کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کلینیک پوست و مو رز

کاشت ابرو,کاشت مو,تزریق چربی,لیپوماتیک,لیزر موهای زائد,تزریق ژل,جراحی بینی,تزریق بوتاکس

کادر با تجربه ای از جراحان مطرح کشور و تکنسین های با استعداد در کلینیک پوست و مو ( رز ) گرد هم آمده اند تا با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها و تکنولوژیهای روز دنیا خدماتی ارزشمند در زمینه کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، لیپوماتیک ، تزریق بوتاکس , تزریق ژل , لیزر موهای زائد , جراحی بینی و … به هموطنان گرامی ارائه نمایند.تهران ، میدان صادقیه، ضلع شمالی مترو صادقیه، خیابان ولیعصر، نبش طاهریان ، پلاک 58 ، واحد 1 || مشاوره تلفنی : 02144067005 || https://rozclinic.com

تزریق ژل به مچ پا و عوارض احتمالی آن

rozclinic امیر | سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۹ ب.ظ

تزریق ژل به مچ پا و عوارض احتمالی آن

>> تزریق ژل به مچ پا

تزریق ژل به مچ پا به عنوان یکی از روش های درمانی و زیبایی جهت زیباتر کردن این ناحیه از پاها و ایجاد تناسب و تقارن در این قسمت مورد استفاده می باشد. یکی از نشانه های سلامت مردان و زنان داشتن پاهای متعادل می باشد و هماهنگی و تناسب پاها با بقیه اندام ها و حرکات بدن یکی از مواردی است که حائز اهمیت می باشد.   تزریق ژل به مچ پا   به عنوان مثال می توان گفت پاهای چاق که مچ پا به صورت پر دیده می شود برای بسیاری از خانم ها که دارای لگن پهنی می باشند متناسب است. امروزه با پیشرفت روش های درمانی مختلف می توان فرم مچ پاهای لاغر را بهبود بخشید و زیبایی و اعتماد به نفس و همین طور تناسب را به اندام افراد بازگرداند.   تزریق ژل به مچ پا   زیباسازی و یا چاق شدن مچ پا به شکل زیبا و مناسب یک جراحی زیبایی می باشد که با هدف اصلاح شکل و اندازه مچ پا و فرم دهی مناسب به پاها و اندام های تحتانی صورت می گیرد. اصلاح فرم پاها در قسمت مچ می تواند با استفاده از یک روش و یا با ترکیب چندین روش انجام شود. تزریق ژل در حال حاضر یکی از مناسب ترین گزینه ها برای بهبود فرم مچ پا می باشد. یکی از اهداف روش درمانی تزریق ژل اصلاح فرم پاها می باشد. با استفاده از تزریق ژل به مچ پا می توان ظاهر خمیده و لاغر ساق پا و مچ پا را درمان کرد. روش چاق کردن مچ پا و ساق پا با استفاده از تزریق ژل برای افرادی پرکاربرد می باشد که از سلامت جسمانی کامل برخوردار هستند و تمایل دارند عضلات پاهای آنها ورزیده تر و زیباتر دیده شود. ژل های تزریقی محصولاتی می باشند که در لایه درم پوست بیماران تزریق شده و یا نهاده می شوند. تزریق ژل به مچ پا به منظور اصلاح فرم پای بیمار انجام می شود و بیمار پس از تزریق ژل باید از دستکاری منطقه تحت درمان خودداری کند زیرا امکان جا به جا شدن ژل تزریق شده وجود دارد و این امر ممکن است موجب بروز مشکلاتی برای فرد مورد نظر گردد.

>> مواردی در ارتباط با تزریق ژل به مچ پا

بهترین راه برای کاهش التهاب پس از تزریق ژل به مچ پا این است که بیمار بلافاصله یک بسته یخ بر ناحیه تحت درمان قرار دهد. بیشتر افرادی که به فکر بزرگ کردن و چاق کردن مچ و ساق پای خود هستند و مچ پایشان بر اثر بیماری بسیار لاغر و باریک شده است می توانند با استفاده از روش درمانی تزریق ژل این مشکل را برطرف کنند. روش های مختلفی برای درمان لاغری ساق پا و مچ پا وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین این روش ها تزریق ژل می باشد. در ارتباط با هزینه های تزریق ژل به مچ پا می توان گفت مجموع هزینه های این روش درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آنها شامل دستمزد پزشک معالج، نوع ژل و... می باشد. برای افرادی که در پی ایجاد انحنا و برجستگی های نرمال در عضلات ساق پا و مچ پای خود می باشند و یا افرادی که مچ پای آنها به طور مادرزادی نازک می باشد و با انجام ورزش های مختلفی نیز نتوانسته اند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند می توانند با استفاده از تزریق ژل به عضلات ساق پا اندامی ایده آل و زیبا داشته باشند. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از روش درمانی تزریق ژل به مچ پا نسبت به پروتز این است که عوارضی مانند عفونت چرخش پروتز را ندارد و نیازی به تعویض و برداشتن آن نیست. تزریق ژل روشی نوین برای به دست آوردن حجم مناسب در قسمت هایی از بدن است که دچار کاهش حجم شده اند. این روش درمانی بسیار تاثیرگذار می باشد و برای قسمت های مختلف بدن کارآمد است. از ویژگی های مثبت تزریق ژل می توان به حجیم شدن عضلات ساق پا و مچ پا و از بین بردن چین و چروک های پوستی اشاره کرد. همچنین استفاده از این روش درمانی به منظور حجم دهی به مچ پا جای هیچ گونه زخمی را ایجاد نمی کند و برای تزریق ژل از سوزن های نازکی استفاده می شود که برای تزریق ژل طراحی شده اند.  

>> عوارض احتمالی تزریق ژل به مچ پا

در ارتباط با عوارض ژل های تزریقی می توان گفت به طور کلی ژل های تزریقی عوارض جانبی خاصی ندارند اما در صورتی که تزریق ژل به مچ پا در مراکز غیر معتبر انجام شود و یا از ژل هایی استفاده شود که مورد تایید وزارت بهداشت نباشد عوارض جانبی مختلفی را برای بیمار به همراه خواهد داشت. متخصصین و کلینیک های معتبر برای تزریق ژل به مچ پا از ژل های معتبر که دارای مجوز رسمی می ن و با بدن سازگاری دارند استفاده می کنند. امروزه ژل هایی که غیر قابل جذب می باشند و عوارضی از جمله گلوله شدن و عفونت را داشته اند منسوخ شده اند و ژل ها و فیلرهایی که قابل جذب می باشند جایگزین آنها شده اند. تزریق ژل به مچ پا با استفاده از ژل هایی انجام می شود که با بافت طبیعی بدن سازگار هستند و هیچ نوع عوارضی برای فرد نخواهند داشت. در عمل زیبایی تزریق ژل برای دستیابی به هدف مورد نظر تنها توجه به ماندگاری ژل مطرح نمی باشد بلکه باید با توجه به شرایط و نیاز فرد از مناسب ترین ژل برای درمان استفاده کرد. انتخاب بهترین نوع ژل برای تزریق به مچ پا با بررسی و تشخیص پزشک و متخصصین که در این زمینه با تجربه می باشند انجام می شود. به طور کلی می توان گفت عوارض ناشی از ژل های تزریقی به نوع ژل بستگی دارد. ژل هایی خوب هستند که بدن به آنها واکنش ندهد و با گذشت زمان قوام و شکل خود را زیر پوست از دست ندهند. البته مواردی از عوارض ژل وجود دارد که به کیفیت ژل بستگی ندارد بلکه به نوع تکنیک تزریق مرتبط می باشد. اگر تزریق ژل به مچ پا و نواحی دیگر بدن با تکنیک غلط انجام شود به طور مثال هنگامی که موضع خوب ضد عفونی نشود و شرایط تزریق استریل رعایت نشود ممکن است در محل تزریق عفونت دیده شود که در صورت بروز این مشکل می توان با درمان مناسب ضد میکروبی آن را بر طرف کرد. عوارض جزئی و کوتاه مدت تزریق ژل به مچ پا شامل تورم و التهاب یا کبودی و خون مردگی در محل تزریق می باشد که پس از چند روز برطرف می شود. تزریق ژل برای زنان باردار و افرادی که دچار بیماری های مختلف مانند دیابت هستند و یا سابقه سکته قلبی را دارند و افرادی که به خاطر بیماری های قلبی دارو مصرف می کنند مناسب نمی باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.  

  • rozclinic امیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی