماری تارهای بافت مفصلی سخت شده و در بسیاری از موارد مایع سینوویال کمتری در مفصل تولید می شود. عدم توانایی در حرکت دادن شانه نشانه ی بارز این بیماری می باشد. در مراحل اولیه ی این بیماری، بیماران با درد اندکی مواجه می باشند اما کم کم این دردها افزایش پیدا کرده و غیر قابل تحمل می شوند، روش های درمانی چون مصرف مسکن، فیزیوتراپی و عمل های جراحی، تزریق کورتیکواستروئید و تزریق بوتاکس برای کنترل و درمان این بیماری پیشنهاد می شود. بروز بیماری های مختلفی مانند کم کاری تیروئید، پرکاری تیروئید، بیماری های قلبی و بیماری های ژنتیکی مانند پارکینسون و دیابت در بروز این سندروم موثر می باشند. تزریق بوتاکس برای درمان این بیماری مزیت های زیادی را در پی دارد، از این مزیت های می توان به غیرتهاجمی بودن تزریق بوتاکس، درمان به صورت سرپایی، عدم نیاز به مصرف مسکن های مختلف ، عدم نیاز به بستری و بیهوشی اشاره کرد. با وجود اینکه تزریق بوتاکس روشی موقت می باشد اما برای درمان این سندروم بسیار موثر عمل کرده و گاهی اوقات با یکبار تزریق فرد بهبود می یابد، اما در صورت ادامه دار بودن دردها تزریق مجددا صورت می گیرد.

>> تزریق بوتاکس برای کاهش درد در بیماری سندروم درد میوفاسیال

در برخی مواقع بنا به دلایل مختلف عضلات بدن دچار آسیب شده و یا در اثر فعالیت زیاد مناطق حساسی در ماهیچه ها ایجاد می شوند. فیبرهای عضلانی این مناطق حساس حالتی سفت و سخت پیدا کرده و کشش و درد را در طول عضله ایجاد می نماید. اگر درد در این عضلات ادامه دار و شدید باشد و در نقاط مختلف بدن درد را گسترش دهد، از نظر پزشکی به آن سندرم درد میوفاسیال می گویند. این سندرم عوارضی مانند بدخوابی را برای فرد ایجاد می کند. تقریبا تمامی افراد هر چند سال یکبار دردهای عضلانی شدید را تجربه می نمایند، اما اصولا این دردها موقتی می باشند، اما اگر دردها ادامه دار باشند باید حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. روش های درمانی مختلفی چون دارو درمانی، تزریق به نقاط ماشه‌ای و فیزپوتراپی برای درمان این سندروم پیشنهاد می شود. هیچ از یک از درمان‌ها بر دیگری برتری ندارد، و طبق بودجه و وضعیت جسمانی فرد می توان روش های مختلف را برای درمان به کار گرفت، اما افرادی که علاقه ای به خوردن داروها ندارند و می خواهند از عوارض جانبی داروها در امان می باشند، می توانند از روش تزریق بوتاکس بهره مند شوند. با تزریق بوتاکس فیبرهای عضلانی از حالت سفتی درآمده و حالتی ریلکس پیدا می کنند، در نتیجه این سندروم بهبود پیدا می کند، در واقع نحوه عملکرد بوتاکس به این نحو می باشد که بوتاکس به عنوان دارویی نوروتوکسین هنگامی که به عضلات تزریق می‌شود سیگنال‌های عصبی که باعث سفت کردن عضلات می‌شود را مسدود می‌کند، و سبب از بین رفتن حالت سفتی در عضلات و تسکین درد می گردد.

>> تزریق بوتاکس برای کاهش درد گردن

گردن درد از دردهای بسیار شایع می باشد که علل مختلفی در بروز آن نقش داشته و راهکارهای درمانی متنوعی پیشنهاد می شود. از آنجا که این درد شایع بوده و جزو دردهای غیرقابل تحمل و مزمن میباشد، علم پزشکی در صدد یافتن راهکارهای موثر و غیرتهاجمی برای بهبود این دردها  می باشد. تزریق بوتاکس به ماهیچه های گردن از روش های درمانی غیر تهاجمی بدون جراحی دیسک گردن می باشد. تزریق بوتاکس به عضلات ناحیه ی گردن باعث باز شدن گرفتگی های عضلانی شده و از انقباض شدید و سفتی عضلات گردن جلو گیری می کند . گرفتگی ماهیچه های گردن در بیشتر مواقع سبب ایجاد درد در ناحیه ی گردن می شود که تزریق بوتاکس سبب بهبود گرفتگی ها و سفتی ماهیچه ها شده و عضلات گردن را در حالت ریلکس قرار می دهد. تزریق بوتاکس باید به تشخیص و تجویز پزشک معالج انجام گردد. لازم به ذکر است که بر خلاف تزریق بوتاکس در ناحیه های دیگر بدن ، تزریق در ناحیه ی گردن به وسیله ی بوتاکس درمانی پایدار بوده و این تزریق اثر درمانی بلند مدتی را  دارا می باشد. تزریق بوتاکس می‌تواند نقش بسزایی در بهبود گردن درد مزمن داشته باشد. سم بوتولینوم می‌تواند در کاهش درد مزمن پشتی دوطرفه گردن بسیار مؤثر باشد. روش های درمانی دیگر مانند روش های کلاسیک چون استفاده از داروهای ضدالتهاب مانند ایبوپروفن و تاپروکسین، شل‌کننده‌های عضلانی مانند دیکلوفناک و باکلوفن، درمان‌های فیزیکی و اصلاح رفتار در حرکت نیز رایج می باشد. علاوه بر موارد گفته شده بوتاکس در پزشکی برای درمان قسمت‌های دردناک دیگر بدن مانند سردردهای میگرنی، اسپاسم، دیستونی گردن، بازو، و دیگر عضلات استفاده می‌شود و نیز روشی موثر برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت می باشد. تزریق بوتاکس برای کاهش درد مزمن غیر قابل انکار می باشد و به سبب مزیت هایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق بوتاکس مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی