کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق ژل برای شقیقه ها

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ

تزریق ژل برای شقیقه ها

>> تزریق ژل برای شقیقه ها

تزریق ژل برای شقیقه ها به عنوان یک راه حل مناسب جهت رفع ایراد در قسمت شقیقه و خوش حالت به نظر رسیدن صورت افراد در سنین مختلف دارد. فیلر در لغت به معنای پرکننده است و با توجه به این که ماده تشکیل دهنده آن ژل مانند می باشد در اصطلاح با نام ژل شناخته می شود. فیلرها به عنوان ماده ای پرکننده برای اضافه کردن حجم مناسب به بافت های نرم بدن می باشند. این بافت ها در قسمت های مختلفی از بدن واقع شده اند که در واقع می توان صورت را نیز قسمت برای تزریق ژل جهت رفع عیوب در نظر گرفت.   تزریق ژل برای شقیقه ها   با افزایش سن، پوست در ناحیه های مختلف صورت نازک تر می شود و حجم خود را از دست می دهد و یک ظاهر افسرده ایجاد می شود که باعث می شود فرد چهره ای خسته و بیمار داشته باشد. شقیقه ها یکی از نقاط صورت می باشند که در نزدیکی لبه های چشم قرار دارند و نشانه های اولیه پیری در این قسمت بیش از سایر قسمت های صورت دیده می شود. امروزه روش های مختلفی برای جوان سازی پوست و کاهش نشانه های پیری وجود دارد که یکی از موثرترین این روش ها تزریق ژل می باشد.   تزریق ژل برای شقیقه ها   تزریق ژل برای شقیقه ها برای مردان و زنانی مناسب می باشد که فرورفتگی هایی در این ناحیه از صورت آنها دیده می شود و این فرورفتگی ها ناهماهنگی در اجزای صورت افراد پدید آورده اند. همچنین تزریق ژل می تواند به افرادی کمک کند که قصد دارند نشانه های پیری را بر روی صورت خود کاهش دهند. کاندیدای مناسب برای تزریق ژل به شقیقه ها افرادی هستند که دارای سن مناسب برای انجام این کار باشند و در عین حال به طور کامل در سلامتی جسمانی و روحی به سر ببرند. تشخیص سن مناسب بیمار برای انجام این روش درمانی با تشخیص پزشک معالج صورت می گیرد.

>> موارد مورد توجه در تزریق ژل برای شقیقه ها

انتظارات مختلفی که بیمار از درمان با تزریق ژل به شقیقه ها می تواند داشته باشد شامل موارد زیر است: 1- تزریق ژل های پرکننده برای شقیقه ها موجب رفع چین و چروک های ایجاد شده در این ناحیه می شود و با پرکردن حجم از دست رفته در ناحیه پوست ظاهر طبیعی و جوان به آن می بخشد. 2- به منظور کاهش درد به هنگام انجام این روش درمانی از یک کرم بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده می شود سپس از سوزن های نازک و مخصوص که برای تزریق ژل به شقیقه ها پرکاربرد می باشد جهت درمان استفاده می شود. تزریق ژل به شقیقه ها کار بسیار ظریف و تخصصی می باشد و برای انجام این کار پزشک معالج باید از تجربه کافی برخوردار باشد و شناخت کافی از آناتومی بدن داشته باشد. ژل در واقع همان ماده طبیعی اسید هیالورونیک موجود در بدن می باشد که  با آب اتصال برقرار می کند و موجب داشتن پوستی شفاف، شاداب و مرطوب می شود. ژل های مرغوب که به منظور تزریق به قسمت های مختلف صورت و بدن افراد مورد استفاده قرار می گیرند از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند. مقدار موجود اسید هیالورونیک در ژل هایی که برای ناحیه های مختلف صورت مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت می باشد. ژل هایی که به منظور حجم دهی صورت مورد استفاده قرار می گیرند دارای مقدار بیشتری اسید هیالورونیک می باشند در نتیجه پس از درمان فرد رضایت کافی از درمان را خواهد داشت. استفاده از ژل های مرغوب به هنگام تزریق عوارض جانبی خاصی ندارد. ماندگاری ژل به مرغوب بودن ژل مکان بافتی که در آن تزریق شده، فیزیولوژی بدن بیمار و نوع داروهای مصرفی بستگی دارد. استفاده از ژل های بی کیفیت نه تنها رضایت بیمار را پس از درمان فراهم نمی کند بلکه امکان بروز عوارض جانبی با استفاده از ژل های بی کیفیت بیشتر است. مهم ترین عوارض جانبی که بر اثر استفاده از ژل های نامرغوب و بی کیفیت رخ می دهد شامل حساسیت، عفونت، سفت شدن و گلوله شدن در زیر بافت، بد فرم شدن بافت و التهاب دردناک می باشد. مدت نقاهت تزریق ژل برای شقیقه ها یک تا چند روز می باشد و در این مدت بیمار می تواند از کمپرس یخ استفاده کند.

>> نکاتی در ارتباط با تزریق ژل برای شقیقه ها

امروزه برای تزریق ژل به شقیقه ها و نقاط دیگر صورت از ژل های قابل جذب استفاده می شود و استفاده از این نوع ژل ها احتمال ایجاد عوارض جانبی را به صورت چشمگیری کاهش داده است. تزریق ژل به شقیقه ها روشی نیمه ماندگار است و پس از گذشت چند ماه جذب می شود و بیمار می تواند برای تزریق مجدد به پزشک معالج مراجعه کند. امروزه متخصصین کلینیک های معتبر با استفاده از بهترین مارک های ژل که دارای مجوز رسمی می باشند به منظور افزایش جذابیت چهره افراد و درمان چین و چروک های شقیقه ها، رفع خط خنده، فرم دهی به لب ها، گونه ها و..... استفاده می کنند. مهم ترین ویژگی مثبت تزریق ژل برای شقیقه ها این است که در صورتی که ژل و فیلر تزریق شده مطابق سلیقه بیمار نباشد امکان باز گرداندن صورت به فرم اولیه با استفاده از ماده حلال این نوع ژل ها و فیلر ها ( هیالیز) وجود دارد. اگرچه مدت ماندگاری ژل هایی که دارای استاندارد می باشند بین یک سال تا یک سال و نیم می باشد اما در عوض عارضه هایی مانند گلوله شدن، جا به جایی و عفونت را ندارند و با بافت طبیعی بدن سازگاری می باشند. هنگام تزریق ژل برای شقیقه ها و نواحی دیگر صورت لازم است که صورت بیمار کاملا تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی باشد. کارهایی که قبل از تزریق ژل برای شقیقه ها توسط بیمار نباید انجام شود شامل موارد زیر می باشد: 1- بیمار از هر گونه نوشیدنی الکلی در 24 ساعت قبل از تزریق خودداری کند. 2- بیمار از 3 روز قبل از اپیلاسیون، پاک سازی و کرم های از بین برنده مو در محل تزریق استفاده نکند. 3- در صورتی که بیمار باردار و یا شیرده می باشد از روش تزریق ژل و فیلرها استفاده نکند. در طول درمان به منظور کاهش درد و افزایش راحتی بیمار از بی حسی موضعی استفاده می شود. ممکن است پس از درمان به وسیله تزریق ژل، کبودی، قرمزی، تورم و حساسیت در نزدیکی محل تزریق وجود داشته باشد که در این صورت باید از خارش، ماساژ و یا دستکاری محل تزریق خودداری کنید. بروز این عوامل طبیعی است و با گذشت چند ساعت رفع می شود. پس از تزریق ژل لازم است که فرد از انجام فعالیت هایی که موجب سرخ شدن صورت می شوند ماننده برنزه کردن خودداری کند و به توصیه های پزشک معالج عمل کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی